ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو: زیدان مربی آینده رئال مادرید است


ستاره پیشین دنیای فوتبال معتقد است که زیدان می‌تواند سرمربی آینده رئال مادرید باشد.

خبرگزاری فارس: مرد 43 ساله دنیای فوتبال و بازیکن محبوب فوتبال برزیل معتقد است که زین الدین زیدان می‌تواند سرمربی آینده تیم فوتبال رئال مادرید باشد.

ریوالدو در صفحه توئیتر خود آورده است: زیدان در حد و اندازه‌ای هست که بتواند رئال مادرید را به روزهای خوبش باز گرداند. او چیزی نسبت به مربی‌های بزرگ امروز دنیا، کم ندارد. اگر جای پرس بودم درباره اخراج بنیتس و استخدام زیدان به سرعت اقدام می‌کردم و وقت را از دست نمی‌دادم. کسی مثل زیدان می‌تواند رئال مادرید را نجات بدهد. این تیم به یک شوک بزرگ فنی، تاکتیکی و روحی نیاز دارد.

وی ادامه داد: معتقدم که زیدان توانایی فتح لالیگا را با رئال مادرید دارد، همه ما دوست داریم شاهد موفقیت زیدان باشیم و وقتی شکست ۴ بر صفر مادرید برابر بارسلونا را تماشا کردم بیش از پیش به این موضوع فکر کردم که ای کاش این تیم را به زیدان بسپارند.


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زین الدین زیدان، مربی رئال مادرید شد


سرمربی جدید رئال مادرید حضور زیدان روی نیمکت این تیم به عنوان دستیار خود را تأیید کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید رئال مادرید حضور زیدان روی نیمکت این تیم به عنوان دستیار خود را تأیید کرد.

زیدان یکی از دستیاران کارلو آنچلوتی در ماجراجویی وی در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. اسطوره فوتبال فرانسه پیش از این زیر نظر آنچلوتی بازی کرده بود؛ یعنی زمانی که سرمربی ایتالیایی هدایت او را در یوونتوس بر عهده داشت. اکنون بیش از یک دهه پس از آن زمان می‌گذرد و سرمربی رئال سمت جدید اسطوره باشگاه در این تیم را تأیید کرد.

وی در این باره اظهار داشت: زیدان بازیکنی عالی بود. همه او را می‌شناسند. اکنون تصمیم گرفته مربی شود. در کنار دستیار دیگرم پائول کلمنت، دستیار فوق‌العاده‌ای خواهد بود. او روی نیمکت خواهد بود.

آنچلوتی به شوخی گفت: تنها مشکل این است که زیدان نمی‌تواند بازی کند.

کلمنت که اولین بار با آنچلوتی در چلسی کارش را شروع کرد، یکی از دستیاران سرمربی جدید رئال خواهد بود. آنچلوتی برای بردن وی با خود به PSG تردید نکرد و اکنون هم در رئال با او همکاری خواهد داشت.