ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: فقط مشاور هستم


مدیرعامل پیشین پرسپولیس در خصوص جذب اسپانسر برای این باشگاه گفت: من تنها به اسپانسر مشاوره می دهم و تا آنجا که می دانم رقم کمک آنها 5+25 میلیارد تومان است.

خبرگزاری مهر: محمد رویانیان در خصوص اینکه گفته می شود وی اسپانسر جدیدی را برای باشگاه پرسپولیس آورده است، گفت: من کاره ای نیستم و تنها به عنوان هوادار باشگاه پرسپولیس وظیفه خود دانستم با آقای طاهری در این مورد صحبت کنم. البته در زمان رحیمی و نژادفلاح نیز برای کمک به این دو تیم اعلام آمادگی کردم. من با یک شرکتی صحبت کردم که آنها هم جلو آمدند و چند هفته مذاکرات خوب با مدیران پرسپولیس داشتند.

وی در این باره اضافه کرد: وصل کردن اسپانسر به باشگاه پرسپولیس با همکاری من یک مساله است، اما باید عنوان کنم من به شرکت یاد شده تنها مشاوره می دهم تا بتوانند درآمدزایی داشته باشند، نه مسئولیتی می پذیرم و نه توقع مسئولیت را دارم. آنها به من به خاطر تجربه ای که دارم اصرار کردند و من هم پذیرفتم مشاوره بدهم و پیگیری های لازم را انجام دهم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا تزریق ۳۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس توسط اسپانسر جدید صحت دارد، افزود: تا آنجا که من در جریان هستم آنها ۲۵ میلیارد تومان را برای کف قرارداد خود در نظر گرفتند و ۵ میلیارد تومان نیز برای موارد پیش بینی نشده در نظر گرفته شده است. این رقمی است که من در جریان هستم حالا شاید باشگاه پرسپولیس به دنبال مبلغ ۳۵ میلیارد تومان یا ارقام دیگری باشد.


ویدیو مرتبط :
سردار رویانیان: من یک بیجاری گروسی هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان دو سال پیش: من استقلالی هستم!



 

 

رویانیان دو سال پیش: من استقلالی هستم!

 


رویانیان در این گفت و گو که به مناسبت هفته نیروی انتظامی چند سال گذشته انجام شد اضافه کرده که البته علاقه و تعصب وی به تیم فوتبال استقلال مربوط به دوران جوانی اش است.

 

وقتی که محمد رویانیان رییس پلیس راهور ناجا بود طی مصاحبه ای با هفته نامه امین جامعه اذعان کرد که استقلالی است و از بچگی طرفدار این تیم است.

شاید در آن دوران رویانیان حتی به فکرش هم خطور نمی کرد که یک رئیس پلیس روزی بتواند مدیر عامل باشگاه فوتبال آن هم پر طرفدار ترین تیم آسیا بشود.رئیس ستاد حمل نقل و سوخت را باید یک استقلالی دانست که اکنون مدیر عامل پرسپولیس شده است.

انتخاب رویانیان که با حاشیه فراوانی همراه بود مسیر ناهمواری برای این استقلالی قدیمی نمایان کرد در این راه هواداران بی صبر پرسپولیس را هم نباید از یاد برد.رویانیان در این گفت و گو که به مناسبت هفته نیروی انتظامی چند سال گذشته انجام شد اضافه کرده که البته علاقه و تعصب وی به تیم فوتبال استقلال مربوط به دوران جوانی اش است و هم اکنون علقه ای به تیم آبی پوش پایتخت ندارد.

در گفت و گوی وی با امین جامعه رویانیان همچنین از علاقه به قرمه سبزی و خورشت بادمجان به عنوان غذای مورد علاقه اش صحبت کرده بود..... / ورزش سه