ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان آغاز لیگ پانزدهم فوتبال


مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 95 – 94 از 10 تا 13 مرداد سال آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات فوتبال ایران با اعلام این خبر گفت: سازمان لیگ بنا دارد با توجه به اینکه امسال برای اولین بار تقویم یکساله مسابقات لیگ برتر را اعلام کردیم، برای فصل آینده نیز همین رویه را داشته باشیم و لیگ برتر را اوایل مرداد آغاز کنیم.

** آغاز لیگ پانزدهم 10 تا 13 مرداد

وی افزود: برنامه زمان‌بندی تقریبی پانزدهمین دوره لیگ برتر شامل زمان شروع، نیم فصل و انتهای آن به AFC اعلام شده است. ماه مبارک رمضان 28 تیر 94 تمام می‌شود و ما حدود دو هفته بعد از آن لیگ را آغاز می‌کنیم. 14 روز بعد از پایان ماه مبارک رمضان تاریخ 11 مرداد را به ما داده که ممکن است یکی، دو روز جابجا شود اما لیگ قطعا در بازه زمانی 10 تا 13 مرداد شروع می شود.

** جلسه سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی در اولین فرصت

بهروان با بیان اینکه از مهدی تاج رییس سازمان لیگ درخواست جلسه با کارلوس کی روش را داشته است، تصریح کرد: ما باید برای قطعی کردن تاریخ تک تک هفته‌های لیگ، با کی روش یا هر شخص دیگری که سرمربی تیم ملی می‌شود، هماهنگی داشته باشیم. ما برنامه مسابقات را به سرمربی تیم ملی می‌دهیم و از او برنامه تیم را می‌خواهیم تا در یک نشست مشترک نهایی، تمام برنامه‌ها را قطعی کنیم. سال آینده همچنین تیم امید هم بازی‌های حساسی را در انتخابی المپیک 2016 دارد که برنامه‌های این تیم هم با هماهنگی تیم بزرگسالان باید در تقویم ما قرار گیرد.

** پیشنهاد زمان برگزاری هفته بیست وسوم لیگ

رییس کمیته مسابقات فوتبال ایران با بیان اینکه پیشنهاد لازم برای تغییر در زمان برگزاری هفته بیست وسوم لیگ امسال بخاطر اردوی تیم امید در کویت را به تاج داده است، خاطرنشان کرد: ما پس از بررسی‌هایی که داشتیم پیشنهادمان را برای زمان بازی‌های این هفته به رییس سازمان دادیم که پس از تایید نهایی، اعلام می‌شود.

بهروان همچنین با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر در هفته‌های آینده گفت: بخاطر حضور نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به هر حال تقویم برگزاری بازی‌های لیگ فشرده‌تر می‌شود و باشگاه‌ها هم بدانند که واقعا چاره‌ای نیست. ما در عین حال از تمام رهنمودهای باشگاه‌ها، کارشناسان و اصحاب رسانه در برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر مسابقات استفاده می‌کنیم و مقابل افکار عمومی پاسخگو خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
اخبار ورزشی 24 شهریور 91 - آغاز لیگ برتر فوتبال و لیگ یک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال



 

 

 

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

 

اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال در هفته پانزدهم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی چمن آرا از فولاد خوزستان ، سجاد فیض الهی از نفت تهران ، نادر احمدی و ساشا کلونجیا از پاس همدان،محمد قاصی از ذوب آهن،روح اله سلطانی از پیکان،محمد برجلو از استیل آذین، امیر حسین صادقی از استقلال،مهرداد پولادی و محمد منصوری از صنعت مس کرمان، مرتضی کاشی، داوود حقی، فرزاد حاتمی، حمیدر ضا فرزانه از صبای قم،حیدر جعفری(آنالیزور)تیم شهرداری تبریز نفراتی هستند که در هفته پانزدهم محروم می باشند.