ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان:با یک جلسه مشکل آل‌اشپورت حل می‌شود/ نظرات دایی و قلعه‌نویی قابل احترام است



جلسه رویانیان با آل اشپورت,مشکل آل‌اشپورت,قرارداد با شرکت آل اشپورت

پرسپولیس از فسخ قرارداد پشیمان شد
رویانیان:با یک جلسه مشکل آل‌اشپورت حل می‌شود/ نظرات دایی و قلعه‌نویی قابل احترام است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با یک جلسه بین سازمان لیگ، مدیر پرتلاش آل اشپورت و تیم‌هایی که با این شرکت قرارداد دارند، خیلی از مشکلات حل می‌شود.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: تولیدی آل اشپورت با توجه به سیاست‌های باشگاه به مدت یک سال دیگر با ما قراداد دارد اما به دلیل برخی از مسائل ما از این تولیدی خواستیم که قراردادمان را فسخ کند که آقای جعفری نیز با کمال میل این موضوع را پذیرفت سپس با تولیدی‌های دیگر برای کمک به پرسپولیس وارد مذاکره شدیم اما متاسفانه به توافق نرسیدیم ولی جعفری اعلام کرد که به مراتب کیفیت بهتری را به پرسپولیس ارائه خواهد داد.

رویانیان ادامه داد: من کاری ندارم مدیر آل اشپورت چه کسی است اما او نشان داده فوتبال ایران را دوست دارد. به نظرم در یک جلسه بین سازمان لیگ، مدیرانی که با آل اشپورت قرارداد دارند و مدیران شرکت مذکور تمام مشکلات توپ و سایر مسائل حل خواهد شد. از طرف دیگر ما هم با آل اشپورت قرارداد داریم و در جلسه خوبی که با مدیر این شرکت داشتیم واقعا از رفتار ایشان لذت بردم.

رویانیان یادآور شد: باید قبول کنیم نظرات دایی و قلعه‌نویی نیز محترم است. دایی بازیکن بین‌المللی بوده است و قلعه‌نویی هم در این فوتبال زحمت کشیده و قطعا باز هم تکرار می‌کنم در یک جلسه هم می‌توان به نظرات این مربیان احترام گذاشت و هم می‌توان از زحمات آل اشپورت که تیم‌های زیادی را تحت پوشش قرار داده تقدیر کرد.

 

آل‌اشپورت با تلاشی که داشته نشان داده شخص جعفری برای خدمت به فوتبال ایران علاقه دارد اما او خودش هم قبول دارد که نظرات بزرگان فوتبال بسیار محترم است. انشاءالله به زودی در نشستی همه مشکلات حل خواهد شد. با خیال راحت همه کار خود را دنبال می‌کنند. من هم در نشستی که با جعفری داشتم به حسن نیت ایشان پی بردم و امیدوارم که باز هم موفق باشد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
تفاوت علی دایی و امیر قلعه نویی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت آل‌اشپورت از دایی و قلعه‌نویی در دادسرای عمومی و کمیته انضباطی



شکایت آل‌اشپورت از دایی,شکایت آل‌اشپورت از دایی و قلعه‌نویی در کمیته انضباطی

شکایت آل‌اشپورت از دایی و قلعه‌نویی در دادسرای عمومی و کمیته انضباطی

شرکت تولید کننده توپ های سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر که حامی البسه بسیاری از تیم‌هاست از سرمربیان استقلال و پرسپولیس به دادسرا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

پس از شروع لیگ سیزدهم و رونمایی از توپ های جدید شرکت آل اشپورت که به رنگ سفید قرمز بود، برخی مربیان از جمله علی دایی و امیر قلعه نویی به انتقاد از این توپ ها و البته البسه تولیدی این شرکت پرداختند. این انتقادات در حالی مطرح شد که شائبه جهت دار بودن این انتقادات مطرح شد چرا که علی دایی خود تولید کننده البسه ورزشی است و امیر قلعه نویی نیاز یکی از حامیان اصلی تولیدی مجید است.

پس از این انتقادات شرکت تولیدی آل اشپورت تصمیم به شکایت از علی دایی و امیر قلعه نویی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفت. وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت با تایید این خبر گفت: از امیر قلعه‌نویی و علی دایی به دلیل اظهارات غیرمسئولانه‌شان علیه توپ‌ها و تجهیزات شرکت آل‌اشپورت به دادسرای عمومی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: لایحه شکوائیه از این دو مربی را امروز آماده‌ کرده‌ایم و بزودی آن را به دادگاه ارایه خواهیم کرد./مهر