ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان برگزاری ال کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام


رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، ساعت تعیین شده برای برگزاری دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا را درست ندانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، دیدار رفت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا بر اساس اعلام قبلی قرار است در 21 نوامبر (30 آبان) برگزار شود اما خاویر تباس این موضوع را رد کرد و گفت: تعجب می‌کنم که رورس، مالک بخشی از رسانه‌های کاتالانی، زمان دیدار بارسلونا و رئال مادرید را در حالی اعلام کرده است که من از زمان آن مطلع نیستم. این بازی به احتمال فراوان در ساعت 18:15 برگزار شود.

تباس به رفتار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در پایان بازی ال کلاسیکو اشاره کرد و گفت: دوست ندارم مسی و رونالدو در پایان بازی با همدیگر صحبتی نکنند. این کار آنها، نه به خودشان و نه به باشگاه‌هایشان کمکی نمی‌کند. به نظر من باید با هم صحبت کنند.

او درباره حق پخش تلویزیونی و سود حاصل از آن نیز گفت: در تلاش هستیم بودجه باشگاه‌ها البته به جز رئال مادرید و بارسلونا افزایش یابد.

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص افزایش دستمزد خود اظهار کرد: دستمزد خودم را افزایش ندادم بلکه اشخاص دیگری آن را افزایش دادند. 340 هزار یورو دریافت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
حواشی برگزاری امنیتی ترین ال کلاسیکو تاریخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دقیق برگزاری ال‌کلاسیکو مشخص شد


زمان دومین ال‌کلاسیکوی فصل بین دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، در دور برگشت از مسابقات لالیگای اسپانیا، در تاریخ 2 آوریل 2016 (14 فروردین 95) در دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند. بر همین اساس این بازی در ساعت 20:30 به وقت اروپای مرکزی (23 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

بارسلونا که در حال حاضر رکورد 34 بازی بدون شکست را با خود یدک می‌کشد، در ال‌کلاسیکوی اول فصل 4 بر صفر رئال را در سانتیاگوبرنابئو در هم کوبید. سفیدپوشان مادریدی که با شکست در دربی مادرید امیدهای‌شان برای قهرمانی کمرنگ‌تر شد، در این جدال سنتی این بار با زین‌الدین زیدان به فکر انتقام شکست بازی رفت از آبی‌و‌اناری‌ها هستند.