ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رکوردداران بازی برای آبی‌و‌اناری‌پوشان


کاپیتان حال حاضر تیم فوتبال بارسلونا در میان تمام ستاره‌هایی که برای آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا توپ زده‌اند باسابقه‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: یک‌شنبه‌ای که گذشت سی و پنجمین سال‌روز تولد ژاوی هرناندس، هافبک و کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال بارسلونا بود و پیروزی 6 بر صفر کاتالان‌‌ها مقابل الچه بهترین هدیه برای ستاره خط میانی آبی و اناری‌‌ها بود که فصل پیش تصمیم داشت آنها را ترک کند.

فصل گذشته ژاوی قصد داشت همچون دیگر کاپیتان بارسا، کارلس پویول به دوران حضورش در جمع آبی و اناری‌ها پایان دهد و دریافت 2 پیشنهاد از آمریکا و امارات او را برای ترک کاتالان‌ها وسوسه کرده بود اما گفت‌وگویش با لوئیس انریکه، سرمربی جدید بارسا او را متقاعد کرد که یک فصل دیگر هم در نیوکمپ بماند.

حالا ژاوی در آستانه افزایش تعداد بازی‌‌هایش در بارسلونا به 750 بازی است و با بازوبند کاپیتانی، تأثیر او روی عملکرد تیم مانند همیشه چشمگیر است. این هافبک کهنه‌کار اکنون 744 بازی برای بارسا انجام داده که بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ باشگاه بارسلونا بوده و فرمانده موفق‌ترین دوره در تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

نزدیک شدن ژاوی به رکورد 750 بازی در بارسلونا در شرایطی است که نزدیک‌ترین تعقیب کننده او کارلس پویولی است که 593 بازی انجام داده و فصل گذشته بازنشسته شد. میگلی با 549 بازی، ویکتور والدس با 535 بازی، آندرس اینیستا با 527 بازی، لئو مسی با 453 بازی، کارلس رکساچ با 449 بازی، گی‌یرمو آمور با 421 بازی، آندونی سوبی‌سارتا با 410 بازی و خوان سگارا با 402 بازی نفراتی هستند که جدول 10 10 نفره باسابقه‌ترین بازیکنان بارسلونا را کامل می‌کنند.

با موضعی که لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در این فصل در خصوص ژاوی در پیش گرفته است، چندان بعید نیست که ستاره خط میانی کاتالان‌ها به رکورد 800 بازی در بارسا برسد.


ویدیو مرتبط :
ضربات پنالتی بازی آبی پوشان ، یساقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی استقلال-داماش سه‌شنبه برگزار می‌شود/ آبی‌پوشان با اتوبوس می‌روند



تصمیم اتخاذ شده پس از صحبت‌های ضد و نقیض

بازی استقلال-داماش سه‌شنبه برگزار می‌شود/ آبی‌پوشان با اتوبوس می‌روند

دیدار تیم‌های استقلال و داماش با 24 ساعت تعویق روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، بعد از لغو پرواز استقلالی‌ها برای سفر به رشت به منظور انجام دیدار با داماش گیلان به علت شرایط نامساعد جوی در استان گیلان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد که استقلالی‌ها زمان کافی برای سفر به رشت از طریق زمینی دارند و هر طور شده باید خود را به محل برگزاری مسابقه برسانند و این دیدار در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

البته مدتی نگذشت که رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نظرش را تغییر داد و در گفت‌وگویی تازه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی کاروان تیم استقلال نمی‌تواند تا بامداد فردا وارد شهر رشت شود و زمان کافی برای استراحت پیش از دیدار با داماش را ندارند، به صدیقی نماینده سازمان لیگ اعلام کردیم در صورت تائید این مسئله، مسابقه داماش با استقلال با 24 ساعت تاخیر برگزار شود.

البته این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از مسئولان باشگاه استقلال از پرواز این تیم به سمت رشت در صبح فردا خبر دادند،اما این موضوع نیز خیلی زود تکذیب شد و نقل قول‌های ضدونقیض ادامه پیدا کرد. طبق آخرین اظهارات یکی از مسئولان باشگاه این تیم ساعت 9 صبح فردا از طریق زمینی عازم رشت می‌شود و این دیدار با 24 ساعت تأخیر در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد این تصمیم هنوز قطعی نباشد و شاید شاهد تصمیمی جدید از سوی مسئولان سازمان لیگ باشیم.

بهروان در گفت‌وگوی تازه خود با فارس قطعی بودن این تصمیم را تأیید نکرد و عنوان کرد: چنین مواردی در قانون پیش‌بینی شده است و اگر ناظر این دیدار این موارد را تأیید کند این دیدار با 24 ساعت تأخیر برگزار خواهد شد. اما این موضوع هم هنوز قطعی نیست و در صورت محرز شدن شرایط ،مسابقه به تعویق خواهد افتاد./فارس