ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زلاتان: در لیگ انگلیس بازی نخواهم کرد


مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد قصد ندارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ در فصل 09-2008 با اینتر تحت‌هدایت ژوزه مورینیو قهرمانی در سری A ایتالیا را تجربه کرد و پس از آن در سال 2009 راهی بارسلونایی شد که سرمربی‌اش پپ گواردیولا بود ولی نتوانست در جمع کاتالان‌ها به خواسته‌هایش برسد برای همین پس از یک سال راهی میلان شد و سرانجام در سال 2012 هم به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد.

ایبرا در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاردین» انگلیس گفت: مورینیو خیلی باهوش است. رفتار او با همه به یک شکل نیست. ژوزه می‌داند با تک‌تک افراد چگونه برخورد کند و 100 درصد توانایی آنها را به کار بگیرد. مورینیو باهوش‌ترین مربی است که تا کنون زیرنظرش کار کرده‌ام. او با روش خاص خود انگیزه لازم در بازیکنان را با استفاده از بازی با کلمات به وجود می‌آورد.

مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در طول 13 سالی که در لیگ‌های هلند، اسپانیا، ایتالیا وفرانسه بازی کرده است تا کنون 11 عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ را با تیم‌های مختلف فتح کرده ولی از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بازمانده است.

وی افزود: بیایید به 15 سال پیش بازگردیم، رویاهایی که آن موقع داشتم همه تحقق یافت. همه آنهایی که انتقادهای بی‌مورد به من داشتند حالا زبان به دهان گرفته‌اند و همین برای من حکم قهرمانی واقعی را دارد. تا کنون 23 عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف کسب کرده‌ام و تنها عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در کلکسیون افتخاراتم کم دارم. در حال حاضر در PSG سعی می‌کنیم تا این عنوان را هم تصاحب کنیم ولی اگر هم به این هدفم نرسم هم اشکالی ندارد چون صاحب 23 جام هستم. مسیری که برای رسیدن به جایگاه کنونی‌ام طی کردم، فوق‌العاده بود و باید بگویم ماجراجویی جالبی تا کنون داشته‌ام.

مهاجم 33 ساله میلیونرهای پاریس همچنین در پاسخ به این پرسش که «احتمال اینکه در آینده برای تیمی از لیگ برتر انگلیس بازی کنید، وجود دارد؟» گفت: خیر. با وجود احترامی که برای لیگ برتر قائلم ولی از بودن در پاریس خوشحالم. لیگ برتر یکی از بهترین لیگ‌های جهان است و در هیچ لیگی رسانه‌های به این اندازه علاقمند به پوشش اخبار نیستند. به هر حال از اینکه تجربه بازی در لیگ ‌های مختلف را داشته‌ام، خوشحالم.

ابراهیموویچ که هرگز سابقه بازی در لیگ جزیره را نداشته در مورد بازیکنان تیم ملی انگلیس هم عنوان کرد: سبک بازی وین رونی را دوست دارم. وقتی که او بازی می‌کند تشنه گلزنی است و حضورش در زمین برای تیم خوب است. در مورد بقیه اعضای تیم ملی انگلیس هم نمی‌توانم نظری بدهم چون آنها را نمی‌شناسم.


ویدیو مرتبط :
گل بسیار بسیار زیبای آرام خلیلی در لیگ خارج(گلی تقریبا شبیه به گل زلاتان به انگلیس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت زلاتان برای بازی در لیگ برتر انگلیس


زلاتان ابراهیموویچ شرایطی سخت برای تیم‌های خواهان خود در لیگ برتر انگلیس تعیین کرده است.

خبرآنلاین: زلاتان ابراهیموویچ شرایطی سخت برای تیم‌های خواهان خود در لیگ برتر انگلیس تعیین کرده است.

مدیر برنامه های زلاتان روز گذشته گفته بود كه در لیگ برتر انگلیس، تمام تیم های مدعی قهرمانی به جز تیم گواردیولا خواهان جذب زلاتان هستند. او همچنین گفته بود كه از ایتالیا هم چند پیشنهاد خوب رسیده، ضمن اینكه خود باشگاه پاریسن ژرمن هم در تلاش برای تمدید قرارداد این ستاره فوتبال است.

حالا امروز مدیر برنامه های زلاتان شرایط این بازیكن برای حضور در لیگ برتر انگلیس را مشخص كرده است. او گفته كه زلاتان برای حضور در لیگ برتر انگلیس دستمزد هفتگی 600 هزار یورو را می خواهد. به عبارتی او برای هر هفته، رقمی بیش از 2 و نیم میلیارد تومان می خواهد كه این رقم معادل دستمزد سالانه دو نفر از ستاره های فوتبال ایران می شود.

 در لیگ برتر پانزدهم اكثر ستاره های فوتبال ایران با رقمی حدود یك میلیارد و دویست میلیون تومان قرارداد بسته اند كه این رقم برای دو نفر از ستاره های لیگ ایران، معادل دستمزد درخواستی زلاتان برای یك هفته است.

البته قبول داریم كه به هیچ وجه نباید رقم دستمزد زلاتان كه جزو 4-5 بازیكن برتر جهان است را با دستمزد فوتبالیست‌های ایرانی مقایسه كرد.