ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: دیدن تلویزیون جمهوری اسلامی عبادت است!



تلویزیون پرسپولیس,هواداران پرسپولیس

رویانیان: دیدن تلویزیون جمهوری اسلامی عبادت است/ کسانی در مورد پرسپولیس صحبت کنند که در تیم هستند

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش 3 ماه تلاش کرده تا او را برکنار کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه معرفی سرویس های مشترک این باشگاه و همراه اول گفت: «ما با هماهنگی همراه اول، سرویس‌های مشترکی را راه‌اندازی کرده‌ایم که یکی از آن‌ها اطلاع‌رسانی‌های باشگاه است. از این به بعد فقط پیامک‌هایی که با سرشماره 2040 ارسال می‌شوند مورد تایید باشگاه هستند. جمع اعداد 2040 هم می‌شود 6، به یاد 6 تایی‌ها! درست است که برنامه امروز تبلیغی به نظر می‌رسد اما از شما می‌خواهم این طوری نگاه کنید که قرار است یک باشگاه درآمدزایی کند.

 

این بدترین نظام باشگاهداری است که ما داریم چراکه همه مدیران فقط مدیریت هزینه می‌کنند. در فوتبال ما سالی 300 میلیارد تومان هزینه می‌شود. البته هزینه‌های زیادی در این مملکت می‌شود که به اندازه فوتبال به چشم نمی‌آیند.

 

مثلا دموراژ کشتی‌های ما 10 برابر فوتبال هزینه می‌برد ولی اصلا به چشم نمی‌آید. تازه اثر مثبت که ندارد هیچ، اثر منفی هم دارد چون سرعت حمل و نقل را کاهش می‌دهد. اما میلیون‌ها ایرانی درگیر فوتبال هستند. شما هم باید از درآمدزایی در فوتبال حمایت کنید. این کار ما می‌تواند الگوی سایر باشگاه‌ها باشد.»

رویانیان ادامه داد: «از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که تیم کارت بخرند. تیم کارت مخفف تیم پرسپولیس و سیم کارت است. نمی‌دانم باید چه کار کنم که این تیم کارت جا بیفتد. حتما باید با فتح‌الله‌زاده درگیر شوم تا این تیم کارت خوب جا بیفتد! البته آقای فتح‌الله‌زاده که دیگر سیاسی است و به مراسم تحلیف رئیس جمهور می‌رود.»

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد سایر سرویس‌هایی که با همکاری همراه اول ارائه می‌کنند هم گفت: «خیلی از هواداران هم هستند که می‌خواهند مثلا در مورد ماجرای خلعتبری به باشگاه کمک مالی کنند اما نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند. آن‌ها می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 804040 کمک‌هایشان را ارسال کنند.

 

ما می‌توانیم امیدوار باشیم که حدود 20 درصد از هزینه‌های یک سال را از طریق این سرویس‌ها تامین کنیم. بعید می‌دانم کمتر از این باشد. بستگی به میزان استقبال هواداران دارد. از نوشابه‌های انرژی‌زا هم تا حالا حدود 200 هزار تا فروخته‌ایم که به نظرم خوب است. ما سقف یک میلیون و نیم را در نظر گرفته‌ایم. مجوز تلویزیون پرسپولیس را هم از صدا و سیما می‌خواهیم.

 

از این شبکه تلویزیونی که توسط دو شرکت خارجی اداره می‌شود، ماهانه مبلغ قابل توجهی به ما پول می‌رسد. هواپیمای پرسپولیس هم رنگ شده، خوشگل شده. این هفته به نجف پرواز می‌کند. قمپز هم درنمی‌کنم! من سریال دودکش را در 24 ساعت، 3 بار می‌دیدم!» خبرنگاری پرسید پس چه وقتی عبادت می‌کردید که رویانیان جواب داد: «دیدن تلویزیون جمهوری اسلامی خودش عبادت است. زیر نویس می‌کند اللهم لبیک ...»

رویانیان در پاسخ به این سوال که برنامه‌های اقتصادی‌اش چه زمانی در پرسپولیس به ثمر می‌نشیند گفت: «تقصیر من نیست که پنجشنبه جمعه تعطیل است. شنبه و یکشنبه هم خارج از کشور تعطیل است. تا می‌آیی کاری بکنی انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد.

 

بعدش انتخابات مجلس می‌رسد. دوباره انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد. بعد سازمان لیگ تعطیل می‌کند. بعد کروش تعطیل می‌کند. برای همین است که یک مدیر نمی‌تواند کاری انجام دهد. زمان احمدی‌نژاد می‌خواستند من را بردارند، حالا در دوران آقای روحانی هم می‌خواهند من را بزنند که بروم.

 

وزیر قبلی سه ماه زحمت کشید که من را بردارد. وزیر جدید هم یک ماه است نیامده. حتما وزیر جدید هم دو ماه می‌خواهد زمان بگذارد که من را بردارد. خب تا حالا 4 ماه بلاتکلیف بودم. 2 ماه هم از این به بعد هستم. برای طلب وینگادا یکی از هواداران می‌خواست 110 هزار دلار کمک کند. به او می‌گفتند پول ندهی. رویانیان رفتنی است! هواپیمای پرسپولیس هم که همین‌طور. هواپیماهای جمهوری اسلامی همین‌طوری تاخیر دارند؛ هواپیمای ما هم که یک چیزی روی آن.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد دعوای علی دایی و علی کریمی هم گفت: «من توصیح کردم که هیچ کدام از آن‌ها صحبت نکنند. کسانی باید در مورد پرسپولیس صحبت کنند که خودشان در تیم هستند. علی دایی سرمربی تیم است. باید حرمت‌ها حفظ شود. من درخواست کردم که دوستان خویشتنداری کنند. مخصوصا از دایی به عنوان سرمربی تیم و آقای گل جهان خواستم که تحمل کند. این یک بلای خانمان سوز است.»/خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
رقاصی در تلویزیون جمهوری اسلامی؟!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: دیدن تلویزیون ملی عبادت است!


مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش 3 ماه تلاش کرده تا او را برکنار کند.

خبرآنلاین: مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش 3 ماه تلاش کرده تا او را برکنار کند.

 محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه معرفی سرویس های مشترک این باشگاه و همراه اول گفت: «ما با هماهنگی همراه اول، سرویس‌های مشترکی را راه‌اندازی کرده‌ایم که یکی از آن‌ها اطلاع‌رسانی‌های باشگاه است. از این به بعد فقط پیامک‌هایی که با سرشماره 2040 ارسال می‌شوند مورد تایید باشگاه هستند. جمع اعداد 2040 هم می‌شود 6، به یاد 6 تایی‌ها! درست است که برنامه امروز تبلیغی به نظر می‌رسد اما از شما می‌خواهم این طوری نگاه کنید که قرار است یک باشگاه درآمدزایی کند. این بدترین نظام باشگاهداری است که ما داریم چراکه همه مدیران فقط مدیریت هزینه می‌کنند. در فوتبال ما سالی 300 میلیارد تومان هزینه می‌شود. البته هزینه‌های زیادی در این مملکت می‌شود که به اندازه فوتبال به چشم نمی‌آیند. مثلا دموراژ کشتی‌های ما 10 برابر فوتبال هزینه می‌برد ولی اصلا به چشم نمی‌آید. تازه اثر مثبت که ندارد هیچ، اثر منفی هم دارد چون سرعت حمل و نقل را کاهش می‌دهد. اما میلیون‌ها ایرانی درگیر فوتبال هستند. شما هم باید از درآمدزایی در فوتبال حمایت کنید. این کار ما می‌تواند الگوی سایر باشگاه‌ها باشد.»

رویانیان ادامه داد: «از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که تیم کارت بخرند. تیم کارت مخفف تیم پرسپولیس و سیم کارت است. نمی‌دانم باید چه کار کنم که این تیم کارت جا بیفتد. حتما باید با فتح‌الله‌زاده درگیر شوم تا این تیم کارت خوب جا بیفتد! البته آقای فتح‌الله‌زاده که دیگر سیاسی است و به مراسم تحلیف رئیس جمهور می‌رود.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد سایر سرویس‌هایی که با همکاری همراه اول ارائه می‌کنند هم گفت: «خیلی از هواداران هم هستند که می‌خواهند مثلا در مورد ماجرای خلعتبری به باشگاه کمک مالی کنند اما نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند. آن‌ها می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 804040 کمک‌هایشان را ارسال کنند. ما می‌توانیم امیدوار باشیم که حدود 20 درصد از هزینه‌های یک سال را از طریق این سرویس‌ها تامین کنیم. بعید می‌دانم کمتر از این باشد. بستگی به میزان استقبال هواداران دارد. از نوشابه‌های انرژی‌زا هم تا حالا حدود 200 هزار تا فروخته‌ایم که به نظرم خوب است. ما سقف یک میلیون و نیم را در نظر گرفته‌ایم. مجوز تلویزیون پرسپولیس را هم از صدا و سیما می‌خواهیم. از این شبکه تلویزیونی که توسط دو شرکت خارجی اداره می‌شود، ماهانه مبلغ قابل توجهی به ما پول می‌رسد. هواپیمای پرسپولیس هم رنگ شده، خوشگل شده. این هفته به نجف پرواز می‌کند. قمپز هم درنمی‌کنم! من سریال دودکش را در 24 ساعت، 3 بار می‌دیدم!» خبرنگاری پرسید پس چه وقتی عبادت می‌کردید که رویانیان جواب داد: «دیدن تلویزیون جمهوری اسلامی خودش عبادت است. زیر نویس می‌کند اللهم لبیک ...»

رویانیان در پاسخ به این سوال که برنامه‌های اقتصادی‌اش چه زمانی در پرسپولیس به ثمر می‌نشیند گفت: «تقصیر من نیست که پنجشنبه جمعه تعطیل است. شنبه و یکشنبه هم خارج از کشور تعطیل است. تا می‌آیی کاری بکنی انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد. بعدش انتخابات مجلس می‌رسد. دوباره انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد. بعد سازمان لیگ تعطیل می‌کند. بعد کروش تعطیل می‌کند. برای همین است که یک مدیر نمی‌تواند کاری انجام دهد. زمان احمدی‌نژاد می‌خواستند من را بردارند، حالا در دوران آقای روحانی هم می‌خواهند من را بزنند که بروم. وزیر قبلی سه ماه زحمت کشید که من را بردارد. وزیر جدید هم یک ماه است نیامده. حتما وزیر جدید هم دو ماه می‌خواهد زمان بگذارد که من را بردارد. خب تا حالا 4 ماه بلاتکلیف بودم. 2 ماه هم از این به بعد هستم. برای طلب وینگادا یکی از هواداران می‌خواست 110 هزار دلار کمک کند. به او می‌گفتند پول ندهی. رویانیان رفتنی است! هواپیمای پرسپولیس هم که همین‌طور. هواپیماهای جمهوری اسلامی همین‌طوری تاخیر دارند؛ هواپیمای ما هم که یک چیزی روی آن.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد دعوای علی دایی و علی کریمی هم گفت: «من توصیح کردم که هیچ کدام از آن‌ها صحبت نکنند. کسانی باید در مورد پرسپولیس صحبت کنند که خودشان در تیم هستند. علی دایی سرمربی تیم است. باید حرمت‌ها حفظ شود. من درخواست کردم که دوستان خویشتنداری کنند. مخصوصا از دایی به عنوان سرمربی تیم و آقای گل جهان خواستم که تحمل کند. این یک بلای خانمان سوز است.»