ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو: نیمار شایسته کسب توپ طلا است


ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که نیمار شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن جهان است.

ورزش سه: نیمار ستاره برزیلی بارسلونا فصل جدید را استثنایی شروع کرده و 11 گل در 10 مسابقه به ثم ررسانده است. گل دوم او مقابل ویارئال با تمجیدات زیادی روبرو شد و حال، ستاره سابق بارسلونا، ریوالدو، معتقد است که هموطنش شایسته کسب توپ طلاست.

او گفت:" دوست دارم بگویم که خیلی خوب است که بازی نیمار برای بارسلونا را می‌بینم و مخصوصا پوشیدن شماره 11 را که آن را به خوبی به خاطر دارم. نمی‌دانم که چه کسی بهترین بازیکن سال جهان در سال 2015 خواهد شد ولی نظر شخصی من، با احترام به مسی و رونالدو، نیمار است و به نظرم او شایسته کسب این عنوان است."


ویدیو مرتبط :
آیا مسی شایسته 4 توپ طلا بوده است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو شایسته کسب توپ طلا است


سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که تیمش برای پیروزی در نوکمپ به میدان می‌رود. او رونالدو را شایسته توپ طلای امسال فوتبال جهان دانست.

ورزش سه: سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که تیمش برای پیروزی در نوکمپ به میدان می‌رود. او رونالدو را شایسته توپ طلای امسال فوتبال جهان دانست.

در حساس‌ترین بازی هفته‌ دهم لیگا، بارسلونا امشب در نوکمپ از رئال مادرید پذیرایی می‌کند.

کارلو آنچلوتی ، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی، گفت تیمش را برای پیروزی به میدان می‌فرستد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها، گفت: همه شانس بارسلونا را برای پیروزی در این دیدار بیشتر می‌دانند و این ما را نگران نمی‌کند. تیمی که بتواند شخصیت خود را در این دیدار ثابت کند، پیروز خواهد شد. رئال به بازی دفاعی روی نخواهد آورد. ما بازی هجومی را در دستور کار خود قرا رمی دهیم و برای پیروزی به میدان می رویم. برای یک مربی چنین دیدارهایی سخت نیست، چرا که بازیکنانی را در اختیار دارد که انگیزه لازم را برای بازی کردن دارند.

آنچلوتی درباره این سوال که آیا گرت بیل در دیدار حساس برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت؟ حاضر به پاسخ دادن نشد، اما درباره آسیب دیدگی‌ رافائل واران، گفت: ما هیچ بازیکن مصدومی نداریم. می‌خواهیم بازی خود را بر بارسلونا دیکته کنیم.

سرمربی سابق میلان در ادامه سخنان خود به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلای فوتبال امسال جهان دانست و گفت: شایستگی رونالدو برای کسب توپ طلا بیشتر از مسی و ریبری است. رونالدو بازیکن حرفه‌ای به معنای کامل است. با نگاهی به او به راحتی می‌توان پی برد که چگونه این بازیکن روز به روز در حال پیشرفت است. او همه ریز و درشت‌ها را در نظر می‌گیرد و تلاش می‌کند تا به هم تیمی‌هایش هم کمک کند.

آنچلوتی در پایان سخنان خود، درباره دی ماریا هم گفت: دی ماریا آهنگ تیمی رئال مادرید را تنظیم می‌کند. مهارت و تکنیک او کمتر از مسوت اوزیل است، اما من او را ترجیح می‌دهم. با آمدن بیل حضور دی ماریا مهم‌تر از حضور اوزیل شده است.