ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو: می توانم بهتر از جانواریو باشم


هافبک میانی جدید استقلال می گوید بعد از تحقیقات زیاد به این تیم پیوسته و می خواهد در طول فصل به آبی های پایتخت کمک کند.

سایت باشگاه استقلال: ریوالدو باربوسا دسوزا درباره حضورش در ایران و باشگاه استقلال گفت: بعد از تحقیقات زیاد راجع به ایران و باشگاه استقلال حاضر شدم با این تیم قرارداد ببندم. استقلال تیم بزرگی در آسیا است و می دانم که طرفداران بی شماری در ایران دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از برزیلی هایی که در ایران بازی کرده اند، مشورتی گرفته است یا نه، عنوان کرد: من با چند تن از برزیلی های حاضر در فوتبال ایران دوست هستم اما بیشتر اطلاعاتم را با جست وجو در اینترنت کسب کردم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این پرسش که خیلی ها از او توقع بالایی در حد عملکرد جانواریو دارند و آیا او می تواند مانند آن بازیکن در استقلال بدرخشد، گفت: من می توانم خیلی بهتر از جانواریو باشم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و برای پیشرفت فوتبالی خودم هم که شده باید سطح خودم را بالاتر ببرم.

وی درباره پستش اظهار کرد: پست اصلی من هافبک طراح است ولی توانایی بازی در هافبک دفاعی را هم دارم.

ریوالدو درباره کری خواندنش پس از خروج از باشگاه استقلال گفت: من می دانم که استقلال و پرسپولیس رقابت جدی ای با یکدیگر دارند و از تیم های بزرگ ایران هستند. این را هم می دانم که نماد استقلالی ها در کری خوانی عدد 4 است و به همین دلیل با نشان دادن این عدد به یکی از عکاسان، وارد این کری خوانی شدم.

او در پایان با ابراز امیدواری از موفقیتش در استقلال گفت: از همه هواداران استقلال می خواهم نسبت به من صبور باشند و فرصت بدهند تا در این تیم جا بیافتم. من شش سال در بالاترین سطح فوتبال برزیل بودم و امیدوارم بتوانم با عملکردم به استقلال کمک کنم.


ویدیو مرتبط :
اگر توان ازدواج رو نداشته باشم می توانم خودارضایی کنم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باربوسا: می‌توانم خیلی بهتر از جانواریو باشم


هافبک میانی جدید استقلال می گوید بعد از تحقیقات زیاد به این تیم پیوسته و می‌خواهد به آبی‌های پایتخت در طول فصل کمک کند.

خبرگزاری ایسنا: ریوالدو باربوسا دسوزا درباره حضورش در ایران و باشگاه استقلال گفت: بعد از تحقیقات زیاد راجع به ایران و باشگاه استقلال حاضر شدم با این تیم قرارداد ببندم. استقلال تیم بزرگی در آسیاست و می‌دانم که طرفداران بی شماری در ایران دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از برزیلی‌هایی که در ایران بازی کرده‌اند، مشورتی گرفته یا خیر، عنوان کرد: من با چند تن از برزیلی‌های حاضر در فوتبال ایران دوست هستم اما بیشتر اطلاعاتم را با جست وجو در اینترنت کسب کردم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها از او توقع بالایی در حد عملکرد جانواریو دارند و آیا او می‌تواند مانند آن بازیکن در استقلال بدرخشد، گفت: من می‌توانم خیلی بهتر از جانواریو باشم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و برای پیشرفت فوتبالی خودم هم که شده باید سطح خودم را بالاتر ببرم.

وی درباره پستش اظهار کرد: پست اصلی من هافبک طراح است ولی توانایی بازی در هافبک دفاعی را هم دارم.

ریوالدو درباره کری خواندنش به سایت باشگاه استقلال گفت: من می‌دانم که استقلال و پرسپولیس رقابت جدی‌ای با یکدیگر دارند و از تیم‌های بزرگ ایران هستند. این را هم می‌دانم که نماد استقلالی‌ها در کری خوانی عدد 4 است و به همین دلیل با نشان دادن این عدد به یکی از عکاسان، وارد این کری خوانی شدم.

او در پایان با ابراز امیدواری برای موفقیتش در استقلال گفت: از همه هواداران استقلال می‌خواهم نسبت به عملکرد من صبور باشند و فرصت بدهند تا در این تیم جا بیافتم. من شش سال در بالاترین سطح فوتبال برزیل بودم و امیدوارم بتوانم با عملکردم به استقلال کمک کنم.

ریوالدو باربوسا دسوزا قراردادش را با استقلالی ها به مدت یک سال امضا کرد و با حضور در هیات فوتبال تهران و امضای قراردادش رسما به استقلال پیوست.