ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روی کین: لعنت به هواداران منچستریونایتد!


هافبک پیشین منچستریونایتد حاضر است تمامی اختلافاتش با سرالکس فرگوسن را به فراموشی بسپارد به شرطی که سرمربی پیشین شیاطین سرخ از او عذرخواهی کند.

خبرگزاری تسنیم: روی کین که به تازگی از دستیاری پل لمبرت در تیم فوتبال استون‌ویلا کناره‌گیری کرده است، در سال 2005 به خاطر درگیری لفظی با کارلوس کی‌روش و سرالکس فرگوسن در اردوی شیاطین سرخ در منطقه آلگاروی پرتغال، از ترکیب تیم فوتبال منچستریونایتد کنار گذاشته شد و در نهایت همین موضوع باعث جدایی وی از این تیم در همان سال شد.

روی کین در گفت‌و‌گو با مجله «Four Four Two» و در پاسخ به این پرسش که «تمایل دارید با فرگوسن ملاقات کنید و یک نوشیدنی کوچک با هم بنوشید؟»، گفت: شاید، یک فنجان قهوه با هم خوردیم به شرطی که سرالکس از من عذرخواهی کند. با این شرایط مایلم با او ملاقاتی داشته باشم. اگر فرگوسن عذرخواهی کند خوشحال می‌شوم با او ملاقات کنم. فکر می‌کنم پس از جدایی‌ام از من‌یونایتد سرالکس پشت سرم بد حرف زد برای همین یک عذرخواهی به من بدهکار است.

وی افزود: آنطور که انتظار داشتم از منچستریونایتد جدا نشدم و با گل و این جور چیزها اولدترافورد را ترک نکردم. دیده بودم که برایان رابسون و استیو بروس چطور منچستریونایتد را ترک کردند ولی پایان دوره من در این تیم همانند آنها نبود.

مربی تیم ملی فوتبال ایرلند در پایان خاطرنشان کرد: اگر هواداران منچستر بگویند که روی کین دوران معمولی در منچستریونایتد داشته است تا یک دوران درخشان، مشکلی با این قضیه ندارم ولی اگر هواداران بگویند حرف‌هایی که به فرگوسن زده‌ام چرت و پرت بوده است، پس لعنت به آنها!


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن منچستریونایتد از نگاه هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین زیبای امید اصلی هواداران منچستریونایتد ؛ عکس




اخبار ورزشی - ماشین زیبای امید اصلی هواداران منچستریونایتد ؛ عکس

آنخل دی ماریا که حالا از مادرید به شهر منچستریونایتد کوچ کرده تصویری از اتومبیل جدید خود را در جمع شیاطین سرخ منتشر کرده است.

اخبار,اخبارورزشی,آنخل دی ماریا

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز