ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زلاتان به رکورد 56 گل زده ملی رسید


مهاجم و کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد در دیدار با مونته‌نگرو به رکورد ۵۶ گل زده ملی رسید.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا «یورو 2016» زلاتان ایبراهیموویچ نقش بسزایی در کسب برد 3 بر یک مقابل مونته‌نگرو داشت.

وی در این بازی 2 گل از 3 گل تیمش را زد. گلزن 33 ساله تیم پاری‌سن‌ژرمن که شایعات زیادی در مورد انتقالش هم اکنون به گوش می‌رسد مقابل مونته‌نگرویی‌ها توانست گل شماره 55 و 56 خود را به ثمر رساند.

او در دقایق 40 و 90+1 برای تیم زردپوش سوئد گل زد.

مارکوس برگ در دقیقه 37 زننده دیگر گل تیم برنده میدان بود.


ویدیو مرتبط :
گل زلاتان به تیم ملی انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی به رکورد بیشترین گل زده در اروپا رسید


گل تساوی لیونل مسی برای بارسلونا در دیدار با پاری سن ژرمن در گروه شش لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا وی خود را به رکورد بیشترین گل زده در تمام رقابت های اروپایی برساند.

ایرنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، این فوق ستاره آرژانتینی اکنون 76 گل اروپایی در کارنامه اش به ثبت رسانده و خود را به تعداد گلهای رائول ستاره سابق رئال مادرید رسانده است و کریستین رونالدو نیز تنها یک گل با وی فاصله دارد.

مسی برای رسیدن به رکورد تاریخی رائول تنها 95 بازی انجام داد. اما تمام گلهایش غیر از یکی از آنها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسید.

این بازیکن 27 ساله پیش از این بهترین گلزن تاریخ لالیگا ، جام اروپا/ لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو و همچنین بهترین گلزن تمام دوران باشگاه بارسلونا شده است .