ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: می‌خواهند علیپور عقب‌نشینی کند/وقتی آقایان نمی‌توانند، مجبورم لباس پلیسی‌ام را بپوشم



پرسپولیس,نقل و انتقالات پرسپولیس, رویانیان

چرا کسی که در خصوصش شبهه وجود دارد باید داور باشد
رویانیان: می‌خواهند علیپور عقب‌نشینی کند/وقتی آقایان نمی‌توانند، مجبورم لباس پلیسی‌ام را بپوشم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این آقایان می‌خواهند علیپور عقب‌نشینی کند اما من مطمئنم او به خاطر رسالت روحانی بودنش این کار را نمی‌کند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص مشکلات با محسن قهرمانی و احتمال تبرئه او اظهار داشت: برای ما جای این سؤال باقی است که چرا آقایان می‌خواهند هنوز رای صادر نشده این پرونده ببندند. این آقایان می‌خواهند علیپور عقب‌نشینی کند اما من مطمئنم او به خاطر رسالت روحانی بودنش این کار را نمی‌کند.

وی افزود: علیپور با همه این آقایان متفاوت است و پرسپولیس از او انتظار دارد که عقب‌نشینی نکند و با قدرت برای مشخص شدن حق و رساندن آن به حق‌دار وارد عمل شود.

رویانیان ادامه داد: مجبورم پس از بازی با آث‌میلان و نقل و انتقالات لباس پلیسی خودم را دوباره بپوشم و به عنوان یک کارآگاه خصوصی در خدمت آقایان و مردم باشم و همه شبهه‌ها را اگر لازم باشد خودم بیرون بیاورم. این کاری است که در فکرش هستم چون آقایان نمی‌توانند من هم مجبورم لباس پلیسی بر تن کنم.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم آقایان در قالب کمیته، ستاد و هر اسمی که دوست دارند بگذاریم از تخلف حمایت نکنند و به دنبال حق باشند. سؤال ما اینجاست چرا کسی که در خصوصش شبهه وجود دارد باید داور باشد. اگر دوستش دارید این همه پست، پست دیگری به او بدهید. متاسفانه آقایان همیشه از مواضع غلط دفاع می‌کنند و این اشکال بزرگ فدراسیون علی کفاشیانی است که من او را دوست و قبول دارم.

رویانیان خاطرنشان کرد: ‌ما حرفی به نام تخلف هم نمی‌زنیم بلکه می‌گوییم آقایان روی کسی که شبهه وجود دارد و کلی گزارش درباره‌اش رسانه‌ای شده یا نشده، چرا باز هم باید داور باشد. مگر ما داور جوان و جویای نام نداریم؟ داوران جوان بیایند خطا کنند ما حرفی نداریم و هیچی هم نمی‌گوییم اما چرا اصرار دارید از افراد متخلف و شبهه‌دار دفاع کنید.

رویانیان خطاب به آیت‌اللهی هم گفت:‌ دلیلش را نمی‌دانم اما آقای آیت‌اللهی چشمش را می‌بندند و حرف می‌زند من نمی‌دانم حرف‌هایشان بر چه مبنایی است. حرف ما این است که می‌گوییم داوری که بر رویش شبهه است را استفاده نکنید. ما همیشه به جامعه داوری احترام می‌گذاریم اما نه به داوری که اتهام روی او زیاد است ولی با مصاحبه می‌خواهند همه چیز را برگردانند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: مطمئن باشید آنقدر داور جوان داریم که اگر به آنها میدان بدهیم هیچ کس ناراحت نمی‌شود حتی در کنار این افراد داورانی معروف و جوان هم داریم که اگر خطا کنند بعید می‌دانم کسی حرفی بزند اما آقایان همه پیشنهادها و حرف‌ها را می‌گویند خیر و اصرار دارند بر روی داوری که روی او شبهه است به او بازی دهند.

 

من این سؤال را می‌کنم حالا که این آقایان را خیلی دوست دارید مجبورید مگر او را داور بگذارید. به جای داوری او را عضو هیئت رئیسه و هیئت مدیره فدراسیون فوتبال کنید. مگر اشکالی دارد.

وی در پایان درباره نقل و انتقالات پرسپولیس نیز گفت: انشاءالله در تلاشیم تا خواسته‌های کادر فنی را اجرایی کنیم اما تا موقعی که با بازیکنی به توافق نرسیدیم و یا قراردادی امضا نکردیم آن را رسانه‌ای نخواهیم کرد تا خدای نکرده کسی سوءاستفاده و یا دچار مشکل نشود. من هم اگر انشاءالله لازم بود قطعا به وعده خودم عمل خواهم کرد و لباس پلیسی را بر تن می‌کنم.
/فارس
 


ویدیو مرتبط :
لباس چه رنگی بپوشم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: آقایان مجبورم کردند صحبت کنم


مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در این 2 سال که از این باشگاه رفتم هر 7 مدیر بعدی را وادار کردند که علیه من صحبت کنند و نمی‌دانم این سریال تا کی و کجا ادامه دارد!

خبرگزاری فارس: محمد رویانیان در خصوص مسائل مطرح شده درباره خودروهای داده شده در زمان مدیریت وی در باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم گفت:‌آن زمان که من مدیرعامل باشگاه بودم قرار بود وزارت ورزش وقت مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس پول بدهند که فقط 700 میلیون آن را دادند. در همین رابطه قرار شد ما به بازیکنان چک بدهیم اما بازیکنان گفتند شاید وزارت ورزش در پرداخت پول‌ها دیر کند و به همین دلیل قرار شد به جای پول و چک به بازیکنان ماشین بدهیم.  به همین خاطر پیش یک فرد محترم رفتیم و 10 اتومبیل هیوندا با قیمت‌های 150 میلیون و خرده‌ای و 110 میلیون تومان قرارداد امضا کردیم که رقم آن یک میلیارد و 400 میلیون تومان شد.

وی ادامه داد: وزارت ورزش 700 میلیون به ما پول داد که 600 میلیون تومان آن را به این فرد محترم دادیم و بقیه آن را 8 چک دادیم که زمان آن برای 2 سال قبل بود. بعد از آن هم دولت عوض شد و بعد هم که ما از باشگاه رفتیم اما همان زمان این 8 چک را در دفتر باشگاه ثبت کردیم تا به عنوان بدهی این آقا ثبت شود اما حالا که این فرد به باشگاه رفته تا تکلیف پول‌هایش را مشخص کند یکی از مسئولان او را وادار کرده که از من شکایت کند و شکایتی در مجتمع قضایی عدالت بر علیه من صورت گرفت و الان دادگاه من را محکوم کرده است. من به دادگاه رفتم و گفتم اگر اتومبیل‌ها را شخصی خریدم که این ماشین‌ها را به من پس بدهید تا پولش را بدهم اما اگر برای بازیکنان و باشگاه خریداری شده که باشگاه باید پولش را بدهد. این همه بحث ما تا روز گذشته بود.

رویانیان تصریح کرد: روزنامه وابسته به دولت حالا موضوعی را مطرح کرده و این یک جریان‌سازی است چرا که دو سال است به صورت سریالی من را می‌زنند چون با من خوب نیستند بعد من 7 مدیر آمده و جالب اینجاست که هر 7 مدیر را وادار کردند علیه من صحبت کنند و من نمی‌دانم این مسئله تا کجا قرار است ادامه داشته باشد. این جریان‌سازی باعث تاسف است و من هیچ گاه قصد نداشتم علیه پرسپولیس صحبت کنم اما مجبورم کردند حقایق را بگویم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:در همین رابطه با علی فتح‌الله‌زاده هم صحبت کردم و او هم از این پرونده‌سازی‌ها گلایه مند است و می‌خواهیم در یک فرصت مناسب که به زودی انجام می‌شود با حضور در خبرگزاری فارس و در حضور اصحاب رسانه کلیه رسانه‌ها یک نشست خبری برگزار کنیم و بگوییم که آقایان چه بلایی سر پرسپولیس آوردند و چه خیانت‌هایی انجام شده است. درباره مطلبی که یکی از روزنامه‌های وابسته به دولت هم منتشر کرده جالب است بگویم همان فردی که ما ماشین‌ها را از او گرفتیم به این روزنامه زنگ زده که چرا بدون اجازه من این مطلب را در روزنامه چاپ کردید که خبرنگار آن روزنامه گفته که این مدرک از سوی باشگاه در اختیار ما قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم آقایان تا کی می‌خواهند به این فرافکنی‌ها ادامه دهند و ما هم قصد داریم با روشنگری در این باره جواب این فرافکنی‌ها و جوسازی‌ها را که با اهداف سیاسی انجام می‌شود را بیان کنیم تا بلکه آقایان به خودشان بیایند. من نه قصد دارم نماینده مجلس شوم و نه در انتخاباتی شرکت کنم و هیچ کجا رقابتی با آقایان ندارم ولی نمی‌دانم چرا من را به صورت سریالی می‌زنند.