ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان دقیق برگزاری ال‌کلاسیکو مشخص شد


زمان دومین ال‌کلاسیکوی فصل بین دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، در دور برگشت از مسابقات لالیگای اسپانیا، در تاریخ 2 آوریل 2016 (14 فروردین 95) در دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند. بر همین اساس این بازی در ساعت 20:30 به وقت اروپای مرکزی (23 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

بارسلونا که در حال حاضر رکورد 34 بازی بدون شکست را با خود یدک می‌کشد، در ال‌کلاسیکوی اول فصل 4 بر صفر رئال را در سانتیاگوبرنابئو در هم کوبید. سفیدپوشان مادریدی که با شکست در دربی مادرید امیدهای‌شان برای قهرمانی کمرنگ‌تر شد، در این جدال سنتی این بار با زین‌الدین زیدان به فکر انتقام شکست بازی رفت از آبی‌و‌اناری‌ها هستند.


ویدیو مرتبط :
حواشی برگزاری امنیتی ترین ال کلاسیکو تاریخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ال کلاسیکو مشخص شد



اخبار ,اخبار ورزشی,زمان برگزاری ال کلاسیکو

 

اخبار ورزشی - زمان ال کلاسیکو مشخص شد؛ 4 فروردین

زمان پیکار دو تیم مطرح لالیگا مشخص شد.

مسئولان لیگ اسپانیا برای زمان برگزاری ال کلاسیکو تصمیمشان را گرفتند.

 

بنابراین گزارش دومین ال کلاسیکو فصل 23 مارس برابر 4 فروردین ساعت 2 بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. این دیدار به میزبانی سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

 

گفتنی است اولین ال کلاسیکو این فصل 4 آبان در نیو کمپ برگزار شد که با نتیجه 2 بر 1 به نفع کاتالان ها به پایان رسید .

اخبار ورزشی - تدبیر