ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: مسئولان سازمان لیگ قرار است اشتباهشان را تصحیح کنند/حسینی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم



باشگاه پرسپولیس,لیگ برتر

رویانیان: مسئولان سازمان لیگ قرار است اشتباهشان را تصحیح کنند/حسینی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت بازی با ستارگان میلان گفت: مسئولان باشگاه میلان برای بازی با تیم ما در تاریخ 7 آذر اعلام آمادگی کردند، بر این اساس ما در حال پیگیری مقدمات حضور آنان در ایران هستیم.

محمد رویانیان گفت: بر اساس بازی پرسپولیس با ستارگان میلان، در جلسه ای با فتح اله زاده و قلعه نویی رضایت آنها را برای تغییر بازیشان گرفتیم و هماهنگی های لازم هم با تاج و بهروان برای برگزاری بازی با آث میلان انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان باشگاه میلان 30 بازیکن میلانی را به ما معرفی کرده‌اند که از بین آنها ما 17 بازیکن را انتخاب کرده‌ایم تا به ایران بیایند و مقابل بزرگان پرسپولیس صف آرایی کنند.

وی عنوان کرد: ما از قبل با سازمان لیگ برتر مکاتبه داشتیم اما آنها بدون نظر ما زمان بازی تیم ما مقابل تراکتورسازی را اعلام کردند، به هر حال قرار است تاج و بهروان کار درستی که خراب کردند را دوباره زحمت بکشند و صحیحش کند.

رویانیان درباره نارضایتی باشگاه تراکتورسازی نسبت به تغییر بازیش با پرسپولیس گفت: به هر حال این موضوع را باید سازمان لیگ برطرف کند چرا که خودشان مقصر اختلال این بازی ها شدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم حضور میثم حسینی در تمرینات تیم بیان داشت: من به کمیته انضباطی دستور دادم تا با این بازیکن برخورد کند چرا که حسینی مشکل مالی اش را در رسانه ها مطرح کرده و بدون اجازه در تمرینات شرکت نکرد.

وی درباره وضعیت نیلسون تصریح کرد: من با بازیکنی که طلبش را در رسانه ها مطرح کند هیچ حرفی ندارم، اگر نیلسون تمایل دارد می تواند نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

رویانیان خاطرنشان کرد: به هر حال من از مسئولان سازمان لیگ سپاسگزارم که موافقت اولیه خود را برای تغییر بازی ما مقابل تراکتورسازی اعلام کردند.
/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقیلی در اختیار کمیته انضباطی سپاهان قرار گرفت



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اهادی عقیلی

مدافع تیم فوتبال سپاهان در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش فارس، پس از اینکه هادی عقیلی هفته گذشته و در آستانه دیدار با سایپا از سوی استیماچ برای حضور در تمرینات سپاهان منع شد، از سوی همین مربی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

بر همین اساس و با گزارش مکتوبی که سرمربی سپاهان در خصوص عقیلی ارائه به باشگاه کرده است، تصمیم‌گیری در مورد وضعیت عقیلی در نهایت به کمیته انضباطی باشگاه سپاهان سپرده شد.

 

اخبار ورزشی - فارس