ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: الان نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم، چون اجازه ندارم/ مدارکی هم دارم



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد رویانیان

 

اخبار ورزشی - رویانیان: الان نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم، چون اجازه ندارم/ مدارکی هم دارم

محمد رویانیان از روزهای حضورش در فوتبال صحبت می کند.

محمد رویانیان زمانی در صدر اخبار ورزش ایران قرار داشت. او زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود بسیار مورد توجه رسانه ها قرار می گرفت. اما حالا دیگر کمتر خبری از او شنیده می شود. آخرین اخبار در مورد رویانیان، پرونده قضایی او بود.

 

رویانیان در این مورد می گوید: «اهالی ورزش فضایی ایجاد کردند که یک کاری که می‌توانست اتفاق نیفتد، افتاد. مثال می‌زنم برای اینکه روشن بشوید؛ شما در ترافیک از پشت می‌زنید به یک ماشینی، گرد و خاک سپرش می‌ریزد. ممکن است با چند جور راننده طرف باشید. یک راننده فهیم است و اعصابش راحت است، دست دراز می‌کنی عذرخواهی می‌کنی او هم دستش را دراز می‌کند و قضیه تمام می‌شود و می‌روید. اما یک راننده عقده‌ای است یا نه، عصبی است یا شخصیتش اینطور است.

 

ماشین را نگاه می‌کند، تو را نگاه می‌کند، می‌گویی ببخشید، نه می‌خندد، نه یک عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهد، می‌گوید باید پلیس بیاید. حرفش غیرقانونی است؟ نه، چون شما از پشت زده اید. ولی خودت داری می‌سوزی. می‌گویی بابا 10 بار برای من پیش آمده... با من اینجوری کردند. کی این ناآرامی ‌را ایجاد کرد؟ کی این جو را داد؟ کی راننده را مجبور کرد که بایستد و بگوید باید پلیس بیاید؟ الان نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم، چون نه اجازه دارم نه مصلحت است. یک مدارکی دارم که نمی‌توانم...»

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد ریخت و پاش هایی که در فوتبال کرده می گوید: «خدا وکیلی اصلا باورم نمی‌شود. برعکس همه چیزهایی که آقایان گفتند مردم هنوز به من اعتماد دارند. این لطف خداست. این من را راضی نگه داشته. یک چیزی باید آدم را راضی نگه دارد، یا پول، یا شهرت، یا دین، یا علم یا اینکه بالاخره لطف مردم.

 

یعنی من انعکاس عنایت خدا را در چهره‌های مردم می‌بینم. استقلالی و پرسپولیسی و غیرفوتبالی می‌گویند ما شما را دوست داریم.

 

این ریخت و پاش که می‌گویند یکی از دغدغه‌های من است که نتوانستم ثابت کنم. همان زمانی که من بازیکن با آن مبالغ گرفتم‌، باشگاه‌های دیگر هم گرفته‌اند، اما برای آنها اصلا دیده نشده. یک شوخی هم با آقای فتح‌اله زاده بکنم. چند روز پیش با ایشان در یک مجلس ختم کنار هم نشسته بودیم، وسط ما یک دفعه آقای عباسی وزیر ورزش سابق آمد و به شوخی گفت می‌خواهم بین شما جدایی بیندازم.

 

فتح‌اله‌زاده به من گفت چرا خانه‌ات را دادی من ناراحت شدم گفتم توی خالی‌بند هی می‌گفتی خانه‌ام را داده‌ام، چک شخصی داده‌ام، ماشینم را داده‌ام ولی آخرش هیچ‌کدام را از دست ندادی، اما من واقعا خانه‌ام را دادم. گفتم خب معلوم است که تو خیلی واردی! من ‌به اینها وارد نبودم آقای فتح‌اله ‌زاده! من انصافا فتح‌اله‌زاده را دوست دارم، آدم خوش‌قلبی است و واقعا هم توی فوتبال بلد بود چه کار کند، آدم زرنگی است.»

رویانیان در مورد مبلغ بالای قرارداد مانوئل ژوزه که این روزها حرف آن زده می شود و همچنین بدهی 10 میلیارد تومانی بابت قرارداد ژوزه می گوید: «قرارداد ژوزه یک میلیون و دویست هزار ‌یورو بود. یورو 4هزار و خرده‌ای است. وقتی آمد 50 درصد قراردادش را گرفت. مگر می‌شود مربی خارجی بیاید و 50 درصدش را نگیرد.

 

پیشکسوتان او را انتخاب کردند از بین سه نفر‌: متسو، کالدرون و ژوزه. من متسو را دوست داشتم چون مسلمان شده بود و اینها. اینجا هم آمد و همه چیز را هم تقریبا توافق کرده بودیم. اما یک دفعه آقای علیپور گفت منشوری است. چون موهایش بلند است. گفتم آقای علیپور، این مسیحی مسلمان شده است تو می‌گویی منشوری است؟ خدا رحمت کند متسو را. آن دنیا یقه آقای علیپور را می‌گیرد! این دنیا که کسی زورش به ایشان نمی‌رسد. قیمت متسو خیلی کمتر از مانوئل بود.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
رحمتی:اجازه ندارم بگویم چرا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: والله جهانشاهی را نمی شناختم/ خدا کند مجبورم نکنند خیلی چیزها را بگویم



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - رویانیان: والله جهانشاهی را نمی شناختم/ خدا کند مجبورم نکنند خیلی چیزها را بگویم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:خدا کند اتفاقات به گونه ای رخ ندهد که مجبور شوم خیلی چیزها را بگویم.

محمد رویانیان درباره حواشی بازی پرسپولیس و رئال به سوالاتی پاسخ داد:


امروز یکی از روزنامه ها تصویر نامه ای را منتشر کرده است که در آن شما جهانشاهی را به عنوان نماینده پرسپولیس به رئال مادرید معرفی کرده اید؟
من الان حوزه کاری ام باشگاهداری پرسپولیس نیست. در حوزه دیگری فعالیت می کنم.

این نامه مربوط به دوران مدیریتی شما در باشگاه است.
باید دید سندیت این نامه چقدر است و از کجا آمده و چگونه به دست جراید رسیده است. من باید این نامه را ببینم بعد اظهارنظر کنم.

متن نامه تان به رئال مادرید در خاطرتان نیست؟
نه. این اسناد در باشگاه موجود نیست. آقایان هم که ادعا می کنند اصل هیچ سندی در باشگاه موجود نیست و حالا نمی دانم این صحبت ها از کجا و با استناد به کدام سند می آید!

شما اسناد باشگاه را با خودتان از باشگاه خارج کرده اید؟
نه. من چیزی با خودم نبردم. اگر هم چیزی با خودم برده باشم یعنی این سند را قبول ندارم دیگر. اگر کسی نامه ای محو می کند یعنی آن نامه را قبول ندارد. بعد از من سه مدیرعامل به باشگاه آمده است. چیزهایی است که ان شاءاله مجبور نشوم آنها را بیان کنم. خدا کند اتفاقات به گونه ای رخ ندهد که مجبور شوم خیلی چیزها را بگویم.

شما جهانشاهی را می شناختید؟
نه. والله جهانشاهی را نمی شناختم.
اخبار ورزشی - کاپ