ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمزمه بازگشت نوری به پرسپولیس


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین شانس را برای جانشینی کاپیتان فقید این تیم دارد.

خبرگزاری تسنیم: نتایج ضعیف تیم مسیمیر در لیگ ستارگان قطر باعث شده مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند در نیم فصل تغییراتی در تیم‌شان به وجود بیاورند و حتی این امکان وجود دارد که قرارداد محمد نوری با این تیم نیز با رضایت طرفین فسخ شود.

تیم مسیمیر با وجود هزینه‌های زیادی که در فصل نقل‌وانتقالات کرده در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ضعیف‌ترین عملکرد ممکن را داشته تا حدی که در 4 بازی نه تنها نتوانسته یک امتیاز هم کسب کند بلکه حتی بازیکنان هنوز موفق به گلزنی هم نشده‌اند. در این شرایط خیلی دور از انتظار نیست که مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند در نیم فصل بازیکنان خارجی جدیدی را به خدمت بگیرند تا حداقل این شانس را داشته باشند که مجدد به لیگ دسته اول قطر سقوط نکنند.

قضیه بازگشت محمد نوری در نیم فصل به پرسپولیس توسط اطرافیان این بازیکن به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده و قرار است این موضوع نزد برانکو ایوانکوویچ هم مطرح شود. بعد از درگذشت هادی نوروزی طبیعی است که برانکو به دنبال پیدا کردن جانشین برای وی باشد و باید دید او نظرش در خصوص بازگشت نوری به جمع سرخپوشان چه خواهد بود، البته با توجه به نبود یک هافبک طراح تخصصی در ترکیب سرخپوشان به احتمال فراوان نظر برانکو در مورد بازگشت نوری به تیمش مثبت خواهد بود و همین مسئله احتمال این اتفاق را بیشتر می‌کند.

حل مشکلاتی مالی باشگاه پرسپولیس و شرایط نسبتا خوبی که این تیم اخیرا پیدا کرده است، انگیزه بازگشت به پرسپولیس را نزد نوری بیشتر کرده است و باید دید در نهایت این جریان چطور پیش خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
بازگشت مشکوک نوری زاده به صدای آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمزمه‌های بازگشت اسپانسر پرسپولیس


همه چیز از یک درگیری ساده شروع شد. حمیدرضا سیاسی مدیر عامل محبوس(!) پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد اسپانسر باشگاه را فسخ کرد تا با دردسر بزرگی مواجه شود.

خبر ورزشی: همه چیز از یک درگیری ساده شروع شد. حمیدرضا سیاسی مدیر عامل محبوس(!) پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد اسپانسر باشگاه را فسخ کرد تا با دردسر بزرگی مواجه شود.

شركت بهنام پیشرو كیش 11 میلیارد تومان به صورت نقدی و 2 میلیارد تومان فاكتور و سرجمع 13 میلیارد تومان طی 5 ماه هزینه كرده بود ولی نمی‌توانست از برند پرسپولیس استفاده تبلیغاتی كند. می‌دانید چرا؟ از قرار معلوم در گذشته شركت SIS حق تبلیغ پیراهن پرسپولیس را یكجا خریداری كرده و اجازه نمی‌داد اسپانسر دیگری از آن استفاده كند. این مشكل اعتراض شدید مدیران شركت بهنام پیشرو كیش را در پی داشت.

اسپانسر جدید پرسپولیس در گفت‌وگو با مدیران آن مقطع باشگاه - بخوانید حمیدرضا سیاسی- اعلام كرد این باشگاه معارض دارد!‌

از طرفی پول سازمان لیگ هم به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود و در چنین شرایطی چرا باید اسپانسر به تعهدات خود پایبند باشد؟ این حرف نماینده شركت بهنام پیشروكیش بود كه در نهایت به درگیری شدید انجامید و ظاهراً قرارداد این شركت با پرسپولیس به صورت یك‌طرفه فسخ شد. لابد می‌دانید ماجرا به همین جا ختم نشد. شركت بهنام پیشروكیش شكایت خود از حمیدرضا سیاسی را به مراجع قضایی برد تا اسباب بازداشت حمیدرضا سیاسی فراهم شود. بازداشتی كه تا حالا نیز ادامه دارد...

بنابرگفته یك منبع آگاه و نزدیك به باشگاه پرسپولیس یكی دیگر از دلایل شكایت شركت مزبور از حمیدرضا سیاسی بندی است كه در قرارداد بهنام پیشرو كیش با پرسپولیس گنجانده شده است.

در این بند آمده است كه درصورت واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، شركت بهنام پیشرو كیش در اولویت باشد! این در حالی است كه سیاسی و سایر دوستان(!) اهلیت چنین تعهدی را نداشته و چنین موضوعی در اختیار سازمان خصوصی‌سازی كشور است.

البته آنچه این مطلب را به درازا می‌كشد زمزمه‌های بازگشت شركت بهنام پیشرو كیش به پرسپولیس است. سرخپوشان تهرانی پس‌فردا (سه‌شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر می‌روند و این دیدار می‌تواند محل خوبی برای تبلیغات باشد آن هم در حالی كه پرسپولیس هفته‌هاست اسپانسر ندارد.

در این راستا شنیدیم به زودی عبدا... تفرشی به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس منصوب و مشغول به كار خواهد شد. او همان فردی است كه در زمان مدیریت علیرضا رحیمی به اصرار شركت بهنام پیشرو كیش به عنوان معاون اقتصادی باشگاه یا به عبارت بهتر نماینده اسپانسر پرسپولیس حكم گرفته بود!‌

با توجه به بازگشت علی تفرشی به باشگاه پرسپولیس احتمال آشتی‌كنان بهنام پیشرو كیش و این باشگاه دور از ذهن نیست. البته گروهی نیز معتقدند حضور مجدد عبدا... تفرشی در باشگاه پرسپولیس ارتباطی به شرکت بهنام پیشرو نداشته و به دوستی قدیمی او با نژادفلاح برمی‌گردد. ظاهراً این دو در گذشته در شهرداری کرج با هم همکار بودند.

آخرین خبر

همان طور كه در مطلب بالا خواندید با تلاش محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام تام‌الاختیار پرسپولیس، روز گذشته عبدا... تفرشی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی باشگاه منصوب و مشغول به كار شد!‌