ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ریز مکالمه تلفنی قلعه نویی با بازیکن مازاد



اخبار,اخبارورزشی, قلعه نویی


 اخبار  ورزشی  - ساخت و ساز، پاسخ منفی نفت و عذرخواهی از قلعه نویی صادقی را ماندگار کرد؛
ریز مکالمه تلفنی قلعه نویی با بازیکن مازاد

سرمربی استقلال به مدافع ملی پوش تیمش گفت که اگر چشم آبی بودم برایم با جان و دل بازی می کردی.

به گزارش جام نیوز، امیرحسین صادقی پس از کش و قوس‌های فراوان در استقلال ماندنی شد و به نظر می‌رسد کاپیتان به‌خاطر شرایط زندگی در تهران حاضر شد تا به هر قیمتی نظر امیر قلعه‌نویی را جلب کند.

صادقی که گفته می‌شود در تهران مشغول ساخت و ساز است پس از آن‌که متوجه شد قلعه‌نویی او را در لیست مازاد گذاشته است حتی با منصوریان هم صحبت کرد تا به نفت تهران برود اما این درخواست مورد موافقت منصوریان هم واقع نشد تا مدافع ملی‌پوش استقلال دست به کار شود و مانند ابتدای فصل که با برادر داماد قلعه‌نویی درگیر شده بود و در نهایت با تماسی که همان شب با قلعه‌نویی گرفت مشکلات را برطرف کرد.
 
از طرفی گفته می‌شود افشارزاده هم به صادقی پیغام داده تنها راه باقی مانده برای قرار نگرفتن در لیست مازاد تماس مستقیم خودش با قلعه‌نویی است.

به این ترتیب مشابه همان تماس ابتدای فصل، با قلعه‌نویی گرفته شد و صادقی در این مکالمه تلفنی به قلعه‌نویی گفته هرگز قصد کم‌فروشی نداشته و تنها به دلیل مصدومیت نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. البته قلعه‌نویی هم حسابی از خجالت کاپیتان درآمده و جملات تندی نثار امیرحسین کرده است.

صادقی در این مکالمه به قلعه‌نویی گفته به نوشته مطبوعات توجه نکنید که سرمربی استقلال با خنده گفته: «اگر قرار بود به حرف روزنامه‌ها گوش کنم تو را باید از هفته چهارم نیمکت‌نشین می‌کردم.»

 او معتقد است امیرحسین با مربی خارجی راحت‌تر است: «اگر من هم چشم آبی بودم برایم با جان و دل بازی می‌کردی.» اما صادقی قسم می‌خورد که اصلا اینگونه نیست و قول داده بعد از جام ملت‌ها یک صادقی دیگر را ببیند.

این مکالمه در نهایت سبب می‌شود تا قلعه‌نویی با ماندن صادقی موافقت کند. اما آنچه مسلم است اینکه قلعه نویی با حضور رضا عنایتی دیگر بازویند کاپیتانی را به او نخواهد داد.


  اخبار ورزشی  - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه بازیکن در لیست مازاد قلعه نویی


مسوولان استقلال قصد دارند در نیم فصل دوم تغییرات اساسی در تیم ایجاد کنند و این در حالی است که این تغییرات از سوی قلعه نویی تایید شده است.

باشگاه خبرنگاران: استقلال در نیم فصل اول با مشکلاتی روبرو شد که سرمربی استقلال انتظارش را نداشت اما قرار است کمبودها در آینده جبران شود و آبی ها با اوضاع بهتری مواجه شوند.

گفتنی است قرار براین است که سه تغییر اساسی در تیم ایجاد گردد و سه بازیکن از لیست تیم جدا شوند تا مسوولان بتوانند با دست باز و بدون محدودیت لیست بازیکنان مورد نظر قلعه نویی را جذب کنند.

شایان ذکر است اعلام شده است که بازیکنان جداشده تیم به احتمال فراوان دروازه بان برزیلی استقلال داسیلوا و یک هافبک پا به سن گذاشته هستند که در نیم فصل اول نیز به کار مربی تیم نیامدند و قلعه نویی نیز با جدایی شان مخالف نیست.

این در حالی است که صحبت از جدایی یک ملی پوش تیم نیز می شود که وضعیت این بازیکن تا چند روز آینده مشخص می گردد.