ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رییس فنرباغچه به زندان باز می گردد


دادگاه عالی قضایی ترکیه درخواست تجدید نظر ˈ عزیز ییلدریم ˈ رییس باشگاه فنرباغچه پر هوادارترین باشگاه این کشور را رد کرد و ییلدریم به زندان باز می گردد.

خبرگزاری ایرنا: دیوان عالی قضایی ترکیه به تازگی حکم عزیز ییلدریم مدیر باشگاه فنرباغچه در پرونده سال 2010 در مورد اتهام تبانی و تشکیل یک باند خلافکار را تایید کرده بود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از منابع خبری ترکیه ، دادگاه عالی ترکیه امروز درخواست تجدید نظر باشگاه فنرباغچه را رد کرد و ییلدریم باید به زندان بازگردد.

رییس باشگاه فنرباغچه ترکیه پیش از این، تایید حکم محکومیتش توسط دیوان عالی قضایی را توطئه سیاسی خوانده بود.

ییلدریم 61 ساله در سال 2010 در مورد اتهام تبانی و تشکیل یک باند خلافکار، گناهکار تشخیص داده شد.

او به 6 سال و سه ماه زندان محکوم شد، ضمن این که باید 330 هزار یورو نیز جریمه پرداخت کند.

ییلدریم در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی ترکیه گفته بود که حکم دیوان عالی قضایی توطئه ای علیه خود، باشگاه فنرباغچه و توطئه ای سیاسی است.

وی افزود : این توطئه توسط جماعت نور به رهبری ˈ فتح الله گولن ˈ صورت گرفته است .

براساس این گزارش ، با توجه به این حکم، ییلدریم دیگر نمی تواند به عنوان رییس باشگاه فنرباغچه فعالیت کند و کارشناسان معتقدند او اکنون در پی رایزنی با نمایندگان مجلس ترکیه است تا قانون محاکمه دوباره پرونده تبانی در فوتبال ترکیه را تصویب کند.

عزیز ییلدریم می تواند با استفاده ازقانون جدید ازمجازات حبس رهایی یابد وگرنه براساس قانون جاری، وی با احتساب همه تخفیف ها باید 3 سال و 2ماه را در زندان سپری کند.

تیم فوتبال فنرباغچه که درحال حاضر درصدر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ترکیه قرار دارد، برای دو سال از رقابت های اروپایی نیز محروم شده است.


ویدیو مرتبط :
رییس جمهور بلاروس، مخالفان خود را از زندان آزاد کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقال دوباره رئیس باشگاه فنرباغچه به زندان



 

 

 

انتقال دوباره رئیس باشگاه فنرباغچه به زندان

 

 

عزیز یلدریم، رئیس باشگاه فنرباغچه، بعد از مرخص شدن از بیمارستان بار دیگر به زندان منتقل شد.

او که هفته گذشته بازداشت شده بود، به خاطر مشکلات جسمانی آزاد و به یک بیمارستان محلی انتقال یافته بود.

او روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و بعد از ارائه مدارکی به دادگاه تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات به زندان منتقل شد.

رسانه های ترک اعلام کرده اند که دادگاه اصلی هفته آینده برگزار خواهد شد و در آن در مورد سرنوشت یلدریم و تعداد دیگر از متهمان پرونده تبانی در فوتبال ترکیه مشخص خواهد شد.