ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زاغی‌نژاد: ویسی مربی قابل احترامی است


سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی می‌گوید او مربی قابل احترامی است و از نظر فنی و شخصیتی او را تایید می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: قاسم زاغی‌نژاد درباره دومین پیروزی متوالی سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ برتر مقابل گسترش فولاد، اظها‌ر کرد: پیش‌بینی چنین بازی سختی را کرده بودیم و این اتفاق هم رخ داد. گسترش فولاد در لیگ پانزدهم نتایج خوبی را کسب کرده است و از نظر فنی تیم قابل احترامی برای ما محسوب می‌شود. یکی از مسایلی که می‌تواند به مربی کمک کند این است که بازیکنانش برای هر بازی حساب ویژه‌ای را باز کنند. در برخی از بازی‌ها بازیکنان بدون آمادگی ذهنی قبلی به میدان می‌روند و در نتیجه‌ موفق نمی‌شوند.

سرمربی سپاهان با بیان این که به خوبی گسترش فولاد را آنالیز و کنترل کرده‌اند، افزود: در این بازی بازیکنانم با اندیشه پیروزی مقابل گسترش فولاد به میدان رفته و این موضوع کار را برای من راحت‌تر کرده است. ما تمام راه‌های رسیدن گسترش فولاد به گل را بستیم. آنها در 50 متر تهاجمی بسیار قوی و بازیکنان مستعدی دارند، اما در 50 متر تدافعی اشتباه‌هایی دارند که ما از آنها استفاده کرده‌ایم. بازیکنانم توانسته‌اند انتظارات فنی و تاکتیکی من را برآورده کنند. البته باز هم در ضربات آخر مشکل داشتیم.

او در واکنش به اعتراض‌های فراز کمالوند به اشتباه‌های داوری ، تاکید کرد: 24 سال کار مربیگری انجام داده‌ام و یک چیز را به خوبی متوجه شدم. همان طور که من مربیان و بازیکنان دیگر اشتباه می‌کنیم داور هم اشتباه می‌کند. آیا تا به حال داوری گفته است که فلان مربی اشتباه کرد؟ با توجه به این موضوع من هم در کار داوری دخالت نمی‌کنم. هر چند که در برنامه ورزشی روز گذشته (جمعه) نوید مظفری، کارشناس داوری گفت که پنا‌لتی‌ اول گسترش فولاد درست نبوده است. در بازی رفت هم در خلال بازی روی حسین فاضلی خطای پنا‌لتی‌ رخ داد که داور آن را نگرفت. پرداختن به این موضوع‌ها فرافکنی است.

زاغی‌نژاد درباره ششمین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد و جبران نتیجه‌ شکست بازی رفت مقابل این تیم، بیا‌ن‌ کرد: خاصیت ما ایرانی‌ها این است که هر زمانی بخواهیم کارهای بزرگ را عملی می‌کنیم. ما از نظر شرایط روانی و تیمی در وضعیت مساعدی قرار نداریم که این موضوع نشات گرفته از جایگاه نامناسب تیم‌مان در لیگ پانزدهم است. تنش‌ها و فشارهای فصل جاری تیم‌مان را تحلیل برد. ما در بازی رفت مستحق چنین شکستی نبودیم و البته شرایط تیم‌مان اجازه نداد که تاکتیک‌هایمان را عملیاتی کنیم. با توجه به انگیزه خود من و سایر بازیکنان به دنبال ارائه یک بازی با کیفیتی هستیم.

سرمربی سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی برای فصل آینده و تایید مذاکرات از سوی اصغر باقریان، مدیر‌عامل سپاهان، تصریح کرد: عبدالله ویسی مربی است که قابلیت‌های خودش را در فصول گذشته ثابت کرده است. او مربی جوان و با هوشی است و مهم‌تر‌ از هر چیز علاقمند و با انگیزه است. از نظر فنی و شخصیتی احترام خاصی برای او قائل هستم و این حق مسلم یک باشگاه است که با مربی ایده‌آلش مذاکره کند. به شخصه عبدالله ویسی را قبول دارم و او را تایید می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
بی احترامی رونالدو به مربی بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویسی: کمک مربی هم که بودم به قلعه نویی نباختم



 

 

عبدالله ویسی

 

به گزارش جام نیوز، عبدالله ویسی در هفته گذشته با اتفاق دردناکی مواجه شد و خواهرزاده اش را به دلیل یک تصادف هولناک از دست داد. او در این خصوص گفت: «من از شنیدن این خبر خیلی ناراحت و افسرده شدم اما الان شرایطم بهتر شده است. خواهرزاده مرحومم می خواست با موتور به محل کارش برود که با تریلی تصادف کرد و این یکی از بدترین اتفاقاتی بود که برای من افتاد.»

او در خصوص شرایط تیمش ادامه داد: «تیم من بعد از جام حذفی استراحت کرده و سرحال است. ما نیاز داشتیم تا بعد از بازی های سخت و دشوار چند روز ریکاوری کنیم. خدا را شکر که توانستیم از این تعطیلات استفاده کنیم. بالاخره تیم من در 5 هفته آخر نیم فصل نتوانست خوب نتیجه بگیرد. خدا را شکر می کنیم که افت تیم در پایان نیم فصل بود. یقین بدانید با تیم جوانی که داریم اگر این افت تیمی در اوایل فصل یا وسط های لیگ پیش می آمد، قطعا آسیب شدیدی می دیدیم.»

ویسی دوباره باید مقابل امیر قلعه نویی قرار بگیرد. او در مورد بازی با تراکتورسازی ادامه داد: «ما بازی سختی مقابل تراکتور داریم. تیم تراکتور نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده است و شناخت ها هم بالا رفته است. تراکتور بازیکنان خیلی خوبی در حد تیم ملی گرفته ولی ما مجبوریم که از شرایط میزبانی استفاده کنیم و برنده شویم.»

او در خصوص شکست ناپذیری خود مقابل تیم های تحت هدایت قلعه نویی گفت: «شرایط ما طوری بوده که برد به نفع تیم ما رقم خورده است. من کارنامه خوبی مقابل قلعه نویی دارم و امیدوارم ادامه داشته باشد. بالاخره شاید در این بازی اتفاق دیگری بیافتد و فوتبال چیزی را مشخص نمی کند با این حال حتی زمانی که کمک مربی رسول کربکندی هم بودم از تیم های قلعه نویی شکست نخوردم.»

ویسی در خصوص وضعیت رضا عنایتی هم حرف زد: «من مخالف جدایی عنایتی نبودم و حتی این را به خودش هم گفتم اما باشگاه مخالف بود. عنایتی بازیکن باشخصیت و عصای دست ماست. می بینید که این قدر آماده است که تراکتور پیشنهاد معاوضه 2 بازیکن را داده است. حتی مسئولان مس کرمان هم زنگ زدند ولی ما چون به استقلالی و تراکتور جواب رد داده بودیم، به مسی ها هم پاسخ منفی دادیم. امیدوارم بتوانیم از حضور این بازیکن استفاده بهینه را ببریم.»