ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریوالدو در آستانه پیوستن به استقلال


ریوالدو دسوزا با ورود به تهران در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: ریوالدو دسوزا با ورود به تهران در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت.

 ریوالدو دسوزا، هافبک برزیلی مدنظر استقلالی‌ها که روز گذشته (شنبه) اعلام شد قرار است به استقلال بپیوندد، صبح امروز وارد تهران شده و قرار است مذاکراتی را با مسئولان استقلال داشته باشد.

همچنین استقلالی‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان ظاهرا با پروپیچ، مهاجم کروات صحبت‌هایی را کرده‌اند و احتمالا او هم در روزهای آینده به ایران می‌آید تا با استقلال مذاکراتش را انجام دهد.

این بازیکن قرار است به جای برونو سزار به استقلال بپیوندد.


ویدیو مرتبط :
ریوالدو باربوزا دسوزا بازیکن جدید استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف صادقانه مهاجم استقلال: در آستانه پیوستن به پرسپولیس بودم!



اخبار,اخبار ورزشی,ایوان پروپجیچ

گلزن تیم فوتبال استقلال گفته که همان مهاجمی است که پرسپولیس فصل قبل می خواست.

ایوان پروپجیچ می خواهد برای استقلال گل بزند و محبوب شود اما او از حساسیت های فوتبال ایران خبر ندارد. استقلالی ها که در بدو ورود وی به ایران، از او خواستند عدد 4 را نشان بدهد تا نزد هواداران مجموعه آبی محبوب شود، یادشان رفت به این مهاجم خارجی بگویند طرفداران استقلال به اسم پرسپولیس حساسیت دارند.

 

نتیجه اش هم همین شد که پرو در یک محفل خودمانی و در فضایی دوستانه خیلی صادقانه اعتراف کرد قبل از این که استقلالی شود، در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود.

 

پروپجیچ گفت: «درباره فوتبال ایران وقتی تحقیق کردم که یک پیشنهاد از پرسپولیس به دستم رسید. دسامبر سال 2014 بود که مدیر برنامه ام گفت از ایران یک پیشنهاد رسیده از تیمی به نام پرسپولیس که محبوب ترین تیم آسیاست.»

 

وی افزود: «من درباره ایران و پرسپولیس تحقیق کردم. با دوستم ایوان پتروویچ که در پرسپولیس بازی کرده بود و دوست دیگرم لک چیرا که در فوتبال باشگاهی ایران بازی می کرد، تماس گرفتم و آنها گفتند حتما به پرسپولیس برو. من هم با باشگاه صحبت کردم تا شرایط را برای انتقال من فراهم کند اما باشگاه قبول نکرد و پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم.»

 

پروپجیچ همچنین ادامه داد: «چند ماه بعد استقلال پیشنهاد داد و به ایران آمدم و با استقلال قرارداد بستم. به من گفتند استقلال رقیب پرسپولیس است و به اندازه پرسپولیس هوادار و محبوبیت دارد.»

 

البته غیرمنطقی است اگر هواداران استقلال از دست پروپجیچ ناراحت شوند چون او یک خارجی است و دلیلی نداشته از بچگی طرفدار استقلال باشد (!) و بخواهد پیشنهاد پرسپولیس را رد کند اما به هر حال این اعتراف صادقانه پروپجیچ چندان خوشایند استقلالی ها نیست.

 

اگر یادتان باشد فصل قبل در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل حمید درخشان دنبال جذب یک مهاجم کروات بود و می گفت مهاجم موردنظرش 194 سانتی متر قد دارد و در نیم فصل 20 گل زده است.

 

انگار او همین پروپجیچ استقلال را می خواست که آن زمان جور نشد به پرسپولیس بیاید و درخشان هم تادئو را آورد که به جای قد بلند و آمار گلزنی، شکم و اضافه وزن داشت!

 اخبار ورزشی - جام نیوز