ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رژوزه: دیگر با کریمی مشکل ندارم/ اشتباهی پیش آمد اما تمام شد



پس از آشتی با جادوگ

رژوزه: دیگر با کریمی مشکل ندارم/ اشتباهی پیش آمد اما تمام شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاق خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش افتاد و من هم دیگر با علی کریمی مشکلی ندارم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مانوئل ژوزه پس از آشتی با علی کریمی در تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسائلی که ناخواسته پیش آمده بود، خوشبختانه همه چیز برای من و کریمی حل شد و من دیگر با او هیچ مشکلی ندارم.

وی افزود: این یک اتفاق بسیار خوب برای پرسپولیس و هوادارانش است و من امیدوارم هرچه سریعتر مصدومیت کریمی برطرف شود.

ژوزه ادامه داد: متأسفانه کریمی دچار مصدومیت بدی شده و باید با حضور در تمرینات و سپس رفع مصدومیت به او کمک شود تا به شرایط ایده‌آل برگردد. خوشبختانه همه باید از الان مانند گذشته با رفع برخی از سوءتفاهمات برای نتیجه‌ گرفتن پرسپولیس بیشتر تلاش کنیم. اتفاقی که افتاد به نفع همه بود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌خواهم این مسئله را حل کنم مشکل من با علی کریمی تمام و حل شد. الان همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس به نتیجه دلخواه برسد. امیدوارم که او برای بازی‌های بعدی پس از رفع مصدومیت شرایط ایده‌آل پیدا کند اما مهم این بود که یک اشتباه اتفاق افتاد اما تمام شد و حالا علی می‌خواهد به ما کمک کند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
من با تو مشکل ندارم ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشکل کریمی بایددرکمیته انضباطی مطرح می‌شد



 

 

مشکل کریمی بایددرکمیته انضباطی مطرح می‌شد

 

حسین هدایتی:مشکل کریمی باید در کمیته انضباطی مطرح می‌شد

مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه بحث اخراج کریمی از تیم فوتبال این باشگاه را پیگیری می‌کند گفت: مشکل کریمی باید در کمیته انضباطی این باشگاه مطرح می‌شد.

حسین هدایتی در مورد اخراج علی کریمی گفت: آقای آجورلو انسان متدین و متشرعی است اما موضوع کریمی باید در کمیته انضباطی باشگاه مطرح می‌شد. ما در این خصوص تشکیل جلسه خواهیم داد تا اختلافات را برطرف کنیم.

وی با کنایه به مدیرعامل باشگاه استیل آذین تاکید کرد: مالک باشگاه هنوز زنده است و احساسم این است در مورد اخراج کریمی تندروی شده است و نباید اینگونه با مسائل برخورد کرد. آقای آجرلو و کریمی می بایست مثل دو تا برادر با هم می نشستند و مشکلات را برطرف می کردند.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد بحث روزه خواری علی کریمی اظهار داشت: هرکس پاسخگوی اعمال خود در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی است.

علی کریمی پیش از دیدار استیل آذین با استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود: الان زود است در مورد قهرمانی استیل آذین صحبت کرد اما اگر مدیریت آقای مهریزی بود شاید می شد حرفی زد اما الان چیزی مشخص نیست!

یک روز پس از این مسابقه در اقدامی غیر منتظره سایت باشگاه استیل آذین خبر اخراج کریمی را به دلیل روزه خواری اعلام کرد که این خبر با واکنش‌های بسیاری مواجه شده است.