ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رینا از بایرن مونیخ جدا شد


حضور کوتاه مدت سنگربان اسپانیایی ناپولی در آلمان به پایان رسید و او به تیم سابقش بازگشت.

خبرگزاری ایسنا: په‌په رینا برای بازگشت به ناپولی با این تیم ایتالیایی به توافق رسید و چهارشنبه (فردا) در تست پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد.

آئورلیو ده لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، امروز گفت:" فردا در رم با رینا ملاقات خواهیم کرد. او باید در یک تست پزشکی شرکت کند و بعد از آن همه چیز برای بازگشت به ناپولی مهیا خواهد بود."

از مدت‌ها قبل خبرهایی مبنی بر تمایل رینا به جدایی از بایرن و دریافت پیشنهاد مجدد از ناپولی شنیده می‌شد.

رینا در بایرن مونیخ ذخیره نویر بود و نتوانست بازی‌های زیادی را برای تیمش به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
قیچی برگردان پپه رینا در تمرینات بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پپه رینا به بایرن‌ مونیخ پیوست


دروازه‌بان ناپولی با امضای قراردادی به عضویت تیم بایرن‌ مونیخ در آمد.

ایسنا: پپه رینا، دروازه‌بان لیورپول که به صورت قرضی فصل گذشته در ناپولی بازی کرد، با باشگاه بایرن‌ مونیخ به توافق رسید تا فصل آینده در این تیم آلمانی بازی کند.

باشگاه بایرن‌ مونیخ خبر به خدمت گرفتن این دروازه‌بان اسپانیایی را تایید کرد. کارل هاینس رومنیگه ، رییس باشگاه بایرن‌ مونیخ درباره جذب رینا گفت: حضور این دروازه‌بان اسپانیایی برای فصل آینده قطعی شده است و رینا در چند روز آینده برای پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی راهی مونیخ خواهد شد. ما از اشتیاق او برای پیوستن به بایرن‌ مونیخ آگاه بودیم. رینا می‌خواست در تیم ما بازی کند. او می‌داند که نویر، دروازه‌بان نخست بایرن‌ مونیخ است و او به عنوان دروازه‌بان دوم به تیم ما خواهد آمد.

پپه رینا که اواخر ماه آگوست 32 ساله می‌شود هشت فصل موفق را در تیم لیورپول پشت سر گذاشت و سپس به صورت قرضی راهی ناپولی شد.

هفته‌ گذشته رسانه‌های آلمانی از احتمال حضور ویکتور والدس در تیم بایرن‌ مونیخ خبر داده بودند. حال با توجه به پیوستن رینا به بایرن‌ مونیخ بحث جذب ویکتور والدس از طرف تیم آلمانی منتفی است.