ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمزمه های یک غیبت مشکوک در اردوی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - زمزمه های یک غیبت مشکوک در اردوی استقلال

مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که کرار مصدوم است؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هافبک عراقی آبی‌ها مصدوم نیست و غیبتش دلایل دیگری دارد.

استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب می‌کرد اما این تیم در دو هفته گذشته شکست خورده و موفق به گلزنی هم نشده است.

جاسم کرار که یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال به حساب می‌آید در بازی های اخیر این تیم حضور نداشته و عده ای از هواداران استقلال از این مسئله شاکی هستند.

مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده اند که کرار مصدوم است اما شنیده ها حاکی از آن است که هافبک عراقی آبی ها مصدوم نیست و غیبتش دلایل دیگری دارد.

عده ای از هواداران استقلال هم از این موضوع ناراحت شده اند که اگر کرار با استقلال مشکلی ندارد، پس چرا همچنان حضوری در استقلال ندارد.
اخبار ورزشی - نامه

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ اردوی استقلال در کیش را در ویدئو استقلال ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت مشکوک جباری در تمرینات استقلال


کاپیتان تیم فوتبال استقلال با وجود حل شدن مشکل مالیاتی‌اش امروز هم در تمرین آبی‌پوشان غایب بود.جباری باز هم در تمرین استقلال شرکت نکرد

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال استقلال با وجود حل شدن مشکل مالیاتی‌اش امروز هم در تمرین آبی‌پوشان غایب بود.جباری باز هم در تمرین استقلال شرکت نکرد

مجتبی جباری بعد از بازی نفت آبادان در هیچ کدام یک از تمرینات آبی پوشان شرکت نکرده و امروز هم نقل قول هایی از وی مبنی بر مشکلات مالیاتی اش در رسانه ها مطرح شده است. با وجود اینکه این مشکل از سوی باشگاه حل شده باز هم در تمرین غایب است. مسئله‌ای که باعث تعجب حاضران در تمرین شده است.

این آخرین تمرین استقلال در تهران قبل از بازی با الریان است و غیبت او باعث شده تا هواداران این تیم نگران شوند.