ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان اولین مذاکره کفاشیان با «کی‌روش»



اخبار,اخبار ورزشی,قرارداد کی‌روش

 

 اخبار ورزشی - امروز اولین مذاکره کفاشیان با «کی‌روش»
تیم‌ملی به ایران بازگشت

اعضای تیم‌ملی فوتبال ایران بامداد دیروز در حالی وارد تهران شدند که در فرودگاه مهرآباد همه نگاه‌ها به کارلوس کی‌روش و موضوع تمدید قرارداد او بود. برای استقبال از تیم‌ملی که عملکرد قابل‌قبولی در برزیل ارایه کرده بود محمود گودرزی، وزیر ورزش‌وجوانان و مسوولان فدراسیون در فرودگاه حضور پیدا کردند و استقبال مناسبی از تیم‌ملی صورت گرفت. در این مراسم ابتدا وزیر ورزش ضمن خیرمقدم به بازیکنان تیم‌ملی، گفت: «بسیار مشعوف هستیم از ارایه بازی‌های قدرتمندانه شما. همانطور که مردم عزیزمان دیدند کار بسیار ارزشمند شما کما اینکه درخواست عموم مردم در قبل هم همین بود را دیدند.

مردم می‌خواستند فارغ از نتیجه برد و باخت، بازی‌هایی با مهارت بالا و در حد استاندارد را ارایه کنید و همین‌طور نمایش اخلاقی خوبی در جام‌جهانی داشته باشید. معتقدم فوتبالیست‌های خوب ما برنده اخلاق شدند و هیچ‌گونه حرکت غیرمتعارفی از آنها مشاهده نکردیم. از این بابت من خوشحالم و به فرزندان رشید و غیور و بافرهنگ ایرانی تبریک می‌گویم و از این بابت خوشحالم.

 

به نمایندگی از دولت محترم، از شما تشکر می‌کنم و زحمات‌تان را پاس می‌داریم. همچنین از ارنج هوشمندانه سرمربی تیم که توانستند مقابل قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان به‌نحوی باشند که بتوانیم سربلند باشیم،‌ سپاسگزارم.» کارلوس کی‌روش هم در صحبت‌هایش ضمن تشکر از حمایت مردم و تلاش‌های بازیکنانش در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره نتایج تیم‌ملی در جام‌جهانی گفت: «فکرمی‌کنم که می‌شد نتیجه بهتری در جام‌جهانی بگیریم و باید هم این اتفاق می‌افتاد اما در کل بازیکنان ایران فوق‌العاده خوب بودند و به همین دلیل همه باید به آنها احترام بگذارند و از آنها قدردانی کنند.

 

مهم‌ترین دستاورد جام‌جهانی برای ایران این بود که در فوتبال جهان جایگاه خوبی پیدا کرد. پیش از جام‌جهانی کسی راجع به ایران حرف نمی‌زد.» سرمربی ایران پاسخ روشنی به سوالات درباره ماندن یا رفتنش نداد و گفت: «می‌خواهم از اینکه برخی تصمیم‌هایم باعث ناراحتی برخی فوتبالی‌ها شد عذرخواهی کنم. برخی از تصمیم‌هایم ممکن است کسانی را آزرده باشد اما در فوتبال، گرفتن این تصمیم‌ها لازم است.

 

بار دیگر از صمیم قلبم به خاطر اینکه به من فرصت داده شد تا در این کشور فوق‌العاده خوب کار کنم تشکر می‌کنم.» در همین رابطه قرار است امروز علی کفاشیان با کارلوس کی‌روش مذاکره داشته باشد. رییس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر عنوان کرد میزان دستمزد کی‌روش مهم‌ترین موضوعی است که باید بر سر آن مذاکره شود. بنا بر گفته‌های کفاشیان، کی‌روش خواهان دستمزد سالانه دومیلیون‌یورویی است.
  اخبار ورزشی - شرق


ویدیو مرتبط :
حرفه ای گری اتیکت کارگاه زندگی شاد رادیو مذاکره مدیریت زمان فنون مذاکره یادگیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش باید در تیم ملی بماند/کفاشیان مامور مذاکره شد



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم به ماندن کی روش  در تیم ملی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: نظر هیات رییسه ادامه همکاری با کی روش است و او باید در تیم ملی بماند.

وی تاکید کرد: کفاشیان از هیات رییسه ماموریت گرفته تا با کی روش در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی صحبت کند و اگر او تمایل داشته باشد قطعا این همکاری ادامه خواهد داشت.


اخبار ورزشی - ایسکانیوز