ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو در استقلال ماندنی شد


معاون ورزشی باشگاه استقلال از ادامه کار باشگاهش با ریوالدو خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی نظری جویباری درباره وضعیت ریوالدو گفت: امروز (یکشنبه) یک جلسه خوب با مدیربرنامه‌های ریوالدو و این بازیکن داشتیم و بحث های خوبی میان ما مطرح شد. به توافق رسیدیم که کار را با ریوالدو ادامه دهیم ولی باید این مسئله را مکتوب کنیم و تعهداتی به قرارداد این بازیکن اضافه شود تا مشکلی که در حال حاضر ایجاد شده، مجددا تکرار نشود.


ویدیو مرتبط :
گل برگردان زیبا و بیاد ماندنی ریوالدو به والنسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: ریوالدو در استقلال ماندنی است


مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که ریوالدو از جمع بازیکنان این تیم جدا نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: در چند روز گذشته غیبت ریوالدو در تمرینات استقلال باعث شد تا این خبر به گوش برسد که این بازیکن برزیلی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و نداشتن مسکن در تهران ساز جدایی کوک کرده و گفته از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد و می خواهد از جمع آبی پوشان جدا شود.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: ریوالدو کجا برود؟ او در استقلال می ماند. مگر می شود بازیکنی که هنوز دو بازی برای استقلال نکرده بگوید می خواهم بروم. او 80 هزار دلار از ما گرفته و مبلغ بعدی پولش هم در حال آماده شدن است.

وی افزود: او فعلا در هتل است اما مشکل مسکن او به زودی حل می شود. اصلا درست نیست بازیکن بگوید می خواهم بروم. باشگاه حرمت دارد و اصلا شخصیت خود بازیکن زیر سوال می رود.