ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زرینچه: شانس قهرمانی استقلال کم است


مربی استقلال با بیان این که شانس قهرمانی تیمش کمتر شده است، می‌گوید بازیکنان این تیم به دنبال پیروزی در شش بازی پیش رو هستند.

خبرگزاری ایسنا: جواد زرینچه درباره وضعیت تیمش پیش از دیدار با ذوب‌آهن گفت: ما شش بازی پیش رو داریم و برای بازگشت به شرایط خوبمان در جدول و کسب حداقل سهمیه آسیایی محکوم به پیروزی در شش بازی پیش رو هستیم. همه بازیکنان استقلال برای شادی دل هواداران می‌خواهند با پیروزی برابر ذوب آهن یک شروع جدید برای بازی‌های باقی مانده رقم بزنند. متاسفانه ما امتیازات مهمی را در دو بازی قبلی از دست دادیم و حالا جای اشتباه مجدد نیست و باید پیروزی را به دست آوریم.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: قبول دارم که شانس قهرمانی استقلال پایین آمده اما تلاش ما این است که فقط شش بازی پیش رو را ببریم و دل هواداران را شاد کنیم. ما تلاشمان را می‌کنیم و باقی مسائل دست خداست و باید دید بقیه تیم‌ها چه می‌کنند. الان شرایط ما کمی سخت است و امیدوار هستیم تا رقبا امتیاز از دست دهند.

مربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت خسرو حیدری بیان کرد: خسرو حیدری کمی مصدوم بود و به تیم ملی رفت. او یک نیمه برابر صبا بازی کرد و وقتی هم خواستیم تعویضش کنیم گفت که می‌خواهد ادامه بدهد اما ظاهرا با مصدومیت روبه‌رو شده است. با این حال امیدوارم که مشکل حیدری حل شود و سلامتی‌اش را بیابد؛ چرا که سلامتی او از چیزهای دیگر مهم‌تر است.


ویدیو مرتبط :
کم آوردن باشگاه اروپا و قهرمانی استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همدانی: شانس قهرمانی استقلال کم نیست


مربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته تأکید کرد که شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری به‌هیچ عنوان کم نیست.

خبرگزاری تسنیم: ستار همدانی در مورد رقابت مدعیان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: از چند هفته پیش گفتم که استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند و یکی از این دو تیم به احتمال فراوان قهرمان خواهد شد. فوتبال البته قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان استقلال خوزستان را با جوان‌های جویای نام و مربی خوبش نادیده گرفت. من به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم و امیدوارم که همیشه موفق باشد.

وی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس باتوجه به اینکه در صدر جدول قرار دارد می‌تواند از این فرصت استفاده کند. این تیم هم در طول این فصل مثل استقلال یا تیم‌های دیگر حاشیه داشت، ولی پرسپولیسی‌ها این حواشی را خوب مدیریت کردند. متأسفانه استقلال در مقاطعی از فصل دچار مشکل شد، ولی صمیمانه آرزو می‌کنم که این تیم قهرمان شود. به‌نظر من شانس قهرمانی استقلال به‌هیچ عنوان کم نیست و آنها باید تا آخرین هفته تلاش خود را انجام دهند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: استقلالی‌ها نباید به‌هیچ عنوان ناامید شوند. مطمئناً اگر این تیم بتواند بیشترین امتیاز را بگیرد، باتوجه به اینکه پرسپولیس احتمال دارد امتیاز از دست بدهد آن وقت می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.