ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان : استعفایم را به هیات مدیره اعلام کرده‌ام/ می‌خواهند پرسپولیس را ساکت کنند



علت استعفای رویانیان, پرسپولیس

رویانیان  :
استعفایم را به هیات مدیره اعلام کرده‌ام/ می‌خواهند پرسپولیس را ساکت کنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از حکمی که به طور همزمان برای کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه و محرومیت علی دایی صادر شده است، گفت: به خاطر ظلمی که در حق پرسپولیس شده، 48 ساعت پیش استعفایم را به هیات مدیره و مسئولان مربوطه دادم و تا زمانی که در این موضوع تعیین تکلیف نشود، به باشگاه نخواهم رفت.

محمد رویانیان در گفتگو بامهر، با طرح این پرسش که "چرا باید حکم علی دایی در بازی صبا با پرسپولیس با چند هفته تاخیر و همزمان با حکم بازی پرسپولیس با داماش پرسپولیس اعلام شود"؟،

 

اظهار داشت: اگر کمیته انضباطی بعد از دیدار صبا و پرسپولیس حکم آن بازی را اعلام می‌کرد از اتفاقات برابر داماش پیشگیری می‌کرد چرا که وظیفه اینها پیشگیری کردن است. باید همان زمان اگر علی دایی تخلفی مرتکب شده بود حکم او را صادر می‌کردند نه اینکه بگذارند و با بازی داماش اعلام حکم کنند.

وی ادامه داد: هدف اینها این است که پرسپولیس را بمباران و ما را مجبور کنند که سکوت کنیم! شاید این یک حق السکوت است. سئوال من از آقایان کمیته انضباطی این است اگر هم علی دایی در بازی با داماش تخلف کرده، چرا از پرسپولیس امتیاز کسر کردند؟ چه معنی می‌دهد که حکم دو بازی را همزمان صادر کنند؟ شاید این آقایان به خاطر احکامی که برای سایر تیم‌ها صادر کرده‌اند تحت فشار هستند.

رویانیان تاکید کرد: کمیته انضباطی که به خاطر احکام سایر تیم‌ها تحت فشار است نباید یک حکم غلط دیگر صادر کند. اگر همان موقع بعد از بازی با صبا حکم دایی را صادر می‌کردند دیگر این اتفاقات رخ نمی‌داد.

وی افزود: بروند بررسی کنند هواداران داماش ابتدا به پرسپولیس توهین کردند. چرا با آنها برخورد نمی‌شود. همه حرف من این است که باید طبق قانون با همه برخورد کنند نه اینکه بخواهند پرسپولیس را ساکت کنند و با این رفتارها ما را بمباران کنند!

رویانیان در پایان تصریح کرد: من به اعضای هیات مدیره 48 ساعت پیش استعفایم را اعلام و تاکید کردم تا زمانی که تکلیف این ماجرا مشخص نشود، به باشگاه نمی‌روم. الان هم منتظر تعیین تکلیف هیات مدیره هستم./مهر


ویدیو مرتبط :
با حال ترین جلسه هیات مدیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیات مدیره پرسپولیس با استعفای رویانیان مخالفت کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هیات مدیره پرسپولیس با استعفای رویانیان مخالفت کرد

"هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای محمد رویانیان مخالف است". این را محمد حسین نژاد فلاح می‌گوید و ادامه می‌دهد "کارهای زیادی مانده که باید انجام شود."

پس از آنکه دیروز محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا از استعفایش از پرسپولیس خبر داد، محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این استعفا گفت: دیشب با رویانیان تماس گرفتم و به او نظر هیات مدیره باشگاه را ابلاغ کردم. هیات مدیره به دلیل شرایطی که وجود دارد با این استعفا مخالف است.

او با بیان اینکه کارهای زیادی مانده که باید انجام شود گفت: پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد. ضمن اینکه دو هفته بعد هم تیم فوتبال باشگاه دیدار مهمی برابر استقلال دارد.

نژاد فلاح در پایان از برگزاری نشست هیات مدیره پرسپولیس در روز یکشنبه آینده خبر داد و گفت که نیازی به برگزاری نشست اضطراری نیست./ایسنا