ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زامبروتا: تقلبی در قرعه کشی نشده


مدافع سابق تیم ملی ایتالیا اعلام کرد که تمام ادعاهای رسانه ها مبنی بر تقلب در قرعه کشی لیگ قهرمانان به نفع رئال مادرید دروغ محض است.

خبرگزاری فارس: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته در مقر اتحادیه فوتبال اروپا برگزار شد. جان لوکا زامبروتا مدافع سابق آتزوری مراسم قرعه کشی را انجام داد تا تیم ها حریفان خود را بشناسند.

پس از آنکه بارسلونا قرار شد مقابل اتلتیکو مادرید قرار بگیرد و برای رئال مادرید قرعه آسانی افتاد و قرار شد برابر ولفسبورگ صف آرایی کند، رسانه های کاتالان شروع کردند به ادعا تقلب در قرعه کشی تا حریفی آسان برای رئال انتخاب شود.

جان لوکا زامبروتا که مراسم قرعه کشی را انجام داد در پاسخ به ادعاهای روزنامه اسپورت کاتالان گفت: می توانم سوگند بخورم که هیچ گونه تقلبی در انتخاب توپ های قرعه کشی که نام تیم ها در آن است، صورت نگرفته است. البته من مطمئن نیستم که رئال مادرید مقابل ولفسبورگ به پیروزی برسد.

وی افزود: دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکو بسیار سخت است. تیم بارسلونا در شرایط کنونی بهترین تیم جهان است اما کار سختی را مقابل اتلتیکو پیش رو دارد.

بازیکن سابق بارسلونا در پایان گفت: میسی و همبازی هایش می خواهند در تمام بازی ها به پیروزی برسند و این کار آسانی نیست. اما اعتقاد دارم که توانایی آن را دارند.


ویدیو مرتبط :
لیگ جهانی کشتی فرنگی آبــادان-وزن کشی،قرعه کشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرعه کشی خبرنامه اردیبهشت ماه برترین ها


بنر قرعه کشی خبرنامه صبح بخیر