ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زاغی نژاد: عربستانی ها میزبان بودند نه ما!


سرمربی تیم سپاهان گفت: به طور اسمی ما میزبان این دیدار بودیم اما در عمل تیم عربستانی میزبان بود و همه جوره از شرایط موجود سود برد.

خبرگزاری فارس: قاسم زاغی نژاد در نشست خبری گفت: به طور اسمی ما میزبان این دیدار بودیم اما در عمل تیم عربستانی میزبان بود و همه جوره از شرایط موجود سود برد.

وی ادامه داد: خیلی بد است در دیداری که ما نام میزبان را داریم هواداران مان نتوانند از ما حمایت کنند و جو ورزشگاه به نفع تیم رقیب باشد. ضمن اینکه آب و هوای عمان نیز در روند تیم ما خلل ایجاد کرد.

زاغی نژاد در مورد بازی نیز گفت: بازیکنان دو تیم نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند. سپاهانی ها در رقابت های گروهی خیلی دیر به خود باوری رسیدند و ما تا آمدیم شرایط و مشکلات را پشت سر بگذاریم خیلی دیر شده بود و امروز هم در دیداری تشریفاتی حاضر شدیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه چرا سپاهان دیر به عمان آمد تا بیشتر خود را با جو آب و هوای این شهر وفق دهد گفت: ما چند روز پیش در لیگ برتر ایران بازی داشتیم و امکان حضور زودهنگام برای ما وجود نداشت. با توجه به  فاصله کوتاه بازی هایمان در آسیا و لیگ برتر از این موضوع ضربات زیادی خوردیم.


ویدیو مرتبط :
زاغی باهوش 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زاغی نژاد سرمربی سپاهان شد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

دستیار استیماچ به عنوان سرمربی جدید سپاهان معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه سپاهان با استعفای ایگور استیماچ موافقت كردند. استیماچ پس از شكست سنگین تیمش در لیگ قهرمانان آسیا استعفا داده بود و امروز مدیران سپاهان با این استعفا موافقت كردند.

 

آن ها برای این چند بازی باقی مانده قاسم زاغی نژاد دستیار استیماچ را به عنوان سرمربی انتخاب كردند. او در 4 بازی لیگ برتر و یك بازی لیگ قهرمانان آسیا سرمربیگری زردپوشان اصفهانی را برعهده خواهد داشت.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین