ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زنان ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند


تیم ملی فوتبال بانوان ژاپن با شکست استرالیا در بازی فینال جام ملت‌های آسیا جایگاه خود را به عنوان بهترین تیم فوتبال قاره کهن تثبیت کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ژاپن، قهرمان جام جهانی سال 2011 در بازی فینال جام ملت‌های زنان آسیا تیم ملی استرالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و برای اولین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این فینال پایاپای که در شهر هوشی‌مینه ویتنام برگزار شد، ایزوسا ایواشینیزو تنها گل بازی را در نیمه نخست به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی را در راه تکرار قهرمانی‌اش ناکام بگذارد.

زنان ژاپن با فتح جام ملت‌های آسیا،‌ یک جام قهرمانی دیگر را به ویترین افتخارات خود که پیش از این در آن کاپ قهرمانی جام جهانی 2011 آلمان و مدال نقره فوتبال المپیک 2012 دیده می‌شد، اضافه کرد.

تیم ملی ژاپن به همراه چهار تیم برتر جام ملت‌های زنان آسیا، استرالیا، چین، کره جنوبی و تایلند جواز حضور در دوره بعدی رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان را که سال آینده در کانادا برگزار می‌شود، به دست آوردند.


ویدیو مرتبط :
استرالیا قهرمان جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش : سخت است بگویم می‌مانم یا نه/میراثی به جای ماند که ایران بتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - سخت است بگویم می‌مانم یا نه/میراثی به جای ماند که ایران بتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: در تیم‌ملی میراثی به جای ماند که می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به برزیل درخصوص اینکه مردم ایران دوست دارند او سرمربی تیم‌ملی بماند آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر گفت: خیلی سخت است بخواهم الان در این خصوص صحبت کنم اجازه دهید مقداری زمان بگذرد و سپس بیشتر در این‌باره صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: بحث و گفت‌وگوها و مذاکراتمان ادامه دارد اما مردم ایران بدانند که من با عشق و قلبم برای آنها کار کرده و حالا هم با همین عشق با آنها صحبت می‌کنم. دوست ندارم صحبت‌هایم را تکرار کنم. در گذشته حرف‌های اساسی را زده‌ام. از همه مردم ایران، رسانه‌ها و تمام کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا از جام‌جهانی برای او خاطره بدی به جای ماند یا خیر گفت: روزهای خوبی را تجربه کردم و با توجه به بازیکنانی که داشتم مگر می‌شد خاطره بدی برایم به جای بماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان امید داشت که او در جام ملت‌های آسیا همچنان سرمربی تیم‌ملی کشورمان باشد گفت: برای ایران میراث بزرگی ماند که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی قهرمان آسیا شود.

کی‌روش در مورد اینکه پس وضعیت سرمربی این تیم چه خواهد شد گفت: ما بازیکنان بزرگی داریم.
اخبار ورزشی - فارس