ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو: در این فصل حداقل یک جام می‌گیریم


هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم در فصل جاری حداقل یک جام کسب خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: ریوالدو باربوزا، هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال برای نخستین بار دقایقی برای تیمش مقابل ملوان بندرانزلی به میدان رفت. این بازیکن درباره نخستین بازی خود، برخورد هواداران و .. صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* از اولین بازی‌ات برای استقلال بگو.

خوشحالم به مدت 10 دقیقه برای استقلال بازی کردم و خوشحالی من زمانی بیشتر شد که پایان بازی همراه با برد استقلال بود. استقلال در این بازی بدشانس بود. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و با اختلاف چهار پنج گل ملوان را شکست دهیم. در مجموع احساس خیلی خوبی به من دست داد و خیلی خوشحالم که اولین بازی‌ام در استقلال را در یک دیدار خانگی انجام دادم.

* بازی روز گذشته را چطور دیدی؟

ما سوار بازی بودیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده کنیم. علاوه بر آن یک بازی هجومی و تماشاگرپسند را به نمایش گذاشتیم و هواداران خوشحال به خانه‌های خود بازگشتند.

* هواداران استقلال از بازی روز گذشته استقبال خوبی کرده بودند. چنین جوی را تجربه کرده بودی؟

زمانی که در سری آ برزیل بازی می‌کردم، چنین جوی را دیده بودم. تجربه بازی در ورزشگاه‌های بزرگ را دارم. برخی از ورزشگاه‌ها در برزیل دارای سه چهار طبقه هستند و مملو از جمعیت می‌شوند. من حتی در ورزشگاهی که فینال جام جهانی 2014 برگزار شد، سابقه بازی کردن دارم. با این وجود، شناختی از استقلال نداشتم و تنها اطلاعاتم این بود که این تیم ریشه‌دار است و مردم ایران به فوتبال علاقه‌مند هستند. دوست داشتم از نزدیک جو استقلال و تماشاگرانش را از نزدیک ببینم. از طریق شما باید این پیغام را بدهم که هنوز نیاز به کار بیشتری داریم تا حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بیشتر شود.

* برخورد هواداران با تو چطور بود؟

از روزی که وارد ایران شدم، همه با روی باز و مهربانی با من رفتار کردند. مردم ایران میهمان‌نواز هستند و امیدوارم که با بازی‌های خوب بتوانم پاسخ محبت‌‌های آنها را بدهم. فراموش نکنید که سرمایه‌ اصلی فوتبال ایران تماشاگران هستند.

* فکر می‌کنی از چه زمانی بتوانی از ابتدا برای استقلال به میدان بروی؟

این آمادگی را دارم که 70، 80 دقیقه برای استقلال بازی کنم، اما این مسئله برعهده کادر فنی است که بخواهند مرا در ترکیب استقلال بازی بدهند یا خیر. مشکل من در حال حاضر این است که باید از لحاظ کلامی و هماهنگی خودم را با شرایط وقف دهم. من اواخر دوره بدنسازی استقلال و یک هفته به آغاز مسابقات به تیم اضافه شدم و نیاز به زمان دارم تا با شرایطی چون آب‌وهوا، کلام و .. آشنا شوم.

* از حالا می‌توان در مورد عملکرد استقلال در پایان فصل صحبت کرد؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما دو بازی اول استقلال خوب و هجومی بوده است. استقلال در دوران بدنسازی است و چهار پنج هفته طول می‌کشد که بدن بازیکنان کاملاً آماده شود. با توجه به بازی‌هایی که از استقلال دیدم، می‌توانم بگویم که حداقل یک جام می‌گیریم.

* فکر می‌کردی استقلال چنین جوی داشته باشد؟

فکر نمی‌کردم که استقلال شرایط خوبی داشته باشد. می‌دانستم که استقلال تیم مطرحی در آسیاست و از طریق مدیربرنامه‌هایم اطلاعات بیشتری گرفتم. باید تشکری از مدیربرنامه‌هایم داشته باشم که در این مدت مرا تنها نگذاشت و رهایم نکرد. همچنین باید تشکری از پرویز مظلومی داشته باشم که در این مدت به من کمک کرد. تشکر ویژه‌ای هم از مجید صالح و علی اصغر قربانعلی‌پور دارم. صالح را مربی بزرگ و بادانشی می‌دانم که چیزهای زیادی به من یاد داد. مربی بدنساز تیم هم برنامه علمی برای من در نظر گرفت تا بتوانم خود را آماده مسابقات کنم.

* از کارلوس کی‌روش چه شناختی داری؟

شناختی از کی‌روش ندارم، ولی تعریف عملکرد او در تیم ملی ایران را شنیده‌ام و می‌دانم که مربی مطرحی است.


ویدیو مرتبط :
به بهانه ی تولد ریوالدو-بهترین گل های ریوالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی:رنگ من قرمز است / حداقل یک جام می گیریم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مظلومی:رنگ من قرمز است / حداقل یک جام می گیریم

هواداران ناراحت نباشند ، چون من مدیون آنها هستم و آمده ام که تیمی پر قدرت تر از همیشه و تیمی در حد نام آذربایجان و هواداران آن بسازم

سایت گل  - سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: رنگ من با آمدن به این تیم عوض شد و قرمز تراکتوری شده است. من می خواهم سالها به مردم با غیرت آذربایجان خدمت کنم ، مطئمن باشید من قدر این هواداران را می دانم.به گزارش نصرنیوز، پرویز مظلومی در خصوص خبر پیوستن خود به تراکتورسازی طی گفتگویی به تعدادی سوال پاسخ داده است که در ادامه می خوانید.

در خصوص مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی و خبر پیوستن به این تیم ، چه صحبتی دارید؟

ساعاتی قبل با سردار جعفری جلسه ای داشتیم که کاملا مثبت بود و در محیطی صمیمی به مذاکره پرداختیم. قسمت این شد که به توافق برسیم و سال بعد را به مردم خوب آذربایجان خدمت کنیم. من در جلسه هم گفتم که من چند تا هدف دارم. یک زنده کردن جوانان با غیرت آذربایجان دوم این که تیمی در حد نام آذربایجان بتوانیم بسازم.

 

در خصوص آذربایجان و شهر تبریز چه صحبتی دارید؟

من خاطرات بسیار خوبی از مردم آذربایجان بخصوص شهر تبریز دارم چرا که سالها در شهر تبریز بازی کرده ام بخصوص در تیم تراکتورسازی که من به این تیم مدیون بودم.

 

چرا به تیم تراکتورسازی مدیون بودید؟

چون از این تیم توانستم به تیم ملی راه یابم و آقای گلی را تجربه کنم.

 

پس فصل بعد می خواهید تراکتورسازی را متفاوت تر از استقلال و یا سایر تیم هایتان ببندید؟

درست است ، مردم مهربان آذربایجان بر گردن من حق دارند. می خواهم مثل سالها پیش فوتبال آذربایجان را زنده کنم چرا که بعد از کریم باقری، علی دایی و رسول خطیبی دیگر بازیکنی از این خطه به فوتبال ملی معرفی نشده است.سالها قبل آذربایجان خود تولید کننده و صادر کننده بازیکن بود که من می خواهم دوباره این صادرات را زنده کنم.

 

خبر پیوستن شما به تراکتور اکثر هواداران را شوکه کرد و تعداد زیادی از هواداران از رفتن یکباره امیر قلعه نوعی به استقلال ناراحت هستند و می خواهند بدانند آیا شما هم چنین کاری خواهید کرد؟

رنگ من با آمدن به این تیم عوض شد و قرمز تراکتوری شده است. من می خواهم سالها به مردم با غیرت آذربایجان خدمت کنم ، مطئمن باشید من قدر این هواداران را می دانم و به هیچ عنوان با آنها نخواهم کرد چرا که من را آنها و مدیریت آنها دعوت کرده اند و تا وقتی که بتوانم به این مردم شهید پرور خدمت کنم و موفقیت برایشان کسب کنم در خدمتشان خواهم بود.

 

اکثر هواداران از اینکه از مربی خارجی نام برده می شد که در اخر مربی داخلی انتخاب شد ناراحت هستند نظر شما در این مورد چیست و چه سخنی با هواداران دارید؟

هواداران ناراحت نباشند ، چون من مدیون آنها هستم و آمده ام که تیمی پر قدرت تر از همیشه و تیمی در حد نام آذربایجان و هواداران آن بسازم.

 

بازیکنان فعلی تراکتور را در چه سطحی می بینید و آیا از آنها استفاده می کنید یا بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می شوند؟

صد در صد ، یکی از صحبت های من در این خصوص بود ، اکثر بازیکنان باید حفظ شوند چرا که برای فصل بعد به آنها نیاز داریم و همچنین در ادامه باید تیم تقویت شود چرا که فصل بعد سه تا جام داریم که باید یکی را برای باشگاه تراکتور کسب کنیم.

 

برای آسیا چه برنامه ای دارید؟

برای جام باشگاه های آسیا هم که باید منتظر باشیم ببینیم مستقیم است یا پلی آف ، در کل ما تیم قوی خواهیم بست تا بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و از نام آذربایجان و ایران دفاع کنیم./گل