ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریو فردیناند: جان تری احمق است


مدافع سابق منچستریونایتد با حمله به جان تری او را احمق توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: جان تری کاپیتان چلسی که بازیکنان پرحاشیه‌ای بوده با آنتون فردیناند برادر ناتنی ریو فردیناند که در کوئینز پارک‌رنجرز بازی می‌کرد، درگیر شد و به این بازیکن توهین نژادپرستانه کرد. این اتفاق و همچنین درگیری جان تری با وین بریج باعث شد تا اتحادیه فوتبال انگلیس تری را از حضور در تیم ملی این کشور محروم کند و بازوبند کاپیتانی را از او پس بگیرد.

مدافع سابق منچستر یونایتد درباره تیم ملی انگلیس نیز گفت: همه ما می‌دانیم که تیم ملی فوتبال انگلیس نمایش ضعیفی در برزیل داشت. می‌توانستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. اگر یک سرمربی قوی وجود داشت که به بازیکنان انگیزه وشور و نشاط بخشد بدون شک می‌توانستیم جزو تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم. از اینکه تیم ملی کشورم نتوانست به دور بعد صعود کند بسیار ناراحت شدم. امید زیادی به این تیم داشتم اما در نهایت راه به جایی نبردیم و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

فردیناند ادامه داد: همچنان که پیش از این هم گفتم تیم ملی مشکلات اساسی دارد و باید قبل از آغاز جام جهانی این مشکلات حل می‌شدند اما متاسفانه چنین کاری انجام نشد. هاجسون به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را برطرف کند. او به کمک نیاز دارد. هاجسون شخص لطیف و قابل احترامی است. او مربی باهوشی است و باید به کارنامه او احترام گذاشت. با این حال باید بگویم که او شاخص‌های یک مربی نوآور را ندارد. او نمی‌تواند بازی خوانی خوبی داشته باشد و روند مسابقه را تغییر دهد. هاجسون هیچ طرح و برنامه‌ای برای پیشرفت فوتبال انگلیس ندارد.

ریو فردیناند برادر ناتنی آنتون فردیناند در گفت‌وگو با روزنامه سان به این درگیری واکنش نشان داد و گفت: جان تری بازیکن احمقی است. او رفتار خیلی زشتی برابر آنتون فردیناند داشت و به‌ خاطر این رفتارش نه از من عذرخواهی کرد و نه از برادرم. او هنوز نمی‌داند که حماقتش باعث چه صدمه‌هایی به دیگر افراد شده است. با این وجود اتفاقات مربوط به جان تری به پایان رسیده و نباید دیگر به این موضوع فکر کرد. برای من موضوع درگیری جان تری با برادرم به پایان رسیده است.

فردیناند در پایان درباره دلیل ترک منچستریونایتد گفت: منچستریونایتد را در بهترین زمان ممکن ترک کردم. می‌خواستم در روزهای خوبی این تیم را ترک کنم. خوشبختانه در اوج از منچستر خداحافظی کردم.


ویدیو مرتبط :
ریو فردیناند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان تری؛ یک کاسب به تمام معنا!


34 ساله است اما هنوز مثل یک جوان در خط دفاعی چلسی با مهاجمان حریف می جنگد. تیمش امسال فوق العاده عمل کرده و او می خواهد یک بار دیگر لیگ برتر را فتح کند.