ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زرینچه: برای استقلال نیاز به لابی ندارم


بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شاید افرادی بخواهند لابی کنند اما من که ۱۳ سال در استقلال بازی کرده و یکی از اسطورهای باشگاه استقلال هستم، برای آمدن به این تیم نیاز به لابی کردن ندارم.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شاید افرادی بخواهند لابی کنند اما من که ۱۳ سال در استقلال بازی کرده و یکی از اسطورهای باشگاه استقلال هستم، برای آمدن به این تیم نیاز به لابی کردن ندارم.

جواد زرینچه درباره اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های دستیاری امیر قلعه‌نویی در استقلال برای فصل آینده، اظهار داشت: ابتدا باید صبر کنیم و ببینیم تغییر تحولات استقلال به چه صورت انجام می‌شود و تکلیف هیئت مدیره چه زمانی مشخص خواهد شد. ضمن اینکه فصل گذشته چند بار سر تمرین استقلال حاضر شدم و با قلعه‌نویی صحبت کردم و  گفتم اگر بتوانم به مجموعه استقلال کمک کنم، هر کاری از دستم برآید، انجام می‌دهم.

وی بار دیگر با اشاره به تغییر و تحولات باشگاه استقلال در چند روز آینده تصریح کرد: پس از مشخص شدن وضعیت باشگاه استقلال، قلعه‌نویی می‌تواند راحت‌تر تصمیم‌ بگیرد. اگر به من پیشنهادی از سوی استقلال داده شود، خوشحال می‌شوم که فصل بعد در کنار این تیم باشم. سل آینده سال خوبی برای استقلال خواهد بود. با توجه به قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر با وجود شایستگی برای رسیدن به این عنوان، ماندن قلعه‌نویی شرط اول برای موفقیت است.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اکنون هر شخصی که بخواهد سرمربی شود، برای آشنا شدن با مجموعه استقلال نیاز به زمان دارد اما قلعه‌نویی دوباره می‌تواند تیم کاملی آماده مسابقات کند.

زرینچه در خصوص اینکه گفته می‌شود او به همراه علیرضا منصوریان و مهدی پاشازاده با لابی قصد دارند فصل آینده سرمربی استقلال شوند، گفت: شاید افراد دیگری بخواهند لابی کنند ولی جواد زرینچه که 13 سال در استقلال بازی کرده، کاپیتان تیم ملی بوده و یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال است و در نداری‌ها کنار تیم حضور داشت، برای آمدن به استقلال نیازی به لابی‌ کردن ندارد.

وی ادامه داد: دوست دارم فصل بعد با استقلال و امیر قلعه‌نویی باشم اما اگر هم این اتفاق نیفتاد از تیم حمایت می‌کنیم چون استقلال برای زرینچه است که جوانی‌اش را برای این تیم گذاشت. امیدوارم تکلیف استقلال هر چه زودتر مشخص شود و زمان را از دست ندهیم تا سال آینده تیم خوبی داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
فاک یو¦کلیپ خفن/بلک پینک_من ب پسرا نیاز ندارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زرینچه: استقلال به خانه تکانی نیاز دارد


جواد زرینچه، سرمربی و کاپیتان سابق تیم استقلال درباره بازگشت تیم استقلال به کورس قهرمانی لیگ‌برتر می‌گوید: فوتبال همواره ثابت کرده قابل پیش‌بینی نیست.

روزنامه شهروند: تیم فوتبال استقلال بعد از شکست فاجعه‌بار در دربی پایتخت به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت. در این بازی عملکرد شاگردان پرویز مظلومی در نوع خود قابل توجه بود. استقلال توانست با یک نمایش خیره‌کننده حریف خوزستانی خود را با نتیجه ٣ بر صفر شکست دهد. این برد باعث شد تا تیم فوتبال استقلال همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و امیدهایش برای کسب قهرمانی را دوباره زنده کند.

تجربه تلخ

جواد زرینچه، سرمربی و کاپیتان سابق تیم استقلال درباره بازگشت تیم استقلال به کورس قهرمانی لیگ‌برتر می‌گوید: «فوتبال همواره ثابت کرده قابل پیش‌بینی نیست. یعنی هر اتفاقی برای هر تیمی در هر سطحی امکان دارد، رخ دهد. حالا تیم شما می‌تواند پرسپولیس باشد یا استقلال یا هر تیم دیگری. هفته گذشته هفته سختی برای استقلال و استقلالی‌ها بود؛ ما روزهای تلخ و بدی را تجربه کردیم، اذیت شدیم اما تیم نشان داد به جلو حرکت می‌کند و تمام توانش را برای باقی مسابقات ارایه می‌دهد.»

بازگشت به کورس

مربی سابق استقلال صحبت‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «خدا را شکر بچه‌ها توانستند با انجام یک بازی زیبا و هجومی تیم فولاد را غافلگیر کنند. یکی از زیباترین بازی‌های فصل را از استقلال مشاهده کردیم. نتیجه خوبی هم کسب کردند. این بازی حکم بازگشت‌ تیم استقلال به جدول و کورس قهرمانی را داشت. اگر این روند ادامه پیدا کند، شما استقلال را مقتدرتر از  هر زمان دیگری خواهید دید اما باید بگویم کار بازیکنان استقلال بیش از هر زمان دیگری طاقت‌فرسا و مشکل خواهد بود.»

قدرت تصمیم‌گیری

زرینچه درباره عدم وجود قدرت تصمیم‌گیری درست در باشگاه استقلال توضیح می‌دهد: «بعضی از افراد درحد و اندازه استقلال نبودند. اگر خاطرتان باشد باشگاه اول فصل ابتدا با کمک مربی(صالح) قرارداد بست، بعد با سرمربی (مظلومی) به توافق رسید. زمانی که شما مقابل تیم‌های سرعتی و فرصت‌طلب بازی دارید، نباید از مدافعان کُند استفاده کنید. به‌ هرحال اکنون وقت این حرف‌ها نیست و امیدوارم استقلال امسال جام ببرد. در باشگاهی که شجاعت وجود نداشته باشد، قطعا آن باشگاه دچار مشکل می‌شود.»

قهرمانی در حذفی

وی درباره شانس تیم استقلال برای قهرمانی بیان می‌کند: «کار بچه‌ها در لیگ سخت خواهد بود اما باید امیدوار باشند و تا آخرین لحظه حس جنگ‌طلبی داشته باشند. نگاه ویژه‌ای به بازی با ذوب‌آهن در فینال جام حذفی باید وجود داشته باشد تا استقلال قهرمان شود؛ چراکه این جام فصل نه‌چندان خوب استقلال را به حالت خوب برمی‌گرداند. سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مهم است و باید باشگاه به این مهم دست پیدا کند.»

استقلال باید بیدار شود

زرینچه اعتقاد دارد که استقلال باید به شرایط خوب خود بازگردد:  «اعضای استقلال باید بیدار و هوشیار باشند. نباید سرمست بازی با فولاد شوند. ٣ فینال پیش‌روی استقلال است. شانس هم باید داشته باشند تا بتوانند قهرمانی را به دست بیاورند. سرنوشت در جام‌حذفی در دست خود بازیکنان است. می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند. این فصل تمام شد. فصل بعد استقلال نیاز به یک خانه‌تکانی عظیم دارد. شرایط باید تغییر کند تا دوباره استقلال واقعی را تماشا کنیم.»