ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رکورد جدید لیونل مسی



اخبار,اخبار ورزشی ,لیونل مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا موفق به ثبت رکورد جدیدی شد.

به گزارش ایسنا، آبی - اناری‌ها شب گذشته (یکشنبه) موفق شدند مقابل لوانته با نتیجه پر گل پنج بر صفر به پیروزی برسند.
 
در این دیدار نیمار در دقیقه 17، لیونل مسی 38، 59 و 66 (پنالتی) و لوییس سوآرس 73 برای کاتالان‌ها گلزنی کردند. مسی با گل‌هایی که به ثمر رساند، شبی فراموش نشدنی را برای خود به ثبت رساند. او در شبی که سیصدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا را جشن می‌گرفت، هت تریک کرد و موفق شد نام خود را به عنوان بهترین پاسور گل در تاریخ لیگ فوتبال اسپانیا به ثبت برساند. مسی تاکنون 106 بار پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده و موفق شده از رکورد پاس‌های گل لوییس فیگو پیشی بگیرد.
 
«لئو» همچنین با هت تریکی که انجام داد، تعداد هت تریک‌هایش در لیگ اسپانیا را به 23 رساند تا با رکورد هت تریک‌های کریستیانو رونالدو در لیگا مساوی کند. او همچنین سی و یکمین هت تریک خود با پیراهن بارسلونا در همه رقابت‌ها را جشن گرفت تا با رکورد تلمو زارا مساوی کند.
 
این سی و چهارمین هت تریک لیونل مسی در طول دوران فوتبالش است. او سه بار نیز با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین هت تریک کرده است.
اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
رکورد جدید لیونل مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط بمب‌افکن پس از 40 سال/ لیونل مسی رکورد گرد مولر را شکست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سقوط بمب‌افکن پس از 40 سال/ لیونل مسی رکورد گرد مولر را شکست

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا سرانجام رکورد گرد مولر افسانه‌ای را شکست.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال بتیس در هفته پانزدهم لالیگا به میدان رفتند و ستاره آرژانتینی موفق شد رکورد گرد مولر افسانه‌ای را بشکند.

مسی که پیش از این دیدار حضورش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به طور ثابت در ترکیب کاتالان‌ها قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی 2 گل وارد دروازه بتیس کرد تا رکورد بمب‌افکن ژرمن‌‌ها را پس از 40 سال بشکند.

گرد مولر در سال 1972 با به ثمر رساندن 85 گل در طول یک‌سال بهترین گلزن جهان به شمار می‌رفت که مسی موفق شد با دو گلی که به ثمر رساند (86 گل) این رکورد را بشکند./فارس