ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زلاتان: سخت است توپ طلا به من برسد


ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن هر چند در بهترین دوران فوتبال خود به سر می‌برد با این حال معتقد است که نمی‌تواند توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون بین‌المللی فوتبال فهرست 23 بازیکن را برای انتخاب مرد سال 2014 اعلام کرد. زلاتان ابراهیموویچ یکی از بازیکنانی است که در این فهرست جای دارد و این شانس را دارد که برای نخستین بار در دوران ورزشی خود چنین جایزه بزرگی را به دست آورد.

این بازیکن سوئدی فصل بسیار خوبی را با پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشت و به عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ فرانسه انتخاب شد. او با این حال معتقد است که شانسی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان ندارد: "من نامزد کسب توپ طلای فوتبال جهان هستم اما بسیار سخت است که این جایزه را به دست آورم؛ چرا که در جام جهانی 2014 به میدان نرفتم و بازیکنانی وجود دارند که در این جام خوش درخشیدند."

او ادامه داد: "می‌خواهم همواره در اوج باشم و بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم. هر روزه در حال تلاش هستم تا بهتر و بهتر ظاهر شوم. در پاری‌سن‌ژرمن شرایط خوبی دارم و می‌خواهم به بازی‌های خوب خود در این تیم ادامه دهم."

مجله فرانس فوتبال اعلام کرد که کریستیانو رونالدو تا الان بیشترین شانس را برای دریافت توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 دارد.


ویدیو مرتبط :
تاریخچه تصاحب کنندگان توپ طلا ازسال 1956 تا 2012مسی 4توپ طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلاتان: توپ طلا را به مسی ندهید!



زلاتان: توپ طلا را به مسی ندهید!

ستاره آرژانتینی بارسا که در سه سال گذشته برنده توپ طلا شده، امسال نیز همراه با آندرس اینیستا و کریس رونالدو، از نامزدهای اصلی در یافت این جایزه معتبر است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، اعلام کرد با دادن توپ طلا برای چهارمین بار پیاپی به لیونل مسی موافق نیست.

ستاره آرژانتینی بارسا که در سه سال گذشته برنده توپ طلا شده، امسال نیز همراه با آندرس اینیستا و کریس رونالدو، از نامزدهای اصلی در یافت این جایزه معتبر است.

زلاتان که خود نیز در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا جای داشت، در فهرست سه نفره نهایی جای نگرفت و با توجه به اظهار نظر اخیرش، نشان داد که به عنوان کاپیتان تیم ملی سوئد، به ستاره آرژانتینی بارسا رای نداده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مسی پیش از این چند بار برنده توپ طلا شده؟ دو، سه؟ اگر رای دهندگان بخواهند کمی عادل تر باشند، باید این بار توپ طلا را به بازیکن دیگری بدهند."

مراسم توپ طلا روز 7 ژانویه در زوریخ سوئیس برگزار می شود./گل