ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان بازگشت والیبالیست ها مشخص شد


تیم ملی والیبال ایران پس از حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان و هفدهمین دوره بازیهای آسیایی روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران که سوم شهریور ۹۳ جهت شرکت در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان تهران را به مقصد ورشو ترک کرد و موفق شد برای نخستین بار در تاریخ عنوان ششمی جهان را از آن خود کند.

مردان والیبال کشورمان بلافاصله پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان، برای انجام آخرین ماموریت ملی خود در سال ۹۳ از ورشو مستقیما راهی اینچئون کره جنوبی شد و موفق شدند با کسب هشت پیروزی، با اقتدار کامل مدال طلای بازیهای آسیایی را برای اولین بار در تاریخ برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

مردان والیبال کشورمان پس از ۴۴ روز دوری از ایران، همراه با همسر و فرزندان خود که یکشنبه هفته گذشته در اینچئون به آنها ملحق شدند ساعت ۹:۲۵ روز سه شنبه ۱۵ مهرماه با پرواز ۹۷۱ امارات از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
بازگشت والیبالیست ها از اینچئون (فرودگاه امام خمینی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان بازگشت استقلال به تهران مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - زمان بازگشت استقلال به تهران مشخص شد/ قلعه‌نویی در فکر برگزاری سومین بازی تدارکاتی تیمش

شاگردان امیر قلعه نویی جمعه به تهران باز می گردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان پایتخت که از هفدهم تیرماه در اردوی ترکیه به سر می برند، جمعه بیست و هفتم این ماه ساعت 22:30 به وقت ترکیه به تهران باز می گردند.


کادرفنی این تیم هنوز درباره تعطیلی تمرین روز شنبه استقلال تصمیمی نگرفته است.


همچنین در حالی که هشت روز از اردو آبی پوشان می گذرد مسئولان این تیم به فکر سومین بازی تدارکاتی خود هستند.


شاگردان قلعه نویی پس از بازی شب گذشته برابر یو اس ام الجر، تمرین نوبت صبح را با نظر کادرفنی انجام ندادند با این حال تمرین نوبت عصر این تیم برگزار می شود و بازیکنان استقلال زیر نظر قلعه نویی به کارهای تاکتیکی می پردازند. در این تمرین بازیکنانی که شب گذشته به میدان رفته اند تمرینات سبک تری را انجام می دهند.


- تکلیف بازیکن تستی برزیلی ای که در تمرینات استقلال حاضر است، امشب روشن می شود.


- از اردوی ترکیه خبر می رسد سومین بازی تدارکاتی استقلال هنوز قطعی نشده است و مسولان استقلال در صدد انجام کارهای آن هستند.


- قرار است برنامه شب احیا با هماهنگی کنسولگری ایران در هتل محل اقامت استقلال با حضور یکی از مداحان اهل بیت انجام شود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین