ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمین لرزه ژاپن دیدارهای جام قهرمانان آسیا را به تعویق انداخت



 

 

زمین لرزه ژاپن دیدارهای جام قهرمانان آسیا را به تعویق انداخت

 

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا روزیکشنبه با صدور پیامی با ابرازتاسف از وقوع زلزله سهمگین در ژاپن وتسلیت کشته شدن جمعی ازمردم این کشور درجریان زلزله و سونامی گفت: مسابقه تیم های ناگویا گرامپوس ژاپن و العین امارات و دیدار تیم های کاشیما آنترلیس وسیدنی اف سی به تعویق افتاد.

مسابقه بین تیم های ناگویا گرامپوس و العین عمارات که قرار بود روز سه شنبه 15 مارچ و مسابقه بین تیم های کاشیما آنتلیرس و سیدنی اف سی که قرار بود روز چهارشنبه 16 مارچ برگزار شود به تعویق افتاده و تاریخ جدید برگزاری این مسابقات از طریق وبسایت رسمی این فدراسیون اعلام می شود.

بن همان همچنین گفت: فوتبال ژاپن دارای قدرت است و با پشتوانه هواداران خود می تواند روحیه بازیکنان خود را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهیا کنند.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با تسلیت به بازماندگان زلزله و تسونامی ژاپن خاطرنشان کرد: بازی های مربوط به تیم های این کشور در رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در وقت دیگری برگزار می شود.

محمد بن همام گفت: به نمایندگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای آن به بازماندگان زلزله و سونامی ژاپن تسلیت عرض می کنم.

وی با ابراز همدردی با مردم ژاپن تصریح کرد: این فدراسیون تمام رقابت های خود را که تیم های ژاپنی در آن حضور دارند را به تعویق می اندازد و در آینده ای جدید با تغییر شرایط فعلی برنامه ریزی های مربوطه را اعلام می کند.


ویدیو مرتبط :
گل های برتر جام ملت های آسیا (1992- ژاپن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین لرزه موجب شد ژاپن از شبه جزیره کره دورتر شود



 

زمین لرزه موجب شد ژاپن از شبه جزیره کره دورتر شود

 

دانشمندان می گویند زمین لرزه مهیب اخیر در ژاپن موجب شده است این کشور بیش از دو متر از شبه جزیره کره در همسایگی خود دورتر شود .

موسسه علوم فضایی و ستاره شناسی کره جنوبی امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد بر اثر زمین لرزه مهیب هشت و نه دهم ریشتری که منطقه شمال شرقی ژاپن را تخریب کرد ، شبه جزیره کره تا بیش از پنج سانتیمتر به سمت شرق جابجا و ژاپن نیز حدود دو متر و چهل سانتیمتر از شبه جزیره کره دورتر شده است .

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، دانشمندان اعلام کردند بدین ترتیب اختلاف فاصله میان دو کشور بیش از دو متر بیشتر شده است .

جزایر مورد اختلاف دوکدو که ژاپن نیز بر ان ادعای مالکیت دارد و انها را تاکه شیما می نامد ، پس از این زمین لرزه حدود پنج سانتیمتر به سمت شرق جابجا شده است ، زیرا این جزایر به نسبت به کانون زلزله نزدیکتر هستند .

دانشمندان می گویند در حال بررسی این موضوع هستند که ایا این جابجایی ها موقتی است یا دائمی.

سازمان فضانوردی امریکا ناسا نیز اعلام کرده است زمین لرزه نه ریشتری ژاپن همچنین موجب شده است طول روز کره زمین حدود یک میلیونیوم ثانیه کوتاه تر و محور کره زمین نیز حدود شش و نیم اینچ جابجا شود .... / واحد مرکزى خبر