ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رکوردشکنی جدید رونالدو در تاریخ لالیگا


کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید یک رکورد جدید را شکست.

سایت برنامه نود: رونالدو پس از هت تریک در بازی میان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در برنابئو شمار هت تریک های خود در لالیگا را به عدد ۲۲ رساند و از این حیث با تلمو زارا و الفردو دی استفانو که رکورد داران تاریخ هستند برابری کرد.

رونالدو تا کنون در شش حضورش در هفته های آغازین لالیگا ۱۳ گل به ثمر رسانده است. با احتساب گلهایش در لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا، رونالدو تا به این جای فصل ۱۷ گل زده است. در لالیگا نیمار با ۷ و مسی با ۶ گل فاصله قابل توجهی با او در جدول گلزنان دارند.


ویدیو مرتبط :
رکوردشکنی هتریک توسط رونالدو در لالیگا (بخش اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا


کریستیانو رونالدو تبدیل به چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا شد.

سایت برنامه نود: ستاره پرتغالی رئال مادرید برای سومین بار از زمان پیوستنش به رئال در یک بازی چهار گل زد. در تاریخ رئال فقط دی استفانو با به ثمر رساندن چهار گل در چهار بازی از این حیث بالاتر از اوست.

رونالدو برای دومین بازی پیاپی بیش از سه گل در یک بازی زد. در طول تاریخ فقط آلدای ، باریناگا، نارو، دی استفانو و هیگواین موفق به این کار شده بودند. او حالا فقط یک هت تریک تا زارا و دی استفانو به عنوان رکوردداران تاریخ در زمینه هت تریک در لالیگا با ۲۲ هت تریک فاصله دارد.

در حال حاضر رونالدو تبدیل به چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا با ۲۰۸ گل شده است. او پوشکاش ۲۰۵ گله را پشت سر گذاشت و حالا فقط دی استفانو با ۲۵۵ ، رائول با ۲۵۳ و سانتیانا با ۲۴۲ گل لالیگایی در رئال بالاتر از او هستند.