ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رکورد تاریخی وزارت ورزش در پرسپولیس


محمدحسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس منصوب می شود تا ششمین فردی باشد که در سال 1393 بر مسند مدیریت بزرگ ترین باشگاه کشور تکیه می زند.

خبرآنلاین: در حالی که هنوز سال 93 به پایان نرسیده است، پرسپولیس با داشتن 6 مدیر مختلف بی ثبات ترین سال تاریخش را در حال سپری کردن است.

سرخپوشان سال 93 را با مدیریت علی پروین شروع کردند. پروین پس از پایان فصل و در اردیبهشت ماه جای خود را به تیم مدیریتی جدید داد که علیرضا رحیمی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. عمر مدیریت رحیمی در پرسپولیس فقط 135 روز بود و او به همراه دایی از سوی سیاسی رئیس هیات مدیره برکنار شد تا بهروز منتقمی قائم مقام رحیمی اداره امور باشگاه را درست بگیرد.

منتقمی 75 روز سرپرست باشگاه بود و یک روز پس دربی حمید رضا سیاسی حکم مدیرعاملی باشگاه را به نام خود زد. او فقط دو هفته در این پست دوام آورد و سپس راهی زندان شد تا علی اکبر طاهری مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد. دوره مدیریتی طاهری نیز کمتر از 50 روز طول کشید و اکنون سرخ ها باید آماده سپردن صندلی مدیریت به محمدحسین نژا فلاح بدهند که رکوردار حضور در هیات مدیره پرسپولیس در یک دهه اخیر بوده است.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: حواشی جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با وزارت ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به برد تمیش مقابل سایپا و عدم حمایت مالی وزارت ورزش از پرسپولیس و استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دایی: حق‌مان بیش از یک گل بود/ وزارت ورزش موظف است کمک مالی کند

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از وضعیت مالی تیمش می گوید باید کسانی که علاقمند این تیم هستند به یاری سرخ پوشان بیایند.

علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سایپا از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: فکر می کنم نیمه اول ما خوب بازی نکردیم و تیم سایپا همانطور که انتظار داشتیم دل به ضد حملات بسته بود و خوب جمع می شد. آنها با تعداد زیاد دفاع می کردند و در ضد حمله عالی بودند. ما در نیمه اول آنطور که سایپا می خواست بازی کردیم و در صحنه آخر هم شانس آوردیم که گل نخوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و آنها بازی را که می خواستیم ارائه دادند. پیستون‌هایمان را به لبه خط بردیم و دفاع حریف باز شد. بازی خوبی در نیمه دوم ارائه دادیم و می شد با گل های بیشتری پیروز شویم. بازی سختی بود و استحقاق ما در نیمه دوم بیشتر از یک گل بود. خسته نباشید به شاگردانم می گویم و از هوادارانی که در این سرما ما را تنها نگذاشتند متشکرم. انشالله دست به دست هم این روند را ادامه دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره صدرنشینی پرسپولیس اظهار کرد: ما تلاش زیادی می کنیم تا بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. خدارا شکر بازیکنان به این باور رسیده اند تا کارهای بزرگی بکنند. انشالله عوامل بیرونی هم کمک کنند تا سیر صعودی ما ادامه یابد. ما تنهایی کاری نمی توانیم بکنیم. باشگاه باید کمک کند و از همه عاشقان می خواهم که ما را در این وضعیت تنها نگذارند. با حضور آنها می توانیم موفق تر عمل کنیم و من این پیروزی را به دختر سید جلال که دیروز به دنیا آمد تقدیم کنم. بچه ها بخاطر او نیمه دوم تلاش کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره غیبت دهنوی در این دیدار اظهار کرد: مسائل بازیکنان به من ربط پیدا می کند. متاسفانه کارت دهنوی هنوز صادر نشده است. بعد هم اینکه هرکسی را که بیرون می‌گذارم حساب شده است و روی تصمیم فکر کرده‌ام. او خیلی می تواند به ما کمک کند اما مشکلش با سپاهان هنوز حل نشده و دوست دارم همه کسانی که خودشان را علاقمند پرسپولیس می دانند به ما کمک کنند.

 

بازیکنان صحبتی نمی کنند اما از لحاظ مالی مشکل داریم. وظیفه وزرات ورزش و مجلس است به ما کمک کنند و متاسفانه اسم مان دولتی است اما کمکی از دولت به ما نمی شود.

دایی در پایان و در پاسخ به این سوال که سرپرست سایپا از لغو محرومیت او انتقاد کرده است، گفت: این مسئله به ایشان اصلا ربطی ندارد. نتیجه بازی را در زمین چمن دیدیم. بازی ما در نیمه دوم نشانگر قدرت ماست. از کمیته استیناف متشکرم که دفاعیاتم را شنید و سپس تصمیم گیری کرد.

 

من خواهشی از این کمیته داشتم که از این پس افراد را دعوت کند چراکه مطالبی که وکیل آدم یا آدم می نویسد با گفتن انسان بسیار متفاوت است.

 

من همیشه گفته ام که دنبال حق هستم. مگر سرپرست سایپا در کمیته انضباطی یا استیناف است است که چیزی از این مسائل می داند که بخواهد صحبت کند؟ من متاسفم که در این تیم سالها مربی گری کردم و یک ریال پول نگرفتم و آنرا قهرمان کردم. همه باشگاه دست به دست هم دادند و متاسفم برای سرپرستی که این صحبت ها را مطرح می کنند و پشت سر کسی که برای باشگاه زحمت کشیده حرف درست می‌کنند.

 

--------------------------------------


فیرات: پرسپولیس که فشار آورد، خواب ماندیم/ حیف از صرف این همه انرژی!

سرمربی سایپا می گوید پرسپولیس در نیمه نخست موقعیتی نداشته و افسوس انرژی از دست رفته تیمش را می خورد.

انگین فیرات پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس گفت: نیمه اول را کنترل کردیم. اولین کار بستن راه های حمله پرسپولیس بود. موقعی هایی بدست آوردیم. توپ ناصحی به تیرک خورد و شهباز زاده توپ را به صورت معجزه آسایی توپ را بیرون زد. نمی توانم بگویم آنها نیمه اول موقعیت داشتند اما در نیمه دوم فشار آوردند و من فکر می کنم وقتی فشار ایجاد شده خواب ماندیم و بازیکنان پرسپولیس تیمش را براحتی جلو انداختند.

وی ادامه داد: در ادامه باز هم فشار آوردیم و یکی دو موقعیت داشتیم و در نهایت پرسپولیس یک هیچ برد. انرژی ای که مصرف کردیم حیف شد. به آنها تبریک می گوییم و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش موقعیت های زیادی را از دست می دهد، اظهار کرد: این مساله را فقط امروز ندیدیم. ما این مشکل را در کل فصل داشتیم. چراکه بیشتر بازیکنان بی تجربه هستند و به بازی های بزرگ عادت ندارند و اما این مسئله ذهنیت مرا نسبت به آنها عوض نمی‌کند. مطمئنم آنها در آینده در ایران موفق می‌شوند.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوالی درباره داوری، بیان کرد: زیاد اعتراض به داوری نکردم. فشار عصبی برای سلامتی من ضرر دارد.

فیرات در پایان و در پاسخ به سوالی درباره 1عف تیمش در موقعیت سازی در نیمه دوم، عنوان کرد: پرسپولیس تیمش را کاملا عقب کشید و فضا به ما نداد. اصلا آسان نیست در هجده قدم آنها توپ را بدست آوریم. من می گویم پرسپولیس وقتی بسته بازی کند نمی توان براحتی به آنها نزدیک شد. 

اخبار ورزشی - ایسنا