ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رکورد عجیب حجازی در داربی تهران


ناصر حجازی از سال 1349 تا سال 1365 رکورد بیشترین سالهای حضور در داربی تهران را دارد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت ناصر حجازی،این دورازه بان با حضور در اولین شهرآورد پایتخت خود در سال 1349 و همچنین در آخرین داربی اش در سال 1365 با 16 سال حضور در دیدارهای تاج ( استقلال ) و پرسپولیس، رکورد استثنایی طولانی ترین زمان حضور در دربی های پایتخت را به ثبت رسانده است. مردی که در پرتماشاگرترین داربی پایتخت در سال 1362 که با برتری استقلال همراه بود، کاپیتانی تیمش را بر عهده داشت. اسطوره ای که در زمان پدید آمدن " 4 " معروف استقلالیها رئیس کمیته فنی آبی پوشان پایتخت بود تا در آن  سهم داشته باشد.

رکورد عجیب حجازی در داربی تهران


ویدیو مرتبط :
داربی 79 تهران از نگاهی دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد عجیب ناصر حجازی در دربی تهران



اخبار,اخبار ورزشی,  ناصر حجازی

 

 اخبار ورزشی  - رکورد عجیب ناصر حجازی در دربی تهران

  ناصر حجازی از سال 1349 تا سال 1365 رکورد بیشترین سال‌های حضور در دربی تهران را دارد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت ناصر حجازی، این دورازه بان با حضور در اولین شهرآورد پایتخت خود در سال 1349 و همچنین در آخرین دربی‌اش در سال 1365 با 16 سال حضور در دیدارهای تاج ( استقلال ) و پرسپولیس، رکورد استثنایی طولانی‌ترین زمان حضور در دربی‌های پایتخت را به ثبت رسانده است.

مردی که در پرتماشاگرترین دربی پایتخت در سال 1362 که با برتری استقلال همراه بود، کاپیتانی تیمش را بر عهده داشت. اسطوره ای که در زمان پدید آمدن "4" معروف استقلالی‌ها رئیس کمیته فنی آبی پوشان پایتخت بود تا در آن سهم داشته باشد.

 

 اخبار ورزشی  - جام جم