ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریکاوری ملی‌پوشان در سیدنی


نخستین تمرین تیم ملی در سیدنی در هوای نیمه ابری این شهر آغاز شد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران که ساعت 12:30 به وقت استرالیا وارد سیدنی شد، اولین تمرین خود را ساعت 17 به وقت محلی در یک زمین تمرینی برگزار می‌کند.

با توجه به بازی دیروز تیم ملی مقابل بحرین، برنامه کادر فنی برای بازیکنان اصلی انجام تمرینی سبک و ریکاوری خواهد بود.

تیم ایران در هتل شانگریلا اقامت کرده است و برای حضور در تمرین، مسافت 20 دقیقه‌ای را با اتوبوس طی کرد. این زمین تمرینی در یک کمپ قرار دارد و احتمالا تیم ملی فردا در این محل تمرین نخواهد داشت و در جای دیگری برنامه‌هایش را پیگیری می‌کند. در حال حاضر هوای سیدنی 29 درجه سانتی‌گراد بوده و کمی تا قسمتی ابری است. همچنین باد خنکی در شهر می‌وزد.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل عجیب برای ننشستن پرواز حامل ملی پوشان در فرودگاه سیدنی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - حاشیه سازی استرالیایی ها برای تیم ملی فوتبال ایران شروع شد؛
دلیل عجیب برای ننشستن پرواز حامل ملی پوشان در فرودگاه سیدنی

تأخیر هواپیمای ملی‌پوشان در پرواز از امارات به سیدنی باعث شد که فرودگاه این شهر به هواپیمای تیم ملی اجازه فرود ندهد.

 فرودگاه سیدنی با دلیلی عجیب اجازه فرود را به هواپیمای حامل تیم ملی فوتبال كشورمان نداد تا حاشیه سازی استرالیایی ها برای ملی پوشان ما كه در مقدماتی جام جهانی 1998 سابقه دارد، از همین بدو ورود، آغاز شود.

بر اساس آنچه كه استرالیایی ها اعلام كرده اند، پرواز تیم ملی فوتبال ایران كه قرار بود ساعت 15 به وقت تهران در فرودگاه سیدنی به زمین بنشیند، به دلیل تاخیر اجازه فرود پیدا نكرد.

قرار است هواپیمای حامل تیم ملی به ملبورن برود و از آنجا با ٥، ٦ ساعت معطلی، دوباره به سیدنی بازگردد تا در فرودگاه این شهر به زمین بنشیند.
اخبار ورزشی - جام نیوز