ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رکورد شکنی و آقای گلی رونالدو در اروپا


کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته تیمش برابر آتلتیکو مادرید موفق شد گل چهارم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

ایسنا: کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته تیمش برابر آتلتیکو مادرید موفق شد گل چهارم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

رئال‌مادرید و اتلتیکو مادرید شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که رئالی‌ها در پایان موفق شدند با نتیجه پرگل 4 بر یک به پیروزی برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در بازی شب گذشته‌ هفدهمین گل این فصل خود را به ثمر رساند تا علاوه بر آقای گلی در این بازی‌ها، رکوردشکنی هم کرده باشد.

تا قبل از فصل جاری، خوزه آلتافینی از میلان در فصل 63-1962 و لیونل مسی از بارسلونا در فصل 12-2011 با به ثمر رساندن 14 گل، بیشترین گل در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رسانده بودند.

همچنین کریستیانو رونالدو با تک گلش در بازی شب گذشته موفق شد با پیشی گرفتن از لیونل مسی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا معرفی شود. رونالدو در حال حاضر 68 گل به ثمر رسانده است و 3 گل تا رسیدن به رائول گونسالس فاصله دارد.

فهرست برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

رائول گونسالس (اسپانیا) 71 گل

کریستیانو رونالدو (پرتغال) 68 گل

لیونل مسی (آرژانتین) 67 گل

رود فان نیستلروی (هلند) 60 گل


ویدیو مرتبط :
رکورد شکنی ساویکاس در مسابقات قویترین مردان اروپا 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد شکنی آقای سرپرست با 50 انتصاب جدید



 

رکورد شکنی آقای سرپرست با 50 انتصاب جدید

 

سرپرست کنونی سازمان بهزیستی کشور که در دوران کوتاه سرپرستی خود حدود 50 نفر از معاونان و مدیران کل این سازمان را جابجا کرده در احکام صادره خود به جای اینکه بر اساس شیوه مرسوم مدیریت در دوران سرپرستی، مدیران انتخابی را به عنوان سرپرست معاونت یا سرپرست اداره کل منصوب نماید، آنها را به عنوان معاون یا مدیر کل منصوب کرده است.

 همچنین در این دوران کوتاه مدیریت سرپرست مذکور، استفاده از افرادی غیر متخصص و وابسته به محافل سیاسی خاص در پست های کلان مدیریتی این سازمان تخصصی و بی توجه به بدنه کارشناسی و خبره بهزیستی موجب از دست رفتن برخی بدنه های تخصصی کاری این سازمان همچون مهدهای کودک، بیمه معلولان و سالمندان روستایی، غربال گری نوزدان کم شنوا و ناشنوا و... شده تا جایی که زمینه های طرح موضوع ادغام وظایف سازمان بهزیستی در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) را در موارد پیشنهادی اخیر برنامه پنجم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی به وجود آورده است.

بنابر این گزارش، از نکات قابل توجه در 50 انتصاب ذکر شده در طول 6 ماه سرپرستی این است که مدیران برخی پست ها 2 یا 3 مرتبه تغییر کرده اند که برخی از آنها به شرح زیر است:

معاون اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها: 3 مرتبه

معاون پشتیبانی و مجلس: 2 مرتبه

مدیرکل حوزه ریاست: 3 مرتبه

رییس سازمان بهزیستی استان تهران: 3 مرتبه

قائم مقام سازمان: 2 مرتبه

گفتنی است هنوز پاسخ قانع کننده ای در مورد صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی و انجام حرکات و برنامه های نمایشی برای کسب کرسی ریاست این سازمان توسط سرپرست کنونی سازمان بهزیستی کشور به رسانه ها داده نشده است..../تحلیل:تابناک