ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو ‌هم‌بازی رضا عطاران شد!


ستاره سابق فوتبال برزیل و بارسلونا با حضور جلوی دوربین منوچهر هادی، همبازی رضا عطاران شد.

بانی فیلم: ستاره سابق فوتبال برزیل و بارسلونا با حضور جلوی دوربین منوچهر هادی، همبازی رضا عطاران شد. ریواادو قرار است در این فیلم در نقش خودش جلوی دوربین منوچهر هادی برود. فیلم «آی ام نات سالوادور» در برزیل در حال تصویربرداری است و ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل در سکانس هایی هم بازی رضا عطاران است. ظاهرا قرار است در روزهای آینده چند بازیکن مطرح برزیلی دیگر نیز جلوی دوربین این فیلم بروند. به غیر از رضا عطاران در «آی ام نات سالوادور» یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی نیز بازی می کنند. تهیه کنندگی این فیلم را منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی به طور مشترک بر عهده دارند.

این فیلم داستان ناصر و خانواده‌اش است که بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و...


ویدیو مرتبط :
دختر بازی رضا عطاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستمزد نجومی ریوالدو برای بازی در فیلم رضا عطاران



اخبار,اخبار فرهنگی ,رضا عطاران

ریوالدو بازیكن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال با دستمزد یك میلیون دلاری در فیلم «آی ام نات سالوادور» به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم «من سالوادور نیستم» با نام جدید «آی ام نات سالوادور» به تهیه‌كنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و كارگردانی منوچهر هادی ساخته می‌شود.

درمورد رقم دستمزد این ستاره‌ها درزمان بازی كردن‌شان در زمین سبز شكی وجود نداشت كه قیمت‌ها نجومی است و او با همین شرایط هم برای تیم متمول بنیاد كار بازی كرد و به ایران هم آمد اما او حالا یك بازنشسته است و تخصصش هم فیلم بازی كردن نیست و عدد توافق با او می‌تواند جالب باشد. به گزارش خبرگزاری مهرعوامل این فیلم به تازگی با ریوالدو بازیكن معروف فوتبال برزیل برای بازی در این فیلم با دستمزد یك میلیون دلاری توافق كرده‌اند تا مقابل دوربین منوچهر هادی قراربگیرد.

پیش از این سهراب‌پور قرار بود فیلم سینمایی «پیراهن شماره رونالدو» را به كارگردانی محمدحسین لطیفی بسازد و حتی برای بازی رونالدو بازیكن محبوب فوتبال برزیل در این فیلم نیز قرارداد بسته شد.


مبلغ آن قرارداد نیز سه میلیون دلار بود اما از آنجایی كه به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، تهیه‌كننده نمی‌توانست پول را به حساب رونالدو پرداخت كند، ساخت این فیلم منتفی شد.

سهراب‌پور برای ساخت سریال شبكه نمایش خانگی با نام «ساخت ایران» نیز ریسك كرد و دستمزد بالایی را برای محمدرضا گلزار در نظر گرفت. همچنین كل تصویربرداری سریال در لبنان به انجام رسید و در حالی كه عوامل ساخت را با دلار هزار تومانی آغاز كردند، با رسیدن ارزش دلار به مبلغ تومان، ناچار به هزینه سه برابری برای این سریال شدند.با توجه به این مسایل باید منتظر ماند و دید آیا «آی ام نات سالوادور» كه بخش عمده فیلمبرداری آن در برزیل خواهد گذشت، با بازگشت سرمایه همراه خواهد بود یا خیر.

رضا عطاران، یكتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.متوجه باشید یك میلیون دلار عددی بود كه شاید می‌شد او را دریك بازه زمانی درعصر بازی كردنش و اواخر آن هم به ایران آورد. به هرصورت اگر این عدد درست باشد فقط دستمزد او سه و نیم میلیارد است و همه می‌دانند كه عطاران هم بازیگر ارزان قیمتی نیست و حتما چند صد میلیونی هم به او پرداخت خواهد شد حالا باید دید آیا این فیلم می‌تواند به واسطه ریوالدو فوتبالی‌ها را به سینما بكشاند و بیش از 4میلیارد بفروشد تا هزینه‌هایش را پوشش دهد؟

اخبار فرهنگی - روزنامه گل