ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زلاتان: تیم آینده ام یک سورپرایز بزرگ است!


زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی پاری سن ژرمن، گفته انتقال بعدی اش یک سورپرایز بزرگ برای همه خواهد بود.

کاپ: زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی پاری سن ژرمن، گفته انتقال بعدی اش یک سورپرایز بزرگ برای همه خواهد بود.

این مهاجم 33 ساله هنوز یک سال دیگر با PSG قرارداد دارد، اما این روزها شایعات زیادی پیرامون آینده او به گوش می رسد. زلاتان پس از گلزنی در مقابل منچستر، در یک بازی دوستانه که دیشب برگزار شد، به خبرنگاران گفت: جایی که بعد از PSG میروم، یک سورپرایز است، سورپرایز خیلی بزرگ. من از حضورم در سنت ژرمن خوشحالم. آیا از حضور من در زمین متوجه آن نمی شوید؟

هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم و از این بابت خوشحالم. کارها روز به روز بهتر می شوند. ما تیم قدرتمندی هستیم و می توانیم بهتر از آنچه این روزها نشان می دهیم، کار کنیم.


ویدیو مرتبط :
سورپرایز دیدنی زلاتان ابراهیموویچ (2014)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"بكام" آینده‌ای در تیم ملی ندارد



 

"بكام" آینده‌ای در تیم ملی ندارد

 

فابیو كاپلو پس از پیروزی برابر مجارستان:"بكام" آینده‌ای در تیم ملی ندارد

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی مقابل مجارستان در دیدار دوستانه اعلام کرد که دیوید بکام دیگر جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

تیم ملی انگلیس چهارشنبه در دیداری دوستانه مقابل مجارستان قرار گرفت و در پایان با درخشش استیون جرارد که هر دو گل "سه شیر" را به ثمر رساند، حریف خود را از پیش رو برداشت.

فابیو کاپلو در پایان بازی در نشست خبری در جمع خبرنگاران ابتدا درباره‌ی دیوید بکام صحبت کرد و گفت: امیدوارم بکام توانایی این را داشته باشد که یک بازی دیگر برای تیم ملی انجام دهد و در آن دیدار، رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

کاپلو در ادامه افزود: من قصد ندارم در بازی‌های آینده و حتی پس از پایان دوران آسیب‌دیدگی‌اش از او استفاده کنم. او بازیکنی فانتزی و بسیار عالی بود، اما ما باید برای آینده فوتبال انگلیس به بازیکنان جوان توجه کنیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس در پاسخ به این سوال که آیا قبل از اعلام این مساله با او هماهنگ کرده‌اید یا خیر، گفت: خیر هنوز با او تماسی نداشته‌ام. اما در آینده‌ای نزدیک با او تماس خواهم گرفت. اگرچه مطمئنم اوخودش از شرایطش به خوبی آگاهی دارد و می داند که دیگر آینده‌ای برای او در تیم ملی وجود نخواهد داشت.

پیش از این دیوید بکام اعلام کرده بود، قصد ندارد از بازی‌های ملی خداحافظی کند و تلاش می‌کند پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت به تیم ملی بازگردد.

کاپلو همچنین درباره بازی گفت: در این دیدار قصد داشتیم، برخی از بازیکنان کم تجربه محک بخورند که به هدف خود دست پیدا کردیم.