ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زلاتان: مورینیو بماند به رئال می روم



تیم فوتبال آث میلان , مورینیو , میلان , رئال مادرید

 

ستاره گلزن تیم فوتبال آث میلان ایتالیا گفت: «اگر مورینیو بماند خانه بعدی من مادرید خواهد بود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، چراغ سبز زلاتان به صدرنشین لالیگا دلخوری هواداران میلان را در پی داشته و خبرنگاران ایتالیایی نیز به خاطر اظهارات اخیر ایبرا درباره خانه احتمالی او در فصل آینده تحلیل‌های تندی منتشر کرده‌اند.

ابراهیموویچ که در چند هفته اخیر به رغم درخشش ستودنی خود با آلگری، سرمربی میلان مشکلاتی داشته به صراحت از علاقه خود برای بازی در لباس رئال مادرید سخن گفته است.

وی اظهار داشته است: «اگر مورینیو در رئال مادرید بماند و شرایط تیم اول پایتخت اسپانیا همان طور باشد که این روزها قابل لمس است، قطعا مطیع دستور آقای خاص خواهم بود و به رئال مادرید خواهم رفت.»

وی ادامه داد: «میلان قدرت اول کالچو نیست اما بر تن داشتن لباس این تیم بزرگ و تاریخی همیشه برای من افتخار بوده اما نباید از حقایق فرار کرد و من نیز نمی‌توانم منافع خود را نادیده بگیرم.»


ویدیو مرتبط :
زلاتان مصاحبه مورینیو را قطع کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم



 

 

 

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم

 

مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد تا پایان فصل در رئال مادرید خواهد ماند، با این حال،او هشدار داد اگر همه طرف ها راضی نباشند، او سمت مربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.

این سرمربی پرتغالی دراظهاراتی که مطبوعات اسپانیا ان را جمعه منتشرکردند، گفت:" می خواهم تا پایان فصل در باشگاه رئال مادرید بمانم ".

مورینیو خاطرنشان کرد: "می توانید به عنوان مربی، قراردادی ده ساله درفوتبال داشته باشید و این مهم نیست.اگر همه راضی باشند سرمربی به کارخود ادامه می دهد اما اگر این رضایت وجود نداشته باشد،سرمربی عوض می شود".

گمانه زنی ها درخصوص آینده مورینیو چهل وهفت ساله با گزارش ها درباره اختلاف وی با خورخه والدانو از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید تشدید شده است.

والدانو درپی تساوی یک بر یک تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم آخر جدولی آلمریا روزیکشنبه، گفت کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که بیشتر فصل را بر روی نیکمت ذخیره ها گذرانده است، ازبی عدالتی بزرگی رنج می برد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دنبال خرید مهاجمی جدید به جای گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی این باشگاه است که ممکن است تا پایان فصل به علت آسیب دیدگی از میادین فوتبال به دور باشد.

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که والدانو خواستار آن است که بنزما از ابتدا در ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید درکنار کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم قرار بگیرد.

بنزما پس ازپیوستن ازباشگاه لیون به رئال مادرید در تابستان سال دو هزار و نه میلادی، دوران چندان خوبی در این باشگاه نداشته است و نداشتن آمادگی بدنی موجب شد این بازیکن جایگاه خود را درتیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال که در آفریقای جنوبی برگزار شد، از دست بدهد.