ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان همه را تهدید کرد: 2 امتیاز را برگردانید یا همه شما را برکنار می کنم!



رویانیان همه را تهدید کرد: 2 امتیاز را برگردانید یا همه شما را برکنار می کنم!

ما به دنبال AFC نمی‌رویم چرا كه در مملكت خود قانون داریم و تا آخر می‌ایستیم. كفاشیان اصلاح كن و فوتبال ما را نجات بده. امیدوارم كه حرفم را كامل زده باشم.



سایت گل - محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود حملات تندی را علیه صادرکنندگان حکم کمیته انضباطی به زبان آورد. او ، با صراحت و گردن کلفتی اعلام کرد اگر دو امتیاز به پرسپولیس برنگردد خیلی ها را با خود می برد: من تنها نمی‌روم و اگر بخواهم بروم خیلی‌ها را با خودم می‌برم.

 

  رویانیان,سردار رویانیان,مصاحبه رویانیان,

 

اقدام ناشایست داور

برای این اتفاقات متاسفم. یک اتفاق بر اساس برنامه‌ریزی و سناریو در عرصه فوتبال ما رخ داد. یک برنامه از پیش تعیین شده که با اقدام ناشایست یک داور از جامعه بزرگ داوری صورت گرفت.داور نماد عدالت، سلامت، صحت، اقتدار و انضباط است. داور شرافت فوتبال است. داور صحت فوتبال را تایید و اصالت و سلامت آن را تضمین می‌کند اما این جایگاه توسط فرد یا افرادی که ناداوری می‌کنند خدشه‌دار می‌شود.

 

شکست تیم ما، پائین بودن در جدول و نگرفتن جام خیلی تأسف ندارد. اینها اتفاق است که ما رقم می‌زنیم ولی توهین به داور آنهم توسط کمیته داوران و انتخاب ناصحیح برای یک بازی بزرگ‌ترین لطمه است و من برای این نامدیریت متاسفم.

 

آقای کفاشیان کار را دست دبیرکلت نده

ما کنار نمی‌آییم و کفاشیان هم باید رسالت خود را انجام دهد. ضمن اینکه او هم اشتباهات داوری را تایید کرده بود و مثل این است که یک پلیس کنار یک دزد ایستاده و بگوید او را بگیرید. کفاشیان مرجع عالیقدر فدراسیون فوتبال است و باید این وضعیت را خاتمه دهد.اگر همچنان مثل 4 سال گذشته دبیر کل تصمیم بگیرد و همه چیز در اختیار وی باشد تا ته کار همین می‌شود و این موضوع یعنی هیچ. اگر کفاشیان اختیار را در دست افرادی که تصمیمات آنچنانی می‌دهد بدهد مطمئن چیزی درست نمی‌شود.

 

ما از استقلال فدراسیون دفاع کردیم اما استقلال هم باید دو سویه باشد ما فکر می‌کردیم استقلال یعنی اینکه فدراسیون روی پای خودش باشد اما گویا اشتباه کردیم و دست‌هایی بود که باید فدراسیون از آنها جدا شود. انتظار ما از کفاشیان این است. این رایی که اعلام شد یک رای نبود بلکه یک بازی بود و اسمش را نمی‌شود رای گذاشت. بنابراین بی تعارف می‌گویم کفاشیان باید از حیثیت فوتبال و فدراسیون و خودش دفاع کند و این رفتارها ناپسند گذشته را دور بیندازد. باید از صدور رای‌های سبک و برخوردهای کاملا سبک پرهیز کند و از معلول‌ها بیرون آمده و به دنبال علت برود

 

نمی خواهند ما و تراکتور و استقلال موفق باشیم

تاسف ما از این است که کمیته انضباطی این رای را صادر کرده در حالی که این رای هیچ مفهومی ندارد. رایی که کاپیتان تیم را به خاطر همکاری تشویق می‌کنند. در حالی که بازیکنان ما اخراج شده و به خاطر تحریک داور آن شرایط به وجود آمده و تیم ما کاملا همکاری کرده به چه دلیل این گونه صادر می‌شود. چه کسانی می‌خواهند استقلال و پرسپولیس و تراکتور سازی در لیگ موفق نشوند من می‌دانم وقت برای گفتن حرف‌ها زیاد است.

 

این تیم‌ها مال مردم هستند و طرفداران میلیونی دارند استقلال و پرسپولیس 50 میلیون طرفداران و در اوج برای آنها حاشیه می‌سازند پرسپولیس مشکل مالی ندارد و در حالی که به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود و در تمام آسیا به عنوان یک تیم موفق با تماشاگرانی منسجم و اخلاقی معرفی می‌شود چرا که باید در یک بازی ساده این گونه ورق برگردد. من می‌دانم چون دست‌هایی در کار است رای هم قبلا صادر شده بود.

 

مگر فاجعه ملی و فاجعه انسانی رخ داده بود که این رای را دادند . شاید ردپای منصور آریا در هر دو جا باشد اما در آن پرونده آنقدر با طمئنینه و در این پرونده یک شبه رای صادر می‌شود آن هم چه رایی. ممکن است یک بازیکن خطا کند، اما باید تیم‌ها باید همدیگر را حفظ کنند، اما باز هم دلیل نمی‌شود که مسئولان فدراسیون اگر ما حرفی نزدیم این گونه ظلم کنند.

 

 

  رویانیان,سردار رویانیان,مصاحبه رویانیان,

 

لکه ننگ را پاک کنید

بازیکنان ما کمک می‌کنند و کاپیتان تشویق می‌شود اما بعد این چنین تنبیه می‌کنند. دو رتبه و دو امتیاز از ما می‌گیرند و تیم را پایین می‌آوردند. 3 امتیاز امروز نابود می‌شود 3 امتیاز فردا زیر سؤال می‌رود و در مجموع 8 امتیازمان را زیر سؤال می‌برند و بعد می‌گویند درود بر کاپیتان تیم؛ این یعنی چه؟!

 

2 امتیاز یعنی یک بازی یا یک امتیاز دارد یا 3 امتیاز 3 بر صفر از کجا آمده؟ بازی ناتمام باید تجدید شود، آقای کفاشیان این لکه را پاک کنید و انتظار ما همین است.رویانیان با بیان اینکه مثل بعضی‌ها آویزان AFC  ما قانون داریم؛ آقایان کفاشیان وضعیت را اصلاح کنید. مملکت مال ما است و این باعث تاسف است. بعد از کفاشیان می‌رویم سراغ وزیر ورزش. البته ما مقابل وزیر ورزش هم کوتاهی کردیم و شرمنده‌ایم.

 

ما هم می توانیم با فحاشی امتیاز بگیریم

از این پس یاد گرفتیم یکی از راه‌هایی که می‌توانیم در لیگ بالا برویم همین است، 4 تا تماشاگر در یک تیم فرستاده و با فحاشی امتیاز بگیریم.در بازی تراکتور و استقلال 10 هزار صندلی می‌شکنند و چیزی نمی‌گویند اما به پرسپولیس می‌رسند قانون مند می‌شوند و این موضوع جالب است این یا مسخره کردن ما است و اینکه جریان دیگری است. از این به بعد باب شده و داور بازی را قطع می‌کند و 4 طرف را فحش می‌دهند تا شرایط عوض شود. فدراسیون در سال جدید طرح جدید و شیوه نویی را به مردم ایران ارائه کرده و این کار ابتکار و خلاقیت محسوب می‌شود.

 

یک عمر پلیس بودیم اما فریب نمی‌دادیم

از فدراسیون ممنونم که پاداش بازی‌های خوب پرسپولیس را این گونه داد ...اگر بخواهم بیش از این حرف می زنم خطرناک می شود  دیگر خطرناک می‌شود اما باید ببینید چه کسانی از شکست استقلال و پرسپولس سود می‌برند. چه شد که بازی رفت ما با داماش جهانی شد و بازیکنان ما انگشت‌نما شدند و در بازی برگشت هم این گونه می‌بازیم. کجا به کجا وصل است؟ کی به کی بدهکار است و چه کسی به چه کسی نان قرض می‌دهد؟ البته مردم و خبرنگاران کجا به کجا و کی به کی را خوب می فهمند.

 

یک عمر پلیس بودیم اما فریب نمی‌دادیم و کلک نمی‌زدیم اما اینکه کجا به کجا وصل می‌شود نمی‌فهمیم و اینکه چرا به یک باره بعد از انتخابات فدراسیون همه چیز تغییر می‌کند. این معنی ابتکار است.

 

داور بیاورید پولش با ما!

به فدراسیون پیشنهاد می‌کنم بهترین داورها را بیاورد و من شخصا کل هزینه‌های آن را می‌دهم. این داور است که می‌تواند تماشاگران را به هنجار بکشاند. باید به داوران آموزش بدهیم من اعلام می‌کنم هر چقدر هزینه باشد من و باشگاه پرسپولیس می‌دهیم اما داوران خوبی بیاورید.

 

یا 2 امتیاز به ما برمی‌گردد یا ما می‌رویم. یعنی تا جایی كه توانستم پیش می‌روم اما اگر نتوانم كنار می‌كشم چون به ما توهین شده است و این رای تمسخرآمیز اهانتی به كل پرسپولیس و جامعه فوتبال است

 

خبرهای خوب؛بلیت فروشی  را خودمان انجام می دهیم

یک رای کاملا غیر منطقی که بیشتر شبیه جوک می‌ماند از سوی کمیته انضباطی صادر شد و تاسف من را بیشتر کرد. همه این موارد باعث می‌شود شیرینی خبرهایی که امروز می‌خواهم بدهم تلخ شود. اما مجبورم این خبرها را بگویم.

 

از دیدار با نفت تهران که پیش از عید برگزار شد، بلیت‌ها را خودمان می‌فروشیم و پولش به باشگاه می‌آید. خبرهای خوش دیگری هم دارم که به خاطر خبر تلخ دیروز از آنها می‌گذرم.

 

هیچ بازیکنی را ردنکرده ایم

باید اعلام کنم که متاسفانه با بازیکنان ما تماس می‌گیرند، ما دلال‌ها را راه ندادیم اما با بازیکنانم تماس می‌گیرند و می‌گویند فصل بعد شما را نخواسته و بعد به فلان تیم بروید و این یک سناریو دیگر برای ضربه زدن به پرسپولیس است. تمام بازیکنان با ما قرار داد دارند و احتمال تمدید آنها زیاد است. دنیزلی یک یک نفر را هم رد نکرده و ما هم یک نفر را رد نمی‌کنیم. ما در مورد ضعیف‌ترین بازیکن هم تصمیم نمی‌گیریم و بازیکنان ما باید با قدرت کار کنند.

 

بازیکنان ما نشان دادند توانمند هستند و ملاک ما برای انتخاب بازیکن لیگ قهرمانان آسیا است و آنجا تصمیم می‌گیریم. چرا که آنجا اوج نمایش بازیکنانمان بود که موفق بودند. البته اینکه در فصل بعد دو سه پست به فکر بازیکنان خوب باشیم حق ما است، اما تاکید می‌کنم که ملاک ما برای انتخاب، آسیا است./گل


ویدیو مرتبط :
بالاخره رویانیان برکنار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: 5 هفته سکوت کردم /4 امتیاز از 5 بازی قابل قبول نیست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فردا نشست ویژه مدیرعامل پرسپولیس با ژوزه

رویانیان: 5 هفته سکوت کردم /4 امتیاز از 5 بازی قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 5 هفته سکوت و حمایت کردم و حالا چون دربی در پیش است سعی می‌کنم موضع‌گیری نکنم اما روند کنونی باید متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم باید انتظارات به حق هواداران را برآورده کرده و برای جبران مافات در دربی نتیجه بگیرند. شکست مقابل داماش در شرایطی که تیم حریف 10 نفره شده بود، نتیجه تلخی است و قطعا چنین جایگاهی در جدول رده بندی شایسته تیمی که بهترین‌ها را در اختیار دارد نیست.

وی افزود: این درست است که تیم پرسپولیس به واسطه تغییرات عمده در ترکیب بازیکنان و همچنین بهره گیری از مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد اما این که پرسپولیس در پنج بازی اول فصل، چهار امتیاز کسب کند نیز نمی‌تواند از دیدگاه بنده و هواداران پرسپولیس قابل قبول باشد.

رویانیان تصریح کرد: قول داده بودم پنج هفته اول سکوت کنم و به قولم نیز عمل کردم. طی این مدت سعی کردیم حمایت همه جانبه‌ای از تیم داشته باشیم. در حال حاضر نیز با توجه به اهمیت دربی و زمان کوتاه باقی مانده تا این بازی، نمی‌خواهم اظهارنظر یا موضع گیری دیگری داشته باشم اما تاکید می‌کنم که کادر فنی و بازیکنان می‌بایست انتظارات به حق هواداران را برآورده کنند و بدانند که ماموریت این مجموعه شاد کردن دل هواداران بوده، نه اینکه شاهد این نتایج باشیم.

رویانیان در ادامه گفت: نتیجه نگرفتن تیم به رغم حضور بهترین‌ها در پرسپولیس قطعا دلایلی دارد. در این باره روز سه شنبه (فردا)نشستی ویژه با مانوئل خواهم داشت و از ایشان خواهم خواست تا گزارش جامعی از وضعیت کنونی تیم، مشکلات موجود علل عدم نتیجه گیری، عملکرد بازیکنان و راهکارهای خروج از این وضعیت را به ما ارائه کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما هم به اندازه هواداران پرسپولیس ناراحت هستیم اما لازم است تاکید کنیم با توجه به اهمیت دربی امیدوارم که هواداران دلسوز پرسپولیس هوشیار بوده و چه قبل از دربی و چه در حین بازی حمایت قاطعی از تیم داشته باشند. به طور حتم رفع مشکلات موجود، مسائل روحی و روانی و تقویت تیم برای حضوری مقتدرانه در دربی باید در برنامه‌های ما و هواداران باشد. بازیکنان و کادر فنی هم باید بدانند که برای بدست آوردن دل هواداران و فراموشی نتایج پنج هفته اخیر می‌بایست در دربی از اعتبار پرسپولیس دفاع کرده و نتیجه‌ای کسب شود که زمینه ساز موفقیت‌های بعدی تیم باشد.

رویانیان در پایان گفت: پنج هفته سکوت و حمایت کردم و حالا هم چون دربی در پیش است سعی می‌کنم موضع گیری دیگری نداشته باشم اما روند کنونی می‌بایست متوقف شده و تغییر کند تا انتظارات هواداران برآورده شود. ما برای برآورده شدن این انتظارات تلاش‌های خود را خواهیم کرد و امیدواریم دربی پایانی بر این نتایج باشد./فارس