ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان احتمالی دیدار روحانی با ورزشکاران


وزیر ورزش و جوانان از احتمال دیدار رئیس جمهور ایران با ورزشکاران در اسفند ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمود گودرزی از احتمال دیدار رئیس جمهور با ورزشکاران در اسفند ماه خبر داد.

گودرزی با اعلام اینکه حسن روحانی موافقت را با دیدار با ورزشکاران اعلام کرده، گفت: رئیس جمهور قبول کرده در اسفند ماه در محفلی با حضور ورزشکاران حاضر شود و ضمن دیدار با آنها از ورزشکاران تقدیر صورت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
روایت دیدار - دیدار ورزشکاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک فنجان قهوه روحانی و اوباما/کسینجر: زمان کنونی برای دیدار دو رئیس جمهور مناسب نیست/CBS: اوباما با روحانی دست دهد تا ...



مذاکرات هسته ای ایران , دیدار اوباما با روحانی

یک فنجان قهوه روحانی و اوباما/کسینجر: زمان کنونی برای دیدار دو رئیس جمهور مناسب نیست/CBS: اوباما با روحانی دست دهد تا نشان دهد به لحن اعتدالگرایانه اش علاقه مند است

هیچ نوع ارتباطی بین ایران و امریکا در سطح بالا از زمان انقلاب وجود نداشته است، بنابراین حتی یک احوال پرسی و دست دادن در راهرو می تواند به معنای پایانی بر عدم روابط ایران و امریکا باشد.شست رسمی بین این دو رئیس جمهور بعید است اما به نفع اوباما است که با روحانی دست دهد یا مواجهه ای با او داشته باشد تا نشان دهد که آمریکا علاقه مند به لحن اعتدالگرایانه روحانی است.

سی اس بی نیوز نوشت: خوان زارات تحلیلگر مسائل امنیتی با اشاره به احتمال دیدار رو در رو اوباما و روحانی گفت: نقطه ی روشن دیپلماتیک بالقوه ای در آستانه ی مذاکرات هسته ای وجود دارد.

 

زارات افزود: در طول چند روز آینده تمام چشم های جامعه بین الملی بر روی دو رئیس جمهور ایران و امریکا، زبان، بدن و حرکات انها خواهد بود.

وی اضافه کرد: اکنون گمانه زنی در مورد احتمال دیداری برنامه ریزی شده بین اوباما و روحانی زود است.

این تحلیلگر مسائل امنیتی در ادامه پیش بینی کرد که دولت اوباما برای دیدار بین دو رئیس جمهور صبر خواهد کرد تا دریابد آیا سخنان روحانی واقعی است یا خیر.

زارات گفت: می توان تصور کرد  که یک فنجان قهوه یا فرصتی مانند آن به این دو اجازه دهد که در مدار مشترک قرار گیرند.

وی اضافه کرد: اما من فکر می کنم که امریکا در مورد دیدار با رئیس جمهور ایران آهسته حرکت خواهد کرد.

این کارشناس مسائل امنیتی گفت: مذاکرات با ایرانی ها همیشه دشوار بوده است. فکر می کنم که روحانی این گفتگوها را از دشواری خارج نخواهد کرد، اما دیدگاه من آن است که با تهدید نظامی و تلاش دیپلماتیک می توان به توافق رسید.

هنری کسینجر  وزیر خارجه دولت ریچارد نیکسون به سی بی اس گفت: زمان کنونی زمان درستی برای دیدار دو رئیس جمهور نیست.

وی افزود: ایران با انرژی تمام در حال ادامه برنامه هسته ای است.

وزیر خارجه اسبق آمریکا اضافه کرد: من ترجیح می دهم که دیدار دو رئیس جمهور پس از پایان یک نوع توافق دیپلمایت رخ دهد اما در این میان وسوسه هایی برای دیدار این دو می بینم.

"گرت" خبرنگار سی بی اس گفت: انتظارات به شدت در خصوص اتفاقات مجمع عمومی سازمان ملل بالا است.

وی افزود: ما باید اهمیت سمبولیک چنین دیداری را درک کنیم.

خبرنگار سی بی اس اضافه کرد: هیچ نوع ارتباطی بین ایران و امریکا در سطح بالا از زمان انقلاب وجود نداشته است، بنابراین حتی یک احوال پرسی و دست دادن در راهرو می تواند به معنای پایانی بر عدم روابط ایران و امریکا باشد.

"گرت" گفت: نشست رسمی بین این دو رئیس جمهور بعید است اما به نفع اوباما است که با روحانی دست دهد یا مواجهه ای با او داشته باشد تا نشان دهد که آمریکا علاقه مند به لحن اعتدالگرایانه روحانی است./انتخاب