ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویایی که اسطوره آرسنال در سر دارد


تیری هانری، اسطوره ی آرسنال، عنوان کرد که نشستن روی نیمکت آرسنال به عنوان سرمربی، آرزویش است ولی هنوز راه طولانی برای جانشینی ونگر پیش رویش است.

ورزش سه: ستاره ی سابق آرسنال روز گذشته از میادین فوتبال خداحافظی کرد. او سال 1999 به آرسنال پیوست و 258 گل برای این تیم به ثمر رساند و رکورد‌های زیادی را جا به جا کرد.

او در مصاحبه با دیلی تلگراف گفت:" سرمربی آرسنال شدن برای من یک رویا خواهد بود ولی به همین راحتی نیست. باید اول خودم را ثابت کنم و چیزهایی یاد بگیرم. باید درک کرد که مربی شدن چگونه است و چه چیزهایی در آن مهم است. آیا می‌توان به بازیکنان چیزی یاد داد؟ آیا می‌توان صبور بود؟ همه ی این مشکلات هست و مردم فکر می‌کنند که مربی شدن آسان است ولی اصلا اینطور نیست. می‌خواهم کلاس‌ها را شروع کنم و فکر می‌کنم آرسنال به من کمک خواهد کرد. برای رد کردن این امتحانات باید با یک باشگاه از نزدیک کار کرد و دوست دارم این باشگاه آرسنال باشد."


ویدیو مرتبط :
تونی آدامز، اسطوره آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال و بارسلونا بر سر میز مذاكره




آرسنال و بارسلونا بر سر میز مذاكره

 

لندنی‌های سخت‌گیر بالاخره رام شدند

آرسنال و بارسلونا بر سر میز مذاكره

سران دو باشگاه بارسلونا و آرسنال سر انجام بر سر انتقال فابرگاس حاضر شدند میز مذاکره بنشیند.

در حالی که لندنی‌ها در سالهای گذشته حتی از انجام مذاکره برای فروش کاپیتان و هافبک اسپانیایی خود سر باز می‌زدند، پافشاری آبی ـ اناری‌های ایالت کاتالان سرانجام امسال نتیجه داد تا سران باشگاه آرسنال حاضر شوند با مقامات بارسلونا سر میز مذاکره بنشینند.

سسک فابرگاس در حالی که در سال‌های گذشته همیشه از علاقه‌اش برای ترک لندن و پیوستن به بارسلونا و زادگاهش خبر داده، اما اصرار و مخالفت آرسن ونگر همیشه باعث شده که این باشگاه لندنی حتی حاضر به مذاکره با دیگر باشگاه‌ها بر سر این انتقال نشود. به نظر می‌رسد تابستان امسال سران باشگاه آرسنال نرم تر شده‌اند و حداقل حاضرند پای میز مذاکره بنشینند، هر چند رقم 40 پوندی تعیین شده توسط آنها با رقم 33 میلیون پوند بارسلونا اندکی تفاوت دارد.

گفته می‌شود، باشگاه بارسلونا حاضر است پیشنهاد خود را تا مبلغ 35 میلیون پوند (39 میلیون یورو) افزایش دهد.

بازیکنان و اعضای باشگاه آرسنال از آغاز فصل نقل و انتقالات اظهار نظرهای بسیاری را درباره حضور فابرگاس در بارسا مطرح کردند که این مساله بعضا خشم و ناراحتی سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن را بر عهده داشته است.

تیم بارسلونا فصل گذشته جانشین مناسبی برای بازیکنانی مانند ژاوی و اینیستا نداشت و در مواقع آسیب دیدگی یکی از این بازیکنان با مشکل روبرو می‌شد هر چند خط حمله آتشین آبی ـ اناری‌ها دو جام قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برای این باشگاه به ارمغان آورد.

انتقال فابرگاس به بارسلونا در صورتی که نهایی شود می‌تواند بزرگترین انتقال در فصل جاری نقل و انتقالات اروپا باشد.