ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: فقط مربی خارجی، چون مردم خواسته‌اند/ مگر ....



رویانیان: فقط مربی خارجی، چون مردم خواسته‌اند/ مگر بمیرم كه مربی ایرانی به پرسپولیس بیاید!

الان از داخل فدراسیون، با داوری و قرعه‌کشی هر کاری می‌کنند تا پرسپولیس قهرمان نشود. خود ما که نباید این طور باشیم

 

محمد رویانیان

 


سایت گل- صبح امروز محمد رویانیان در تمرین پرسپولیس حضور یافت و برای دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد. او در بدو ورود به درفشی‌فر از کادر فنی خواست تا وارد جلسه نشوند و او با بازیکنان به طور خصوصی حرف بزند.

 

به گزارش گل به نقل از خبرآنلاین، رویانیان پس از پایان این جلسه و زمانی که داشت از ورزشگاه درفشی‌فر خارج می‌شد در محاصره خبرنگاران قرار گرفت و این‌طور واکنش نشان داد: «نمی‌خواهم هیج حرفی بزنم.» اما اصرار آنها باعث شد تا رویانیان در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس بگوید: «من باید با بازیکنان حرف می‌زدم تا آنها بدانند که در باشگاه آخرین تصمیم را من و علی پروین می‌گیریم. شایعات زیاد شده بود و من باید با آنها حرف می‌زدم.»

 

او در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی پرسپولیس به کجا رسید گفت: «من از اولش هم 4 گزینه داشتم و باهمه آنها مذاکره کردم. مهم‌ترین آنها مانوئل خوزه بود که در طول 10 سال 11 تا قهرمانی آورده بود. اما حقیقت این است که قیمت پیشنهادی او بسیار بالا بود و اگر من می‌خواستم آن رقم را به او بدهم به فوتبال ایران و مربیان ایرانی ظلم می‌شد.»

 

خبرنگاری از رویانیان پرسید که شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس چقدر جدی است که او این جواب را تحویل داد: «من علی دایی را دوست دارم و خودم هم بین هواداران می‌روم و تشویقش می‌کنم. هم او و هم محمد مایلی‌کهن مربیان خوبی هستند اما من یک سرمربی خارجی را به پرسپولیس می‌آورم. چون در نظرسنجی که در سایت باشگاه انجام داده‌ایم مربیان خارجی بالاترین رای را آورده‌اند. اگر از من می‌خواهید بپرسید باید بگویم که مربی خارجی به ایران می‌آید مگر این که اتفاقی بیفتد و یا مثلا من بمیرم.»

 

او در ادامه گفت: «جا دارد از همین جا از دنیزلی هم تشکر کنم. او مربی خوب و بزرگی بود و بعد از فسخ قراردادش هم رفتار خوبی با ما داشت. یک چیز دیگر هم بگویم. گزینه من برای پرسپولیس متسو بود. او به ایران آمد و عاشق این بود که تیمش را قهرمان کند و برای این کار برنامه داشت. اما یک سری اتفاقات از دل فدراسیون و همچنین اتفاقاتی که در تمرین پرسپولیس افتاد دل او را شکست. آنها به مربی فرانسوی و مسلمان شده ما می‌گفتند منشوری! به خاطر این رفتارها اصلا راضی نیستم که دیگر او به ایران بیاید. آقایان به خاطر کی‌روش جام حذفی را تعطیل می‌کنند اما در ماه خدا به بازیکنان فشار می‌آورند و بازی‌های لیگ را برگزار می‌کنند. این چه رفتاری است و کجایش مسلمانی است؟»

در ادامه رویانیان در مورد این‌که مانوئل به ایران نمی آید و از بین گزینه‌ها تنها کالدورن باقی می‌ماند گفت: «ما به کالدرون ایمیل زده‌ایم و گفته‌ایم که اگر قیمت را پایین بیاورد با او مذاکرات را انجام می‌دهیم. ظرف 24 ساعت آینده تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص خواهد شد.»

 

او در مورد حرف‌های استقلالی‌ها و اینکه آنها گفته‌اند بازیکنانشان با عشق و علاقه جذب تیم شده‌اند هم حرف زد و گفت: «من نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم اما آنها اگر راست می‌گویند بازیکن یک و نیم میلیاردی نباید خیلی عاشق تیمش باشد.»

 

رویانیان در پایان به سمت هوادارانی که در درفشی‌فر حضور داشتند رفت و خطاب به همه آنها گفت: «شما باید عاشق پرسپولیس باشید. الان از داخل فدراسیون، با داوری و قرعه‌کشی هر کاری می‌کنند تا پرسپولیس قهرمان نشود. خود ما که نباید این طور باشیم. شما 30 میلیون نفر هستید و اگر من بخواهم به نظرات همه شما گوش بدهم دیوانه می‌شوم. هدف باید یک چیز باشد و آن قهرمانی پرسپولیس است. من به شما قول می‌دهم که یک کادر فنی خوب را به پرسپولیس می‌آورم اما نمی‌دانم این چه کاری بود که شماها انجام دادید.».../گل


ویدیو مرتبط :
مربی خارجی ببعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: مربی جدید پرسپولیس خارجی است


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از انتخاب سرمربی این تیم خبر داد.

 محمد رویانیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: استیلی انسان ارزشمندی است و فوتبالیست بزرگی بوده است و نباید گلی که به آمریکا زد را فراموش کنیم. من 80 روز به او فرصت دادم، اما از این فرصت استفاده نشد و در نتیجه‌ استیلی از جمع ما جدا شد.

 وی افزود: ظرف 48 ساعت آینده سرمربی پرسپولیس معرفی می‌شود و با مشخص شدن وضعیت سرمربی از نیم فصل، تکلیف سرمربی فصل آینده‌ هم مشخص می‌شود.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز تکلیف سرمربی پرسپولیس را مشخص نکرده‌اید، گفت: برای ما نام سرمربی پرسپولیس مشخص شده است و تنها می‌توانم بگویم که او خارجی است و از نیم فصل کارش را آغاز می‌کند.

 رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از رفتن استیلی همکاران او هم از پرسپولیس جدا می‌شوند گفت: کادر فنی ما ضعیف بوده، اما فعلا همکاران استیلی در کادر فنی حفظ می‌شوند. تیم ما بازیکنان خوبی دارد که باید به خوبی از آن‌ها بازی گرفته شود.


منبع: ورزش3